Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AEB 1.8 150 KM] zamulona audika nie czuc turbiny

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Hubert21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 19 mar 2012, 09:46
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Hubert21 » 11 sie 2013, 10:24

BuLi! pisze:u mnie spalanie to samo za stówe sto kilometrów.... ;<
No to jednak nie jestem sam ;D został Ci termostat <okok>

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 11 sie 2013, 15:38

BuLi! pisze:u mnie spalanie to samo za stówe sto kilometrów.... ;<
Wybacz kolego, ale na przykład mi takie podawanie nic nie mówi...

Awatar użytkownika
ancek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 262
Rejestracja: 29 lip 2010, 18:24
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: ancek » 11 sie 2013, 15:42

to tak jak w dowcipie:

"mnie podwyżki cen paliwa nie dotyczą zawsze tankuje za tyle samo - za stówe " <lol>
Obrazek
141PS /326Nm

BuLi!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:38
Lokalizacja: sulecin

Post autor: BuLi! » 11 sie 2013, 18:47

zostal mi do wymiany ten termostat, i ewentualnie sonda bo nie mam pewnosci czy dziala tak jak trzeba powiedzcie czy mozna ja jakos sprawdzic np tak jak przeplywke ze odlacza sie kabel i nie ma efektu wtedy jest dupnieta?

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 11 sie 2013, 19:12

BuLi! pisze:zostal mi do wymiany ten termostat, i ewentualnie sonda bo nie mam pewnosci czy dziala tak jak trzeba powiedzcie czy mozna ja jakos sprawdzic np tak jak przeplywke ze odlacza sie kabel i nie ma efektu wtedy jest dupnieta?
Hipotetycznie jeżeli sonda nie działa sterownik przyjmuje średnie wartości i to samo działoby się gdybyś ją odłączył. Czyli taki manewr może nic nie dać...
Dlatego sondy się podmienia, a nie usuwa na chwilę...

BuLi!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:38
Lokalizacja: sulecin

Post autor: BuLi! » 11 sie 2013, 21:25

aaa bo wlasnie odlaczalem ja i nie bylo roznicy w trasie w spalaniu

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 11 sie 2013, 21:38

BuLi! pisze:u mnie czujnik g62 wymieniony na nowy wskazuje poprawnie w vagu tak jak na zegarach bledu czujnika nie ma ale auto mi sie zagrzewa do 80 stopni i w trasie spada nawet do 65-70 czyli puszcza termostat ale nie wiem czy to z jego winy auto tyle pali ?
Wymień termostat i zrób logi jak poprzednio.

BuLi!
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 27 kwie 2013, 22:38
Lokalizacja: sulecin

Post autor: BuLi! » 12 sie 2013, 17:33

moze mi ktos pomoc odnosnie sprawy busa mojego ojca jest to silnik 2.5 diesel turbodoładowany vw t4
przestało mu ciągnąć turbo wiec próbowałem tego co podpowiedzieliście mi w tym temacie odnosnie mojej audiki
sprawdzilem bledy ale odnosnie turbo zadnego nie bylo byly tylko nastepujace
czujnik temperatury paliwa zwarcie do plusa
czujnik temperatury cieczy g62 zwarcie do plusa
przepływomierz zwarcie do plusa
kazdy to blad sporadyczny lecz po skasowaniu bledow i przejechaniu sie bledy powracaja
brak reakcji na przeplywomierz czy podpiety czy nie zadnej różnicy
czujnik g62 jest nowy a blad jest nadal

dalej jezeli chodzi o turbo zaslepilem wezyk od wg idacy z n75 i zadnego efektu
posprawdzalem wezyki od podcisnienia wszystko szczelne

macie moze jakies pomysly?

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 12 sie 2013, 18:19

BuLi!, na szybko - nową przepływkę i sprawdzić przewód. Również sprawdzić przewód od czujnika G62 - możliwe że nowy czujnik jest felerny, ale obstawiałbym na przewód <okok>

Hubert21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 19 mar 2012, 09:46
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Hubert21 » 12 sie 2013, 18:41

tomekkk1, Czujnik wymieniony i wraz to samo <zalamka> co teraz mam zrobić?? temperatura na VAGU zgadza się z licznikiem <luzik>

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 12 sie 2013, 18:56

Wciąż nie zrobiłeś logów dynamicznych. Dlatego ta debata nie ma końca a pomysłów coraz mniej. Wstaw logi i ktoś kumaty co się na tym zna odczyta z nich więcej <okok>

Hubert21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 19 mar 2012, 09:46
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Hubert21 » 12 sie 2013, 20:33

tomekkk1 pisze:Wciąż nie zrobiłeś logów dynamicznych. Dlatego ta debata nie ma końca a pomysłów coraz mniej. Wstaw logi i ktoś kumaty co się na tym zna odczyta z nich więcej <okok>
Aha i będzie wiadomo co i jak <mysli> postaram sie zrobić jutro <luzik> poszukam jak to zrobić i wrzucę ;)

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 12 sie 2013, 21:43

Hubert21 pisze:
tomekkk1 pisze:Wciąż nie zrobiłeś logów dynamicznych. Dlatego ta debata nie ma końca a pomysłów coraz mniej. Wstaw logi i ktoś kumaty co się na tym zna odczyta z nich więcej <okok>
Aha i będzie wiadomo co i jak <mysli> postaram sie zrobić jutro <luzik> poszukam jak to zrobić i wrzucę ;)
Załóżmy, że przewidziałem to pytanie: viewtopic.php?t=59491 - tu masz odpowiedź <okok>
Nie wiem tylko, które grupy. Po tym jak się dowiesz można wpisać tam i będą dodane do tematu <okok>

Hubert21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 19 mar 2012, 09:46
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Hubert21 » 22 sie 2013, 21:18

Zrobiłem logi tylko nie udało mi się zrobić z kanału 000 :[ nie chciało się łączyć.
logi z kanału 001 003 004 http://vaglog.rtnet.pl/Tarpanos_139582.html

kanał 008 010 011 http://vaglog.rtnet.pl/Tarpanos_139584.html

kanał 019 http://vaglog.rtnet.pl/Tarpanos_139583.html

Proszę o ocenę <okok>

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 22 sie 2013, 21:58

Za bardzo nie ma co oceniać :( gdyż zrobiłeś logi z kanałów które raczej niewiele wnoszą.
Na pewno musi być log z kanału 002 razem z kanałem 115 lub 118 aby sprawdzić przepływkę i porównać ze wskazaniami mapsensora. Warto zalogować na w pełni rozgrzanym silniku chwilę jałowe a potem dynamicznie.
Co do sond to musisz sprawdzić czy kanały od 030 do 033 będą je wskazywać. Jeśli tak to również zaloguj.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga