witam...
to mój pierwszy temat na tym forum wiec prosze o wyrozumiałosc.... mianowicie sprawdziłem juz kilkadziesiat tematów i dalej nic wie prosze mi nie pisac ze temat byl
a wiec kupiłem audi a6 c4 2.5 tdi 140KM i mam z nia dwa problemy ze tak napisze auto traci moc w czasie jazdy podczas rozpedzania tak jakby wylaczalo turbo i niezalezne czy na biegu 3456 tak samo jak straci moc to puszczam gaz dodaje i dalej idzie bardzo prosze o porady i jak to spraWDZIC
na kompie bład regulacja poczatku wtrysku różnica dorególowania bład sporadyczny ale mysle ze to nie jest przyczyna
i problem drugi ze autko nie kopci nic na czarno nawet jak pedał w podłoge nic czarnego dymu za to jakis szaro niebieski, a na postoju strasznie smierdzi jak by cos sie zle spalał, co moze byc przyczyna
dodał ze auto ladnie pali, spalanie oki, prosze o pomoc
[ AEL 2.5 140 KM] traci moc nie kopci na czrno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 01 sie 2013, 19:01
- Lokalizacja: brzeg
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 01 sie 2013, 19:01
- Lokalizacja: brzeg
w takim razie sprawdze , kupiłem na allegro polski vag ale w nim to tylko sie da usuwac błedy tandeta..... musze z tego co wiem kupic vag-com w nim sie da ustawic kąt podobno... ja stawiałem na jakies zawory podcisnieniowe wiem ze jest jakis n75 ale nie wiem jak sprawdzic jego działanie i jeszcze jest chyba jakis przy turbo ale dokładnie nie wiem próbowałem poszukac sciagnac jakas instrukcje cos w stylu sam naprawiam ale nie ma....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 01 sie 2013, 19:01
- Lokalizacja: brzeg
witam jeszcze mam pytanie odnosnie teko konta wtrysku, bo co do diesla to nie kumam za bardzo wczesnie zawsze benzynki miałem wiec sie troszke musze przestawic ...
rozumiem ze kąt wtrysku = zapłon i ustawia sie go na pompie? bo jesli tak to próbowałem go ustawic na oko po milimetrze ale to walka z wiatrakami i nie dałem rady.... dlatego musze vag coma połapac .
rozumiem ze kąt wtrysku = zapłon i ustawia sie go na pompie? bo jesli tak to próbowałem go ustawic na oko po milimetrze ale to walka z wiatrakami i nie dałem rady.... dlatego musze vag coma połapac .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 01 sie 2013, 19:01
- Lokalizacja: brzeg
fresh2002 dziekowac bardzo
jeszcze z tamtego tematu cytuje - komputer z VAGiem (kąt wtrysku sprawdzamy w Engine->Basic Settings->Kanał 000(GO)->druga rubryka od lewej
chodzi o vag com bo polski mam ale w nim nie ma zadnego kąta wtrysku
teraz jak poszperałem n necie to widze ze dałem ciała bo kupiłem polski vag a tam tylko mozna skasowac błedy, nawet inspekcji nie mogłem skasować a na aukcji gosc pisał ze sie da i kaska poszła na darmo bo i tak musze znów kupic kabelek

jeszcze z tamtego tematu cytuje - komputer z VAGiem (kąt wtrysku sprawdzamy w Engine->Basic Settings->Kanał 000(GO)->druga rubryka od lewej
chodzi o vag com bo polski mam ale w nim nie ma zadnego kąta wtrysku
teraz jak poszperałem n necie to widze ze dałem ciała bo kupiłem polski vag a tam tylko mozna skasowac błedy, nawet inspekcji nie mogłem skasować a na aukcji gosc pisał ze sie da i kaska poszła na darmo bo i tak musze znów kupic kabelek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 19 lut 2012, 19:49
- Lokalizacja: podkarpacie
Nie musisz odrazu kupowac kabelka.lippek2505 pisze:fresh2002 dziekowac bardzo![]()
jeszcze z tamtego tematu cytuje - komputer z VAGiem (kąt wtrysku sprawdzamy w Engine->Basic Settings->Kanał 000(GO)->druga rubryka od lewej
chodzi o vag com bo polski mam ale w nim nie ma zadnego kąta wtrysku
teraz jak poszperałem n necie to widze ze dałem ciała bo kupiłem polski vag a tam tylko mozna skasowac błedy, nawet inspekcji nie mogłem skasować a na aukcji gosc pisał ze sie da i kaska poszła na darmo bo i tak musze znów kupic kabelek
Sprobuj zciagnac z neta vagcoma 312
Powinien smigac na twoim kablu