Witam.
Czasami podczas jazdy zapala się kontrolka trakcji, chwilę poświeci i gaśnie, dodam że w tym momencie auto bardzo delikatnie zwalnia na ułamek sekundy.
W aucie pojawiają się błędy: silniku, abs i sterowniku skrzyni biegów.
W silniku, abs i sterwoniku skrzyni biegów.
Tutaj błędy
Auto od ponad roku jeździło tylko kilka razy, teraz jeździ codziennie( nie wiem czy ma to znaczenie). Ostatnio wymieniono wszystkie filtry.
Jakieś 30 tyś kilometrów temu wtrysk sterujący wymieniony na nowy ori.
Kąt wtrysku plus 2.0 stopnie na late.
Wczoraj przedmuchane wtyczki od skrzyni biegów i wybieraka i psiknięte kontaktem.
Czasami auto żeby odpalić trzeba zakręci z 5 razy wałem, ale zazwyczaj pali od strzała.
Po wykasowaniu błędów, błędy wracają podczas jazdy.
Proszę o pomoc.
[ BAU 2.5 179 KM] BAU - kontrola trakcji się zapala - błędy
Wtrysk sterujący odrzucam i egr wymieniony na nowy jakis czas temu.szczerba2 pisze:przyczyn tego stanu może byc kilka - wtrysk sterujący, - przepływka , klapki turbiny , zaworek n sterowania turbo, egr ,pompa i jej elementy
mam jeszcze wątpiliwości co do przepływki bo trochę zaniża mi dawki.
Na razie cofnąłem kąt na 1.6 i wlałem dwa litry mixola na cały bak
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
wczoraj auto trochę przegoniłem na niemieckich autbanach i ani razu kontrolka sie nie zaświeciła odpukać
Wiem ile normalenie się tego leje. Teraz specalnie tyle nalałem bo auto długo stało a wiem że przyda się małe rozruszanie, przesmarowanie i czyszczenie vp44 i wtysków.hemiV8 pisze:<szok> <szok> Człowieku 2L to się nawet do trabanta nie lało lejesz 350ml max 500ml na bak i to wystarcza. Matko jedynakrysti pisze:Na razie cofnąłem kąt na 1.6 i wlałem dwa litry mixola na cały bak .
Po tym zabiegu na pełny bak idzie środek do czyszczenia układu paliwowego.