Może ktoś z Was Szanowni Forumowicze miał podobny przypadek lub podpowie mi jaka może być przyczyna.
Kierownica w moim Autku zachowuje sie dziwnie. Ale po kolei.
W tym roku już 3 razy ustawiałem geometrię kół przód i tył. Za każdym razem po ustawieniu kierownica była pochylona lekko w prawą stronę ale koła były prosto. Po jakimś czasie auto zaczynało " myszkować " po drodze co jest bardzo uciążliwe, ale kierownica nie zmieniała swojej pierwotnej pozycji.
Ostatnio a dokładnie kilka dni temu kierownica zaczęła być prosto ( a nie tak jak poprzednio lekko skręcona) a koła nadal są ustawione prosto. 13.07 byłem na przeglądzie i koleś powiedział że luzów nie ma ( przegląd bo się dowód skończył ). Teraz kierownica raz jest prosto raz lekko skręcona - auto "myszkuje" jeszcze bardziej ale nic nie stuka i nic nie puka. Jedynie podczas skręcania przy cofaniu można usłyszeć delikatne puk przy prawie maksymalnym skręcie. Wulkanizator kilka dni temu powiedział mi że powinienem ustawić zbieżność bo mi opony drze od wewnętrznej strony ( ale tylko przednie ).
Nie wiem co robić bo niby wszystko git a jak się jedzie to trzeba co chwilę kontrować delikatne kierownice jak w jakimś Starze z lat 70
Nie wiem co teraz zrobić bo u znajomego na stacji diagnostycznej jak byłem 2 dni temu to też stwierdził że jest wszystko ok.
POMOCY PROSZę.
Jeśli opis jest zbyt nie dokładny to dajcie znać to dopiszę więcej informacji.
Kierownica czasami sama zmienia pozycję
Kierownica czasami sama zmienia pozycję
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez bombi, łącznie zmieniany 1 raz.
bombi
Mapa paliwowa i 240 KM już jest
Mapa paliwowa i 240 KM już jest
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK
To co mogę podpowiedzieć to że miałem podobna sytuacje w c5 tam zawiecha też wielowachaczowa.
Ustawiałem geometrie kilka razy i też obiaw podobny dopiero jak zorientowałem sie że kat pochylenia koła jest zły i nie da się wyregulować gdyż auto musiało być wcześniej bite. Wymieniłem zwrotnice na używke oraz dolne wachacze po tym problem zginał.
Ustawiałem geometrie kilka razy i też obiaw podobny dopiero jak zorientowałem sie że kat pochylenia koła jest zły i nie da się wyregulować gdyż auto musiało być wcześniej bite. Wymieniłem zwrotnice na używke oraz dolne wachacze po tym problem zginał.
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL !
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Bombi ja miałem podobny problem w Mondeo. Tzn. kierownica nie latała względem kół, ale reszta tak samo. Czasami też było czuć szurnięcia przy minimalnym kręceniu kierownicą. Podjechałem do Nagengast, na diagnozę i ewentualną robotę. Muszę powiedzieć że nie tylko w mojej opinii, to od takich spraw oni są mega. Co prawda biorą spore pieniądze, ale na robotę dają też gwarancję. Po wielu pozytywnych usłyszanych opiniach ja też jestem zadowolony. Diagnoza - maglownica do regeneracji. Koszt niestety 1300 zł, ale wszystkie problemy ustały od ręki. A widzę że jesteś z Gdańska, więc przedzwonić/umówić się możesz. Mi przez telefon już po objawach powiedzieli co i jak a w serwisie tylko potwierdzili.
No i nadal lipa.
Okazuje się że nic nie cieknie. No to może akurat nie jest lipa, ale gdyby ciekło to byłby jakiś znak.
Ostatnio odkryłem że jak skręcam na maksa na parkingu w lewo lub w prawo to w pewnym momencie przy prawie max skręcie słychać taki metaliczny puk. ale tylko jak skręcam na maxa. może to ma jakieś znaczenie??
Może jest ktoś z kolegów forumowiczów z Gdańska lub okolic i się na takich sprawach zna. Bo do mechaników w gdańsku nie mam zaufania. To bym podjechał i ktoś by tam po zaglądał . Oczywiście nie za darmo
Okazuje się że nic nie cieknie. No to może akurat nie jest lipa, ale gdyby ciekło to byłby jakiś znak.
Ostatnio odkryłem że jak skręcam na maksa na parkingu w lewo lub w prawo to w pewnym momencie przy prawie max skręcie słychać taki metaliczny puk. ale tylko jak skręcam na maxa. może to ma jakieś znaczenie??
Może jest ktoś z kolegów forumowiczów z Gdańska lub okolic i się na takich sprawach zna. Bo do mechaników w gdańsku nie mam zaufania. To bym podjechał i ktoś by tam po zaglądał . Oczywiście nie za darmo
bombi
Mapa paliwowa i 240 KM już jest
Mapa paliwowa i 240 KM już jest
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 139
- Rejestracja: 29 sty 2012, 09:14
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mrągowo
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga