No właśnie delikatnie mi się nie zgadza jak patrzyłem wczoraj to temp na liczniku była 90C a na VAGU pokazywało pokazało 103C <szok> a dzisiaj było 90 na zegarze a na VAGU 85Ctomekkk1 pisze:BuLi!, oraz Hubert21 - właśnie, a jaka u was temperatura na VAG gdy na liczniku pokazuje 90C
[ AEB 1.8 150 KM] zamulona audika nie czuc turbiny
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A jak by był nieszczelny układ to nie powinno podnosić obrotów jakoś dziwnie?? kumpel w ABC tak właśnie miał że po odpaleniu podnosiło mu obroty na ok 2tyś i później dopiero spadały na ok 1.2 i trzymały a jak zdusił ją na biegu to dopiero było normalnie.
[ Dodano: 2013-08-10, 23:30 ]
[ Dodano: 2013-08-10, 23:32 ]
A zapomniałem dodać nowy błąd: 18010 power supply terminal 30 voltage too low P1602-35-10---intermittent
[ Dodano: 2013-08-10, 23:36 ]
No i możesz mieć rację wszystko składa się teraz u mnie do kupy;) teraz z rana gorzej pali jak by wcale nie włączało się ssanie, drugi problem od jakiegoś czasu skazówka od temperatury nie podnosi się za każdym razem, raz się podniesie normalnie za chwilę opadnie albo nie dojdzie do 90C
o wina tego czujnika?? bo gdzieś czytałem że chyba tak 
[ Dodano: 2013-08-10, 23:30 ]
I może to być wina naszego tematu?? że muli albo idzie jak trzeba?? bo teraz tak mam raz jak złapie to idzie jak powinno być a raz łapie mułatomekkk1 pisze:Hubert21, czujnik temperatury cieczy chłodzącej G62 robi co chce - do wymiany
[ Dodano: 2013-08-10, 23:32 ]
A zapomniałem dodać nowy błąd: 18010 power supply terminal 30 voltage too low P1602-35-10---intermittent
[ Dodano: 2013-08-10, 23:36 ]
No i możesz mieć rację wszystko składa się teraz u mnie do kupy;) teraz z rana gorzej pali jak by wcale nie włączało się ssanie, drugi problem od jakiegoś czasu skazówka od temperatury nie podnosi się za każdym razem, raz się podniesie normalnie za chwilę opadnie albo nie dojdzie do 90C
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tak czułem ale zapytać nie zaszkodzitomekkk1 pisze:Hubert21, ABC to wolnossak, Ty masz turbo - dolot to inny świat, kolego
I dziękuję Ci za totomekkk1 pisze:Cały czas kombinuję co to może być - jednocześnie starając nie pchać Cię w koszty.
No właśnie też mi się tak wydaję. Teraz jak możesz to powiedz gdzie dziada mogę znaleźć?? jak go szybko wymienić?? może z wymianą sobie poradzę ale gdzie się kryję sprawca mojego problemutomekkk1 pisze:Już sam fakt, że raz chodzi tak, innym razem inaczej daje do myślenia, że raz coś działa, raz nie...
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Hubert21, no ok - sam chciałeś go odszukać 
Czujnik znajduje się między silnikiem a grodzią. Głęboko, ciasno - potrzeba dużo zawziętości i sprytu by go wyjąć. Powinien być koloru zielonego, zdarza się też czarny
Co prawda inny 1.8T i w A4, ale lokalizacja ta sama: http://www.a4mods.com/index.php?page=we ... ensor.html
Czujnik znajduje się między silnikiem a grodzią. Głęboko, ciasno - potrzeba dużo zawziętości i sprytu by go wyjąć. Powinien być koloru zielonego, zdarza się też czarny
Co prawda inny 1.8T i w A4, ale lokalizacja ta sama: http://www.a4mods.com/index.php?page=we ... ensor.html
Ok jutro sobie zobaczę jakiego jest koloru i w poniedziałek pojadę i kupię lub zamówię jak nie będą mielitomekkk1 pisze:Hubert21, no ok - sam chciałeś go odszukać
Czujnik znajduje się między silnikiem a grodzią. Głęboko, ciasno - potrzeba dużo zawziętości i sprytu by go wyjąć. Powinien być koloru zielonego, zdarza się też czarny
Co prawda inny 1.8T i w A4, ale lokalizacja ta sama: http://www.a4mods.com/ind.../ECTsensor.html
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
059 919 501 lub 059 919 501 A - ETKA podaje te dwa bez rozpiski na jakie silniki - czyli będzie do wszystkich silników - od Skody po Audi taki samHubert21 pisze:O to fajnie mam kumpla w serwisie skody to zadzwonie do niego w poniedziałek :D czyli taki sam jest czujnik??tomekkk1 pisze:jeśli ASO to sprawdzić od Skody - czyli to samo co do Audi może wynieść o wiele taniej
-
Forum Audi A7
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
A ile paliBuLi! pisze:u mnie czujnik g62 wymieniony na nowy wskazuje poprawnie w vagu tak jak na zegarach bledu czujnika nie ma ale auto mi sie zagrzewa do 80 stopni i w trasie spada nawet do 65-70 czyli puszcza termostat ale nie wiem czy to z jego winy auto tyle pali ?









