[ AKN 2.5 150 KM] Mocne dymienie przy dodaniu gazu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 15 lip 2012, 10:09
- Lokalizacja: Wizna
[ AKN 2.5 150 KM] Mocne dymienie przy dodaniu gazu
Witam. Koledzy potrzebuję pomocy miałem uszkodzony przepływomierz dla auta brakowało mocy dziś kupiłem izamontowałem nowy pierburga autko idzie jak złe lecz gdy mocniej wcisne gaz to pojawia się za mną chmura spalin gdzie przed wymianą tego nie było. Przypomne ze auto naprawde super przyśpiesza i wogóle brak błędów na silniku sprawdzone Vag'iem. Proszę o jakąś podpowiedÂź lub coś... z góry dziękuje. a i spaliny nie pojawiaja sie przez moment tylko przez cały czas gdy trzymam mocno gaz...
No może i tak...ale dziury w dolocie to zazwyczaj zasysają chyba powietrze dodatkowe i w drugą stronę może to działać .. Tak mi się zdaje ale 100% pewności nie mam. Jeszcze ten EGR na myśl przychodzi. Ja sam muszę go przeczyścić bo u mnie znowu muli się auto i wogóle nie kopci jak dam buta a trochę powinno.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
MIKU, Nieszczelności za turbo - utrata części zmierzonego już powietrza - mieszanina za bogata i to może być przyczyną kopcenia na czarno
Nieszczelności przed turbo - przybywanie nie zmierzonego powietrza - mieszanina za uboga
Dlatego mówiąc o nieszczelnościach w dolocie należy dodać o której części dolotu się mówi - przed czy za sprężarką
Dodatkowo nieszczelności w instalacji podciśnienia również zasysają powietrze - mieszanina za uboga
Kolego Mariusz777, musisz zrobić logi dynamiczne - za taki stan rzeczy może odpowiadać jedna z wielu rzeczy - na przykład nie wspomniane jeszcze lejące wtryski. Co jest zabójcze dla tłoków
Nieszczelności przed turbo - przybywanie nie zmierzonego powietrza - mieszanina za uboga
Dlatego mówiąc o nieszczelnościach w dolocie należy dodać o której części dolotu się mówi - przed czy za sprężarką

Dodatkowo nieszczelności w instalacji podciśnienia również zasysają powietrze - mieszanina za uboga
Kolego Mariusz777, musisz zrobić logi dynamiczne - za taki stan rzeczy może odpowiadać jedna z wielu rzeczy - na przykład nie wspomniane jeszcze lejące wtryski. Co jest zabójcze dla tłoków

- pastaldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 358
- Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
- Imię: Janusz
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
No ja miałem na myśli część dolotu między turbo a kolektorem ssącym. Specjalistą nie jestem ale z tego co się słyszy te nieszczelności sa dużo częstsze i pokrywaja się z objawami. Ja bym przejrzał szczególnie gumowe węże czy niema pęknięć i czy paski wszystkie trzymają. A skoro samochód jest żwawy to nieszczelnośc może być niewielka
Samochód jest żwawy bo jest zalewany paliwem w nadmiernej ilości. Mogę się mylić, ale skoro wcześniej przed wymianą MAF-a takiego stanu nie było, to wina leży po stronie nowego Pierburga który źle mierzy przepływ powietrza (zawyża). Log 003D powinien rozwiązać temat.
.
To są dwa oddzielne obiegi- proszę ich ze sobą nie łączyćtomekkk1 pisze:Dodatkowo nieszczelności w instalacji podciśnienia również zasysają powietrze - mieszanina za uboga

- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tak mówiszmaestro100 pisze:To są dwa oddzielne obiegi- proszę ich ze sobą nie łączyćtomekkk1 pisze:Dodatkowo nieszczelności w instalacji podciśnienia również zasysają powietrze - mieszanina za uboga.



Z tym, że jak wspomniałem powyżej - kolega Mariusz777 ma problem z za bogatą mieszanką - czyli albo dolotem za turbo, albo wtryskami czy kłamiącym MAF-em - o którym wspomniałeś. Więc nie podejrzewamy układu podciśnienia, u niego

Tylko logi, albo dalsze wróżenie

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 15 lip 2012, 10:09
- Lokalizacja: Wizna
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 15 lip 2012, 10:09
- Lokalizacja: Wizna
wczoraj odpiąłem na chwile przepływke na mocy dużo nie straciłem znikoma różnica ale za to auto przestało dymic po ponownym podłączeniu przepływki znowu zaczęła kopcic na czarno... Dziś postaram się wrzucić nowe logi mam nadzieję ze czytelniejsze i lepiej wykonane poczytałem troszke
[ Dodano: 2013-08-13, 14:49 ]
oto nowe logi proszę o interpretacje...
http://vaglog.rtnet.pl/mariusz.trzaska6_138430.html
http://vaglog.rtnet.pl/mariusz.trzaska6_138431.html
http://vaglog.rtnet.pl/mariusz.trzaska6_138432.html

[ Dodano: 2013-08-13, 14:49 ]
oto nowe logi proszę o interpretacje...
http://vaglog.rtnet.pl/mariusz.trzaska6_138430.html
http://vaglog.rtnet.pl/mariusz.trzaska6_138431.html
http://vaglog.rtnet.pl/mariusz.trzaska6_138432.html