C5 2.5 TDI 150, 163, 180 KM prosze o poradę?
Ja znowu kupilem autko 6 miesiey temu. teraz mam naklupane 211000 km i mialem toche pecha bo po pewnym czasie jak go kupilem musialem wyminic turbine ( zacerala sie) turbine wymienilem a teraz niedawno rozrzad i smigam dalej i jestem bardzo zadowolony z autka. A co kolega kupi to juz jego decyzja i zycze powodzenia.
- SPeak_8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 235
- Rejestracja: 28 wrz 2008, 12:25
- Imię: Henryk.
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Ja również jestem jak narazie (odpukać) zadowolony z mojego 2.5 i ogólnie z autka...nic nie dokładałem ale na wiosnę sprzedaje, dołożę i kupuje sedana 2.5 wersje 180KM i tylko QUATTRO
znaczy mam tak izamiar mam nadzieje ze zdrowie dopisze :-P kończąc mój offtop :-P to polecam 2.5 TDI trzeab tylko dobrze go sprawdzic przed zakupem, dbac o niego jak o kobiete i lalunia 
EDIT:
chciałem jeszcze dodać że jak sie bardzo nie wariuje na miescie to i nie tak duzo pali mi 8,5 do 9 a trasa to wiadomo nawet okolo 7 :roll:


EDIT:
chciałem jeszcze dodać że jak sie bardzo nie wariuje na miescie to i nie tak duzo pali mi 8,5 do 9 a trasa to wiadomo nawet okolo 7 :roll:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 132
- Rejestracja: 15 lis 2008, 14:58
- Lokalizacja: Poznań/Wielkopolska
Zgadza się za rozrząd do 2,5TDI z robocizną 2500złMISIEK_A6 pisze:PabloSZO, jeśli masz duzoo siana na eksploatacje samochodu to bież 2.5TDI... Jeśli chcesz ekonomiczne autko z nie raz o połowe tańszymi częściami (Rozrząd w 2,5TDI 2500zł w 1,9TDI 500zł) Ja wybrałem 1,9TDI bo pali "prawie" nic w porównaniu z 2,5TDI no i duzo duzo tańszy w eksploatacji i mniej awaryjny... A co do 2,5TDI to zadbanego cięzko dostać na allegro... Chyba ,że kupujesz od znajomego albo od kogoś z forum A6
Ale do silnika 1,9 TDI to się z tobą nie zgodzę przy passacie wymieniałem , a miałem wersję 101 PS ( pompowtryski) zapłaciłem za wymianę z robocizną 1400 zł rok temu.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Darnok
Darnok
- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
Panowie, po co się przekomarzać, który silnik lepszy..... skoro każdy chwali to co ma
Jak ktoś ma 2,5 TDI to przecież wiadomo, że będzie zachwalał, tak samo sprawa się ma przy 1,9 TDI czy benzynowych 1,8T czy V6 


A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
ostatnio czytalem jakis artykul o silnikach tdi w audi (wygralo wogole jakis plebiscyt na najlepsze silniki TDI) i ranking silnikow bezawaryjnych wygladal ostro, a to ze zwrocilem uwage tylko na 2.5 bo takowego mam lista byla nastepujaca
2.5 TDI 163km
potem jakis 1,9
potem znowu jakis 1.9
2.5 TDI 180km ale po lifcie
potem znowu 1,9
i znowu1,9
2.5 TDI 155km
i reszta 1,9
i perzed ostatni byl 2.5 TDI 150km
mniej wiecej tak to wygladalo jak znajde to dokladnie wpisze wszystko
2.5 TDI 163km
potem jakis 1,9
potem znowu jakis 1.9
2.5 TDI 180km ale po lifcie
potem znowu 1,9
i znowu1,9
2.5 TDI 155km
i reszta 1,9
i perzed ostatni byl 2.5 TDI 150km
mniej wiecej tak to wygladalo jak znajde to dokladnie wpisze wszystko
Audi Back On Track 

witam. wlasnie zakupilem podobna bryke z silnikiem 2.5 tdi 150 km i szczerze przyznam ze wlosy mi staja deba jak czytam opinie na temat tych diesli 150km. moze ma ktos dla mnie jakies slowa otuchy bo nie chce jezdzic jak na bombie. o co dbac zeby nie popasc w kilkutsieczne koszty. czytalem cos o walkach itd ale malo z tego rozumiem
[ Dodano: 2009-01-16, 01:53 ]
dodam jeszcze ze skrzynia u mnie tiptronic i co z olejem, pomomo tego ze pracuje idealnie zmieniac olej czy nie dotykac
auto ma niby nakulane 175 tys
[ Dodano: 2009-01-16, 01:53 ]
dodam jeszcze ze skrzynia u mnie tiptronic i co z olejem, pomomo tego ze pracuje idealnie zmieniac olej czy nie dotykac

rozrzad jest w trakcje roboty, serce mnie zabolalo jak widzialem co oni mi tam z przodu robią. razem z rozrzadem zmieniam termostat, pompe wody, olej - castrol 10w40 - przypomne ze auto ma 175 tys przejechane, wszystkie filtry wiec mysle ze na dzien dobry o wszystkim pomyslalem
czy jest cos jeszcze co powinienem wymienic pod maska po za w/w czesciami
? i jeszcze odnosnie tych slynnych walkow - jest to wada fabryczna czy po prostu zwykle zaniedbanie oleju powoduje ich scieranie
?



kompa mi wpinal zanim zaczal rozbierac przod i byly jakies 2 bledy na pompie kompletnie dla mnie nie rozumiale ale usterke wykasowal i jak na razie jest ok, po ponownym wpięciu nic juz nie wyskoczylo nie wiem czym to bylo spowodowane, moze przez to ze padl mi akumulator i dzien predzej troche go polowalem zeby odpalic....
[ Dodano: 2009-01-16, 02:30 ]
co jeszcze slyszalem o tych 2.5 150 km to ze koncza sie krzywki i zacieraja sie kasatory hydrauliczne i rwa paski wielorowkowe. nie wiem co dlaczego i przez co. ogolnie znalazlem tu kilka osob zadowolonych z tych motorow wiec jestem pozytywnej mysli jak na razie
[ Dodano: 2009-01-16, 02:30 ]
co jeszcze slyszalem o tych 2.5 150 km to ze koncza sie krzywki i zacieraja sie kasatory hydrauliczne i rwa paski wielorowkowe. nie wiem co dlaczego i przez co. ogolnie znalazlem tu kilka osob zadowolonych z tych motorow wiec jestem pozytywnej mysli jak na razie