Po wymianie rozrzadu nie trzyma temperatury
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
Po wymianie rozrzadu nie trzyma temperatury
Witam, jestem po wymianie kompletnego rozrzadu. Problem jest z temeratura silnika. Podczas jazdy wskazowka dochodzi do 87-88 stopni szybko, a pozniej po jakis 2-5 minutach wskakuje na 90 stopni i tak trzyma podczas jazdy (przed wymiana rozrzadu temp spadala podczas jady) i teraz tak: stane np na stacji 10 min, po odpaleniu auta temp jest 80 stopni i podczas jazdy albo szybko wskoczy na 90 albo ma nieregularne falowanie, np po 10 min wskoczy na 83, zatrzyma sie na 5 min, po kolejnych 10 min podejdzie pod 90 i za jakis czas wskoczy na 90, albo bedzie na 80 stopniach i po prostu za jakies 5-15 minut wskoczy na 90. Na vagu nie ma zadnych bledow, na panelu od klimy chcialem sprawdzic temperature, ale te kanaly ktore sa podane u mnie nie dzialaja, bedzie to chyba kanal 56 i 57 ale nie jestem pewien. Czy to wina jakos zle zrobionego rozrzadu, np termostat czy moze czujnik sie uwalil? Sa dwa? Jeden, ktory pokazuje temp na zegarach i chyba drugi, ktory czyta temp cieczy? Mechanik bedzie za tydzien po urlopie. Dzieki za pomoc.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Rocznik: 1996
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
Dzieki za pomoc, dostep do vaga mam dopiero we wtorek, sprawdze i dam znac co wyszlo.
[ Dodano: 2013-08-13, 12:56 ]
sprawdzenie na zimnym - na silniku temp otoczenia , na zegarach 30 stopni plus sprawdzalem jednoczesnie z temp reduktora od gazu
autko ladnie sie rozgrzewa do 93 stopni na silniku - 91 na reduktorze, natomiast temp na zegarach szaleje , gora -dol czasem o 10 stopni na vagu skakalo
Czyli ze mechanik dobrze zrobil robote a do wymiany jest wyzej wspomniany czujnik ?
[ Dodano: 2013-08-14, 13:51 ]
dla potomnych - po wymianie czujnika wszystko ok
dzieki i pozdro
[ Dodano: 2013-08-13, 12:56 ]
sprawdzenie na zimnym - na silniku temp otoczenia , na zegarach 30 stopni plus sprawdzalem jednoczesnie z temp reduktora od gazu

autko ladnie sie rozgrzewa do 93 stopni na silniku - 91 na reduktorze, natomiast temp na zegarach szaleje , gora -dol czasem o 10 stopni na vagu skakalo
Czyli ze mechanik dobrze zrobil robote a do wymiany jest wyzej wspomniany czujnik ?
[ Dodano: 2013-08-14, 13:51 ]
dla potomnych - po wymianie czujnika wszystko ok

dzieki i pozdro