No to jednak nie jestem sam ;D został Ci termostatBuLi! pisze:u mnie spalanie to samo za stówe sto kilometrów.... ;<
[ AEB 1.8 150 KM] zamulona audika nie czuc turbiny
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Hipotetycznie jeżeli sonda nie działa sterownik przyjmuje średnie wartości i to samo działoby się gdybyś ją odłączył. Czyli taki manewr może nic nie dać...BuLi! pisze:zostal mi do wymiany ten termostat, i ewentualnie sonda bo nie mam pewnosci czy dziala tak jak trzeba powiedzcie czy mozna ja jakos sprawdzic np tak jak przeplywke ze odlacza sie kabel i nie ma efektu wtedy jest dupnieta?
Dlatego sondy się podmienia, a nie usuwa na chwilę...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Wymień termostat i zrób logi jak poprzednio.BuLi! pisze:u mnie czujnik g62 wymieniony na nowy wskazuje poprawnie w vagu tak jak na zegarach bledu czujnika nie ma ale auto mi sie zagrzewa do 80 stopni i w trasie spada nawet do 65-70 czyli puszcza termostat ale nie wiem czy to z jego winy auto tyle pali ?
moze mi ktos pomoc odnosnie sprawy busa mojego ojca jest to silnik 2.5 diesel turbodoładowany vw t4
przestało mu ciągnąć turbo wiec próbowałem tego co podpowiedzieliście mi w tym temacie odnosnie mojej audiki
sprawdzilem bledy ale odnosnie turbo zadnego nie bylo byly tylko nastepujace
czujnik temperatury paliwa zwarcie do plusa
czujnik temperatury cieczy g62 zwarcie do plusa
przepływomierz zwarcie do plusa
kazdy to blad sporadyczny lecz po skasowaniu bledow i przejechaniu sie bledy powracaja
brak reakcji na przeplywomierz czy podpiety czy nie zadnej różnicy
czujnik g62 jest nowy a blad jest nadal
dalej jezeli chodzi o turbo zaslepilem wezyk od wg idacy z n75 i zadnego efektu
posprawdzalem wezyki od podcisnienia wszystko szczelne
macie moze jakies pomysly?
przestało mu ciągnąć turbo wiec próbowałem tego co podpowiedzieliście mi w tym temacie odnosnie mojej audiki
sprawdzilem bledy ale odnosnie turbo zadnego nie bylo byly tylko nastepujace
czujnik temperatury paliwa zwarcie do plusa
czujnik temperatury cieczy g62 zwarcie do plusa
przepływomierz zwarcie do plusa
kazdy to blad sporadyczny lecz po skasowaniu bledow i przejechaniu sie bledy powracaja
brak reakcji na przeplywomierz czy podpiety czy nie zadnej różnicy
czujnik g62 jest nowy a blad jest nadal
dalej jezeli chodzi o turbo zaslepilem wezyk od wg idacy z n75 i zadnego efektu
posprawdzalem wezyki od podcisnienia wszystko szczelne
macie moze jakies pomysly?
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Załóżmy, że przewidziałem to pytanie: viewtopic.php?t=59491 - tu masz odpowiedźHubert21 pisze:Aha i będzie wiadomo co i jak postaram sie zrobić jutro poszukam jak to zrobić i wrzucętomekkk1 pisze:Wciąż nie zrobiłeś logów dynamicznych. Dlatego ta debata nie ma końca a pomysłów coraz mniej. Wstaw logi i ktoś kumaty co się na tym zna odczyta z nich więcej
Nie wiem tylko, które grupy. Po tym jak się dowiesz można wpisać tam i będą dodane do tematu
Zrobiłem logi tylko nie udało mi się zrobić z kanału 000 nie chciało się łączyć.
logi z kanału 001 003 004 http://vaglog.rtnet.pl/Tarpanos_139582.html
kanał 008 010 011 http://vaglog.rtnet.pl/Tarpanos_139584.html
kanał 019 http://vaglog.rtnet.pl/Tarpanos_139583.html
Proszę o ocenę
logi z kanału 001 003 004 http://vaglog.rtnet.pl/Tarpanos_139582.html
kanał 008 010 011 http://vaglog.rtnet.pl/Tarpanos_139584.html
kanał 019 http://vaglog.rtnet.pl/Tarpanos_139583.html
Proszę o ocenę
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Za bardzo nie ma co oceniać gdyż zrobiłeś logi z kanałów które raczej niewiele wnoszą.
Na pewno musi być log z kanału 002 razem z kanałem 115 lub 118 aby sprawdzić przepływkę i porównać ze wskazaniami mapsensora. Warto zalogować na w pełni rozgrzanym silniku chwilę jałowe a potem dynamicznie.
Co do sond to musisz sprawdzić czy kanały od 030 do 033 będą je wskazywać. Jeśli tak to również zaloguj.
Na pewno musi być log z kanału 002 razem z kanałem 115 lub 118 aby sprawdzić przepływkę i porównać ze wskazaniami mapsensora. Warto zalogować na w pełni rozgrzanym silniku chwilę jałowe a potem dynamicznie.
Co do sond to musisz sprawdzić czy kanały od 030 do 033 będą je wskazywać. Jeśli tak to również zaloguj.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga