Czym to może być spowodowane??
[ ACK 2.8 193 KM] Spadek mocy
[ ACK 2.8 193 KM] Spadek mocy
Witam koledzy, mam problem ze swoim 2.8 a mianowicie ze spadkiem mocy, nie jest to gigantyczny spadek ale jednak odczuwalny, i najgorsze że dzieje się nieregularnie jak go naleci.. Gdy jest wszystko ok podczas wyprzedzania 'muskam' delikatnie gaz automat zrzuca na 4 bieg auto nabiera mocy i bez najmniejszych problemów przyspiesz jak 193 KM
ale gdy gdzieś te konie uciekną (zamuli się) ta sama sytuacja dodaje delikatnie gazu automat nie redukuje i auto słabo przyspiesza, wciskam 1/4 gazu, redukuje na 4 bieg, auto przyspiesza i wyprzedza, ale z trudem.. odczucie jak bys cos go trzymało za zderzak z tyły
dodam ze nie wiele zmienia manipulacja pedałem gazu, czy wcisnę go delikatnie czy pół Audi przyspiesza praktycznie tak samo(z trudnością). Podobnie sie ma np przy ruszaniu ze świateł, gdy wszystko ok dodaje delikatnie gazu auto szybko i płynnie sie zbiera bez oporów, ale gdy sie zamuli to żeby osiągnąć to samo przyspieszenie to muszę dodać przynajmniej połowę gazu ale to też z jakim takim oporem mu to idzie jak by cos go z tyłu trzymało
Czym to może być spowodowane??
Czym to może być spowodowane??
-
Forum Audi A7
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
raftor
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
moze na ręcznym jeÂździsz :P żartuje
kolego wyglada mi to na niesprawne podcisnienie , albo zawalony kolektor dolotowy
suwak od zmiennej pojemnosci kolektora sie zacina od nadmmiernej ilosci oleju w dolocie i od nagaru , prawdopodobnie wezyki podcisnienia równiez nie pracuja jak powinny i skracanie dolotu działa w złych momentach albo w ogole nie działa albo suwak sie zacioł w dziwnej pozycji
jesli auto pracuje w maire równo nie wypadaja zaplony to na 80% to co napisalem wyzej jest przyczyna Twoich dolegliwosci
w tym wypadku nie bedzie błedów na vagu trzeba to sprawdzic "organoleptycznie"
pozdrawiam
kolego wyglada mi to na niesprawne podcisnienie , albo zawalony kolektor dolotowy
suwak od zmiennej pojemnosci kolektora sie zacina od nadmmiernej ilosci oleju w dolocie i od nagaru , prawdopodobnie wezyki podcisnienia równiez nie pracuja jak powinny i skracanie dolotu działa w złych momentach albo w ogole nie działa albo suwak sie zacioł w dziwnej pozycji
jesli auto pracuje w maire równo nie wypadaja zaplony to na 80% to co napisalem wyzej jest przyczyna Twoich dolegliwosci
w tym wypadku nie bedzie błedów na vagu trzeba to sprawdzic "organoleptycznie"
pozdrawiam
[ st.john ] siema, jeszcze nie doszedłem co to moze być bo z wielu magików u ktyrych byłem zaden nie potrafi sie sprecyzowac co to moze być, wymieniłem cewkę, przewody BREMI i swiece platynowe, zainwestowane 1200zł i bez zmian
, vag pokazuje tylko błąd ' czujnik światła stop' podobno coś od sterownika skrzyni ale czy to mogło by mieć jakis wpływ??
Witam. Odkopuję temat. Mam identyczne problemy jak kolega. 2.8 APR w Quattro. Wiem też ze mam do wymiany sondy i uszczelkę przy kolektor ze wydechowymp. Ale główne chodź o to ze nie ma różnicy czy wścisnę 1/4 pedału gazu czy cały - jedzie tak samo i to szału nie ma. Na 5ce (tiptronic) przy 100kmh gazie w podłodze praktycznie nie przyspiesza, żeby normalnie sprawne wyprzedzić przy tej prędkości trzeba redukować do 3ki (honda 1.5 wystarczy ta 5)... Tez zauważyłem ze czuć takie przeciąganie przyspieszaniu od 3700 do 4000 obrotów. Jak narazie nie poradziłem sobie z tym. Próbować to co u kolegi? Wiadomo nie chce wkładać w naprawy kilka tysięcy żeby się okazało ze dalej jedzie tak samo słabo.. pozdrawiam 










