Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AEL 2.5 140 KM] traci moc nie kopci na czrno

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
lippek2505
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 01 sie 2013, 19:01
Lokalizacja: brzeg

[ AEL 2.5 140 KM] traci moc nie kopci na czrno

Post autor: lippek2505 » 19 sie 2013, 10:56

witam...
to mój pierwszy temat na tym forum wiec prosze o wyrozumiałosc.... mianowicie sprawdziłem juz kilkadziesiat tematów i dalej nic wie prosze mi nie pisac ze temat byl

a wiec kupiłem audi a6 c4 2.5 tdi 140KM i mam z nia dwa problemy ze tak napisze auto traci moc w czasie jazdy podczas rozpedzania tak jakby wylaczalo turbo i niezalezne czy na biegu 3456 tak samo jak straci moc to puszczam gaz dodaje i dalej idzie bardzo prosze o porady i jak to spraWDZIC
na kompie bład regulacja poczatku wtrysku różnica dorególowania bład sporadyczny ale mysle ze to nie jest przyczyna

i problem drugi ze autko nie kopci nic na czarno nawet jak pedał w podłoge nic czarnego dymu za to jakis szaro niebieski, a na postoju strasznie smierdzi jak by cos sie zle spalał, co moze byc przyczyna

dodał ze auto ladnie pali, spalanie oki, prosze o pomoc

fresh2002
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 432
Rejestracja: 22 sty 2013, 16:19
Imię: Jacek
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: fresh2002 » 19 sie 2013, 15:42

lippek2505 pisze:na kompie bład regulacja poczatku wtrysku różnica dorególowania bład sporadyczny
Może jednak, sprawdź kąt wtrysku <mysli>
CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger

lippek2505
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 01 sie 2013, 19:01
Lokalizacja: brzeg

Post autor: lippek2505 » 19 sie 2013, 19:36

w takim razie sprawdze , kupiłem na allegro polski vag ale w nim to tylko sie da usuwac błedy tandeta..... musze z tego co wiem kupic vag-com w nim sie da ustawic kąt podobno... ja stawiałem na jakies zawory podcisnieniowe wiem ze jest jakis n75 ale nie wiem jak sprawdzic jego działanie i jeszcze jest chyba jakis przy turbo ale dokładnie nie wiem próbowałem poszukac sciagnac jakas instrukcje cos w stylu sam naprawiam ale nie ma....

fresh2002
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 432
Rejestracja: 22 sty 2013, 16:19
Imię: Jacek
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: fresh2002 » 19 sie 2013, 19:48

vag-iem sprawdzisz czy kąt jest OK(sprawdzasz zakresy), a samą zmianę dokonujesz fizycznie (ręcznie).
Na forum już kilku kolegów podjęło się wyzwania z powodzeniem.
CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger

lippek2505
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 01 sie 2013, 19:01
Lokalizacja: brzeg

Post autor: lippek2505 » 19 sie 2013, 19:52

witam jeszcze mam pytanie odnosnie teko konta wtrysku, bo co do diesla to nie kumam za bardzo wczesnie zawsze benzynki miałem wiec sie troszke musze przestawic ...
rozumiem ze kąt wtrysku = zapłon i ustawia sie go na pompie? bo jesli tak to próbowałem go ustawic na oko po milimetrze ale to walka z wiatrakami i nie dałem rady.... dlatego musze vag coma połapac .

fresh2002
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 432
Rejestracja: 22 sty 2013, 16:19
Imię: Jacek
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: fresh2002 » 19 sie 2013, 21:32

Specjalnie dla Ciebie pogrzebałem <okok>
viewtopic.php?t=58694
CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger

lippek2505
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 01 sie 2013, 19:01
Lokalizacja: brzeg

Post autor: lippek2505 » 19 sie 2013, 21:56

fresh2002 dziekowac bardzo :)
jeszcze z tamtego tematu cytuje - komputer z VAGiem (kąt wtrysku sprawdzamy w Engine->Basic Settings->Kanał 000(GO)->druga rubryka od lewej
chodzi o vag com bo polski mam ale w nim nie ma zadnego kąta wtrysku
teraz jak poszperałem n necie to widze ze dałem ciała bo kupiłem polski vag a tam tylko mozna skasowac błedy, nawet inspekcji nie mogłem skasować a na aukcji gosc pisał ze sie da i kaska poszła na darmo bo i tak musze znów kupic kabelek

fresh2002
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 432
Rejestracja: 22 sty 2013, 16:19
Imię: Jacek
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: fresh2002 » 19 sie 2013, 22:02

lippek2505, spoko kolego, podziękujesz jeśli to będzie faktycznie kąt... :) ale jak już coś kręciłeś to raczej obstawiam kąt.
Jak będziesz po, napisz nam co się udało zrobić i czy rozwiązałeś problem.
Pozdrawiam <okok>
CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger

dariodario
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 19 lut 2012, 19:49
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: dariodario » 20 sie 2013, 08:41

lippek2505 pisze:fresh2002 dziekowac bardzo :)
jeszcze z tamtego tematu cytuje - komputer z VAGiem (kąt wtrysku sprawdzamy w Engine->Basic Settings->Kanał 000(GO)->druga rubryka od lewej
chodzi o vag com bo polski mam ale w nim nie ma zadnego kąta wtrysku
teraz jak poszperałem n necie to widze ze dałem ciała bo kupiłem polski vag a tam tylko mozna skasowac błedy, nawet inspekcji nie mogłem skasować a na aukcji gosc pisał ze sie da i kaska poszła na darmo bo i tak musze znów kupic kabelek
Nie musisz odrazu kupowac kabelka.
Sprobuj zciagnac z neta vagcoma 312
Powinien smigac na twoim kablu

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja