A6(c6) 3.0 TDI - Dalej kopci po remoncie silnika [silnikBMK]
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Odebrałem auto - chodzi jak nowe.
Info dla wszystkich - wtryski trzeba wymieniać WSZYSTKIE!!
W innym wypadku mogą być problemy!
Pozdrawiam - temat można zamknąć
Jeszcze jedno - wg serwisu bosh`a wytryski zazwyczaj wystarczają na ok 80 tys km w optymistycznej wersji max na 130 tys km
Tu jest to o czym pisałem wcześniej - wiem czemu ten model można kupić w tak rozsądnej cenie...
Utrzymanie tego auta jest bardzo kosztowne właśnie ze względu na układ paliwowy.
Czyli trzeba założyć wydatek ok 8000 zł co średnio 100 000 km - mówie tu o cenie w serwisie bosha bo w serwisie audi 15 000 zł
Info dla wszystkich - wtryski trzeba wymieniać WSZYSTKIE!!
W innym wypadku mogą być problemy!
Pozdrawiam - temat można zamknąć
Jeszcze jedno - wg serwisu bosh`a wytryski zazwyczaj wystarczają na ok 80 tys km w optymistycznej wersji max na 130 tys km
Tu jest to o czym pisałem wcześniej - wiem czemu ten model można kupić w tak rozsądnej cenie...
Utrzymanie tego auta jest bardzo kosztowne właśnie ze względu na układ paliwowy.
Czyli trzeba założyć wydatek ok 8000 zł co średnio 100 000 km - mówie tu o cenie w serwisie bosha bo w serwisie audi 15 000 zł
Kwestia szczescia - będę się bardzo cieszył jak na tych wtryskach przejade 200 tys - przekazuje Wam to co mi powiedziano w serwisie Bosch`a który w końcu mi naprawił auto - to samo zresztą potwierdziło jeszcze kilku mechaników. Jestem już przeczulony i przewrażliwiony więc leje wzbogacone paliwa co teoretycznie wydłuży życie wtryskiwaczy.
BłądSimon Woods pisze:Kwestia szczescia - będę się bardzo cieszył jak na tych wtryskach przejade 200 tys - przekazuje Wam to co mi powiedziano w serwisie Bosch`a który w końcu mi naprawił auto - to samo zresztą potwierdziło jeszcze kilku mechaników. Jestem już przeczulony i przewrażliwiony więc leje wzbogacone paliwa co teoretycznie wydłuży życie wtryskiwaczy.
Premium paliwa są bardziej suche,
Lej lepiej zwykły ON
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
O ile w przypadku benzyny tak jest, to w dieslu już nie koniecznie.lechu168 pisze:jakos nie chce mi sie wierzyc ze paliwa premium sa gorsze od zwyklych.dlatego sa drozsze bo sa lepsze a jesli sa lepsze to powinny dzialac lepiej na uklad wtryskowy.
Jeździsz benzyną, to wiadomo lepiej PB98 niż 95, ale diesel ?
Zobacz kiedyś był tylko jeden ON na stacjach zawsze