Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BAU 2.5 179 KM] BAU - kontrola trakcji się zapala - błędy

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

[ BAU 2.5 179 KM] BAU - kontrola trakcji się zapala - błędy

Post autor: krysti » 16 sie 2013, 17:02

Witam.
Czasami podczas jazdy zapala się kontrolka trakcji, chwilę poświeci i gaśnie, dodam że w tym momencie auto bardzo delikatnie zwalnia na ułamek sekundy.
W aucie pojawiają się błędy: silniku, abs i sterowniku skrzyni biegów.
W silniku, abs i sterwoniku skrzyni biegów.
Tutaj błędy

Auto od ponad roku jeździło tylko kilka razy, teraz jeździ codziennie( nie wiem czy ma to znaczenie). Ostatnio wymieniono wszystkie filtry.
Jakieś 30 tyś kilometrów temu wtrysk sterujący wymieniony na nowy ori.
Kąt wtrysku plus 2.0 stopnie na late.
Wczoraj przedmuchane wtyczki od skrzyni biegów i wybieraka i psiknięte kontaktem.
Czasami auto żeby odpalić trzeba zakręci z 5 razy wałem, ale zazwyczaj pali od strzała.
Po wykasowaniu błędów, błędy wracają podczas jazdy.
Proszę o pomoc.

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 17 sie 2013, 22:07

przyczyn tego stanu może byc kilka - wtrysk sterujący, - przepływka , klapki turbiny , zaworek n sterowania turbo, egr ,pompa i jej elementy
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 18 sie 2013, 11:26

szczerba2 pisze:przyczyn tego stanu może byc kilka - wtrysk sterujący, - przepływka , klapki turbiny , zaworek n sterowania turbo, egr ,pompa i jej elementy
Wtrysk sterujący odrzucam i egr wymieniony na nowy jakis czas temu.

mam jeszcze wątpiliwości co do przepływki bo trochę zaniża mi dawki.

Na razie cofnąłem kąt na 1.6 i wlałem dwa litry mixola na cały bak :].
wczoraj auto trochę przegoniłem na niemieckich autbanach i ani razu kontrolka sie nie zaświeciła odpukać

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 468
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 18 sie 2013, 13:52

krysti pisze:Na razie cofnąłem kąt na 1.6 i wlałem dwa litry mixola na cały bak .
<szok> <szok> Człowieku 2L to się nawet do trabanta nie lało lejesz 350ml max 500ml na bak i to wystarcza. Matko jedyna :(

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 18 sie 2013, 22:29

hemiV8 pisze:
krysti pisze:Na razie cofnąłem kąt na 1.6 i wlałem dwa litry mixola na cały bak .
<szok> <szok> Człowieku 2L to się nawet do trabanta nie lało lejesz 350ml max 500ml na bak i to wystarcza. Matko jedyna :(
Wiem ile normalenie się tego leje. Teraz specalnie tyle nalałem bo auto długo stało a wiem że przyda się małe rozruszanie, przesmarowanie i czyszczenie vp44 i wtysków.
Po tym zabiegu na pełny bak idzie środek do czyszczenia układu paliwowego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja