Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

C5 2.5 TDI 150, 163, 180 KM prosze o poradę?

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
ArturD
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 02 sie 2008, 14:21
Lokalizacja: Opolskie/K-Kozle

Post autor: ArturD » 13 sty 2009, 21:42

Ja znowu kupilem autko 6 miesiey temu. teraz mam naklupane 211000 km i mialem toche pecha bo po pewnym czasie jak go kupilem musialem wyminic turbine ( zacerala sie) turbine wymienilem a teraz niedawno rozrzad i smigam dalej i jestem bardzo zadowolony z autka. A co kolega kupi to juz jego decyzja i zycze powodzenia.

Awatar użytkownika
SPeak_8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 28 wrz 2008, 12:25
Imię: Henryk.
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: SPeak_8 » 13 sty 2009, 22:01

Ja również jestem jak narazie (odpukać) zadowolony z mojego 2.5 i ogólnie z autka...nic nie dokładałem ale na wiosnę sprzedaje, dołożę i kupuje sedana 2.5 wersje 180KM i tylko QUATTRO <ok> znaczy mam tak izamiar mam nadzieje ze zdrowie dopisze :-P kończąc mój offtop :-P to polecam 2.5 TDI trzeab tylko dobrze go sprawdzic przed zakupem, dbac o niego jak o kobiete i lalunia <ok>
EDIT:
chciałem jeszcze dodać że jak sie bardzo nie wariuje na miescie to i nie tak duzo pali mi 8,5 do 9 a trasa to wiadomo nawet okolo 7 :roll:

darnok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 15 lis 2008, 14:58
Lokalizacja: Poznań/Wielkopolska

Post autor: darnok » 14 sty 2009, 10:38

MISIEK_A6 pisze:PabloSZO, jeśli masz duzoo siana na eksploatacje samochodu to bież 2.5TDI... Jeśli chcesz ekonomiczne autko z nie raz o połowe tańszymi częściami (Rozrząd w 2,5TDI 2500zł w 1,9TDI 500zł) Ja wybrałem 1,9TDI bo pali "prawie" nic w porównaniu z 2,5TDI no i duzo duzo tańszy w eksploatacji i mniej awaryjny... A co do 2,5TDI to zadbanego cięzko dostać na allegro... Chyba ,że kupujesz od znajomego albo od kogoś z forum A6 <ok>
Zgadza się za rozrząd do 2,5TDI z robocizną 2500zł
Ale do silnika 1,9 TDI to się z tobą nie zgodzę przy passacie wymieniałem , a miałem wersję 101 PS ( pompowtryski) zapłaciłem za wymianę z robocizną 1400 zł rok temu.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Darnok

Awatar użytkownika
Wilq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 23 cze 2008, 19:52
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Wilq » 15 sty 2009, 10:42

ja w wakacje za wymiane rozrzadu w 1.9 zaplacilem 600zl z robocizna (pasek, wszystkie napinacze) moze do passata drozsze czesci :-P
Nie jeździj szybciej, niż Twój anioł stróż potrafi latać :-P

Tasior5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 115
Rejestracja: 07 gru 2008, 14:56
Lokalizacja: Opolskie(K-Koźle)

Post autor: Tasior5 » 15 sty 2009, 11:30

kolego wiesz jaka jest wada audi a6 c5 2.5tdi -jej poprzedni właściciel. ;-)
Pozdrawiam Patryk ;-)

Mixer82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 12 lis 2008, 11:57
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Mixer82 » 15 sty 2009, 18:12

Ja posiadam od dwoch miesiecy swoja Audike 2.5TDI 150 KM jestem zadowolony polecam jak najbardziej tylko przed zakupem dobry dokladny rentgen trzeba zarobic i moze cos najdziesz wartego uwagi
Bo musi byc tak zeby bylo tak jak chcemy

Awatar użytkownika
eneron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 461
Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: eneron » 15 sty 2009, 18:27

Panowie, po co się przekomarzać, który silnik lepszy..... skoro każdy chwali to co ma !! Jak ktoś ma 2,5 TDI to przecież wiadomo, że będzie zachwalał, tak samo sprawa się ma przy 1,9 TDI czy benzynowych 1,8T czy V6 <ok>
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem

