
... spowodowaną pęknięciem koła zębatego na wałku rozrządu
 Bardziej mi się opłaciło wymieniać cały silnik ze starą hydrauliką (oprócz dÂźwigienek bo je zmasakrowało) i osprzętem od starego AFB do AKE za namową i sugestiami jednego z "guru" tego forum
 Bardziej mi się opłaciło wymieniać cały silnik ze starą hydrauliką (oprócz dÂźwigienek bo je zmasakrowało) i osprzętem od starego AFB do AKE za namową i sugestiami jednego z "guru" tego forum 
Silnik składałem dość bogato, (nowe uszczelki gdzie się dało, oringi, podkładki miedziane itp.) oczywiście nowe 2 koła zębate na wałki itp itd...
Jednak po odpaleniu i doregulowaniu kąta wtrysku silnik bardzo głośno pracuje i wydobywa się z niego metaliczny dÂźwięk
 Nie bardzo potrafię go zlokalizować bo w każdym miejscu jest słyszany inaczej. Zastanawiam się nad starą pompą bo już wczesniej na starym silniku miałem taki dÂźwięk (wtryski po regeneracji na ori bosch) Korekcje pompy dokładnie takie same jak właśnie na starym AFB... ok. 1,5....3,25 wiec porażka. Zastanawia mnie tylko to czy to od rozjechanej pompy i ewentualnie (bo nie wykluczam) Âźle ustawionych wtrysków może być taki stukot??
 Nie bardzo potrafię go zlokalizować bo w każdym miejscu jest słyszany inaczej. Zastanawiam się nad starą pompą bo już wczesniej na starym silniku miałem taki dÂźwięk (wtryski po regeneracji na ori bosch) Korekcje pompy dokładnie takie same jak właśnie na starym AFB... ok. 1,5....3,25 wiec porażka. Zastanawia mnie tylko to czy to od rozjechanej pompy i ewentualnie (bo nie wykluczam) Âźle ustawionych wtrysków może być taki stukot??Poniżej zamieszczam link do filmiku:
YouTube:
lub
http://chomikuj.pl/arri/Audi/MOV_0324,2921726857.mp4
Pozdrawiam
 
							












![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
 
 



 
 
