Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ACK 2.8 193 KM] Spadek mocy

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kamilo021
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 11 lut 2013, 10:57
Lokalizacja: Lubartów

[ ACK 2.8 193 KM] Spadek mocy

Post autor: kamilo021 » 28 kwie 2013, 19:00

Witam koledzy, mam problem ze swoim 2.8 a mianowicie ze spadkiem mocy, nie jest to gigantyczny spadek ale jednak odczuwalny, i najgorsze że dzieje się nieregularnie jak go naleci.. Gdy jest wszystko ok podczas wyprzedzania 'muskam' delikatnie gaz automat zrzuca na 4 bieg auto nabiera mocy i bez najmniejszych problemów przyspiesz jak 193 KM <lol> ale gdy gdzieś te konie uciekną (zamuli się) ta sama sytuacja dodaje delikatnie gazu automat nie redukuje i auto słabo przyspiesza, wciskam 1/4 gazu, redukuje na 4 bieg, auto przyspiesza i wyprzedza, ale z trudem.. odczucie jak bys cos go trzymało za zderzak z tyły ;p dodam ze nie wiele zmienia manipulacja pedałem gazu, czy wcisnę go delikatnie czy pół Audi przyspiesza praktycznie tak samo(z trudnością). Podobnie sie ma np przy ruszaniu ze świateł, gdy wszystko ok dodaje delikatnie gazu auto szybko i płynnie sie zbiera bez oporów, ale gdy sie zamuli to żeby osiągnąć to samo przyspieszenie to muszę dodać przynajmniej połowę gazu ale to też z jakim takim oporem mu to idzie jak by cos go z tyłu trzymało ;p
Czym to może być spowodowane??

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 28 kwie 2013, 20:27

Może vag by coś podpowiedział ;p

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 28 kwie 2013, 22:14

moze na ręcznym jeÂździsz :P żartuje

kolego wyglada mi to na niesprawne podcisnienie , albo zawalony kolektor dolotowy

suwak od zmiennej pojemnosci kolektora sie zacina od nadmmiernej ilosci oleju w dolocie i od nagaru , prawdopodobnie wezyki podcisnienia równiez nie pracuja jak powinny i skracanie dolotu działa w złych momentach albo w ogole nie działa albo suwak sie zacioł w dziwnej pozycji

jesli auto pracuje w maire równo nie wypadaja zaplony to na 80% to co napisalem wyzej jest przyczyna Twoich dolegliwosci

w tym wypadku nie bedzie błedów na vagu trzeba to sprawdzic "organoleptycznie"

pozdrawiam

Awatar użytkownika
kamilo021
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 11 lut 2013, 10:57
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: kamilo021 » 29 kwie 2013, 08:43

aha czyli co powinienem zrobic i jak to sprawdzić ??

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 10 lip 2013, 17:19

kamilo021 rozwiązałeś swój problem ??

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 10 lip 2013, 21:47

sprawdz wszystkie wezyki podcisnienia , jeslli beda całe to świra trzeba sprawdzić , czyli suwak pod kolektorem

Awatar użytkownika
kamilo021
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 11 lut 2013, 10:57
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: kamilo021 » 13 lip 2013, 09:20

[ st.john ] siema, jeszcze nie doszedłem co to moze być bo z wielu magików u ktyrych byłem zaden nie potrafi sie sprecyzowac co to moze być, wymieniłem cewkę, przewody BREMI i swiece platynowe, zainwestowane 1200zł i bez zmian ;/, vag pokazuje tylko błąd ' czujnik światła stop' podobno coś od sterownika skrzyni ale czy to mogło by mieć jakis wpływ??

Awatar użytkownika
st.john
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 463
Rejestracja: 30 kwie 2012, 16:28
Imię: Jacek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: st.john » 13 lip 2013, 09:47

jak chcesz dam Ci namiary na mojego mechanika w Lublinie. Jak on Ci nie pomoże to stawiam karton wódki.

Awatar użytkownika
kamilo021
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 11 lut 2013, 10:57
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: kamilo021 » 13 sie 2013, 17:54

a no mozesz mi dac mi namiary :)

MaxisSTG2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 20 lut 2015, 16:14
Lokalizacja: Tczew

Post autor: MaxisSTG2 » 22 lut 2016, 18:32

Witam. Odkopuję temat. Mam identyczne problemy jak kolega. 2.8 APR w Quattro. Wiem też ze mam do wymiany sondy i uszczelkę przy kolektor ze wydechowymp. Ale główne chodź o to ze nie ma różnicy czy wścisnę 1/4 pedału gazu czy cały - jedzie tak samo i to szału nie ma. Na 5ce (tiptronic) przy 100kmh gazie w podłodze praktycznie nie przyspiesza, żeby normalnie sprawne wyprzedzić przy tej prędkości trzeba redukować do 3ki (honda 1.5 wystarczy ta 5)... Tez zauważyłem ze czuć takie przeciąganie przyspieszaniu od 3700 do 4000 obrotów. Jak narazie nie poradziłem sobie z tym. Próbować to co u kolegi? Wiadomo nie chce wkładać w naprawy kilka tysięcy żeby się okazało ze dalej jedzie tak samo słabo.. pozdrawiam :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja