
[ AGA 2.4 165 KM] problem po uruchomieniu zimnego silnika
[ AGA 2.4 165 KM] problem po uruchomieniu zimnego silnika
witam. mam taki problem.. jak odpalam auto z rana na zimnym silniku przez okolo 30sekund dlawi sie,prycha,nie wchodzi na obroty,czasem gasnie (znajomek stwierdzil cyt.ewidentnie nie chodzi na wszystkich garach
) , potem juz jest ok, na gazie tez dobrze pracuje. zadna kontrolka nie swieci sie. myslalem zeby zaczac od wymiany swiec, bo conajmniej 20tys km nie wymieniane.. co radzicie? w czym moze jeszcze tkwic problem??

- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
problem najprawdopodobniej tkwi w złej regulacji lpg, ecu adoptuje się do ubogiej mieszanki na gazie i zwiększa dawkę. po odpaleniu na pb dawka nadal jest zwiększona i wtedy zalewa. skasuj korekty vagiem lub odłącz akumulator na pół godziny i pojeździj 50-100 km na samej benzynie, jeśli będzie ok to jest to o czym napisałem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 12 paź 2011, 10:39
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Staszów
A po odpaleniu śmierdzi ci PB z wydechu? Może reduktor puszcza podciśnieniem LPG i dlatego ciężko kręci? Ja tak miałem - 40 sekund kręcenia, smród benzyny, czarny bąk po daniu gazu. Zakręć butlę lub ściągnij któryś konektor z elektrozaworu pod maską, odpal auto, daj na lpg aż do przejścia na PB. I zobaczysz rano co będzie.