Awatar użytkownika
DonVip
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 324
Rejestracja: 20 mar 2008, 12:41
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DonVip » 15 sty 2009, 18:35

ostatnio czytalem jakis artykul o silnikach tdi w audi (wygralo wogole jakis plebiscyt na najlepsze silniki TDI) i ranking silnikow bezawaryjnych wygladal ostro, a to ze zwrocilem uwage tylko na 2.5 bo takowego mam lista byla nastepujaca
2.5 TDI 163km
potem jakis 1,9
potem znowu jakis 1.9
2.5 TDI 180km ale po lifcie
potem znowu 1,9
i znowu1,9
2.5 TDI 155km
i reszta 1,9
i perzed ostatni byl 2.5 TDI 150km

mniej wiecej tak to wygladalo jak znajde to dokladnie wpisze wszystko
Audi Back On Track :)

Awatar użytkownika
DonVip
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 324
Rejestracja: 20 mar 2008, 12:41
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DonVip » 15 sty 2009, 18:44

nie bylo wyszczegolnionych modeli silnikow tylko roczniki...
Audi Back On Track :)

m6230
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 16 sty 2009, 01:44
Lokalizacja: leszno

Post autor: m6230 » 16 sty 2009, 01:49

witam. wlasnie zakupilem podobna bryke z silnikiem 2.5 tdi 150 km i szczerze przyznam ze wlosy mi staja deba jak czytam opinie na temat tych diesli 150km. moze ma ktos dla mnie jakies slowa otuchy bo nie chce jezdzic jak na bombie. o co dbac zeby nie popasc w kilkutsieczne koszty. czytalem cos o walkach itd ale malo z tego rozumiem

[ Dodano: 2009-01-16, 01:53 ]
dodam jeszcze ze skrzynia u mnie tiptronic i co z olejem, pomomo tego ze pracuje idealnie zmieniac olej czy nie dotykac ?? auto ma niby nakulane 175 tys

m6230
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 16 sty 2009, 01:44
Lokalizacja: leszno

Post autor: m6230 » 16 sty 2009, 02:17

rozrzad jest w trakcje roboty, serce mnie zabolalo jak widzialem co oni mi tam z przodu robią. razem z rozrzadem zmieniam termostat, pompe wody, olej - castrol 10w40 - przypomne ze auto ma 175 tys przejechane, wszystkie filtry wiec mysle ze na dzien dobry o wszystkim pomyslalem ?? czy jest cos jeszcze co powinienem wymienic pod maska po za w/w czesciami ??? i jeszcze odnosnie tych slynnych walkow - jest to wada fabryczna czy po prostu zwykle zaniedbanie oleju powoduje ich scieranie ???

m6230
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 16 sty 2009, 01:44
Lokalizacja: leszno

Post autor: m6230 » 16 sty 2009, 02:26

kompa mi wpinal zanim zaczal rozbierac przod i byly jakies 2 bledy na pompie kompletnie dla mnie nie rozumiale ale usterke wykasowal i jak na razie jest ok, po ponownym wpięciu nic juz nie wyskoczylo nie wiem czym to bylo spowodowane, moze przez to ze padl mi akumulator i dzien predzej troche go polowalem zeby odpalic....

[ Dodano: 2009-01-16, 02:30 ]
co jeszcze slyszalem o tych 2.5 150 km to ze koncza sie krzywki i zacieraja sie kasatory hydrauliczne i rwa paski wielorowkowe. nie wiem co dlaczego i przez co. ogolnie znalazlem tu kilka osob zadowolonych z tych motorow wiec jestem pozytywnej mysli jak na razie

m6230
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 16 sty 2009, 01:44
Lokalizacja: leszno

Post autor: m6230 » 16 sty 2009, 02:41

i sprawa jeszcze jedna, o co chodzi z takims zatykaniem sie odmy ?? niby to jest powodem zacierania sie walkow....

PrzemoW
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 15 sty 2009, 21:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: PrzemoW » 16 sty 2009, 12:57

Lepiej lać 5W40??? Ja np taki leje do 1,9tdi tylko z oznaczeniem GTD Castrol.
Napiszcie więc jaki olej lać do 2,5tdi

pozdro

Ława
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 13 wrz 2008, 01:18
Lokalizacja: Słupsk _ Irlandia

Post autor: Ława » 16 sty 2009, 13:00

505.00 5W-40 jakiej firmy? wedle twoich upodobań <ok>
A4 2.8 ACK 1997/Vectra B 1.6 1998/Passat 2.0 AZM 2002, allroad 2.5 Tdi AKE 2001/Focus II 2.0 Tdci 2006/ Primastar 1.9 Dci 2006 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja