Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ALF 2.4 165 KM] szarpie kuleje na 3-4 cyl

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
krejzi89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 25 lip 2013, 09:36
Lokalizacja: Ostróda

[ ALF 2.4 165 KM] szarpie kuleje na 3-4 cyl

Post autor: krejzi89 » 27 lip 2013, 16:37

witam was koledzy, jestem tu od niedawna i to moj pierwszy post, więc jak coś nie tak opisze to prosze o wyrozumiałosć :)

A więc po a4 przyszedł czas na cos większego a mianowicie A6 2.4 121KW `98r manual w Ośce. mam ją od prawie 2 miesięcy, przy zakupie brak jakichś ważniejszych błędów na Vag`u i obecnie też niema, a moja Kochana niechce jechać:(

Objawy:
podczas jazdy nagle traci moc tak jak by ze 3 co najmniej tłoczki nie chodziły, trwa to ostatnio coraz częściej i dłużej, obroty spadają do jakichś 500/min, nieda sie przyspieszyć z dołu obrotów >2000. szarpie jak głupia;/
czasem jest ok, az miło jechać,
co do spalania niema bólu - 17L - 150 km więc w normie

podczas zakupu rzuciły mi sie w oczy nowe kable WN ( jakaś chinszczyzna) świece i cewki zapłonowe HUGO (?)

miesiąc pojezdziła bez zarzutu az chciało sie wsiadac, ale teraz to juz zgłupiałem;/ do głowy mi wpadło ze piny na wtryskach zaśniedziały - wyczyszczone, nastepnie przewody pod lupe - china w Audi byc nie może więc org NGK juz jest - zero poprawy :(

i teraz juz nie mam dalszego planu co dalej:| szału dostaje, niechcem wszystkiego wymieniać bo z torbami pojde

ma ktoś jakiś pomysł?
swiece? wtryski? nawet niewiadomo jak to zdiagnozować bo raz działa a raz nie ;/;/ <nerwus> <nerwus> <nerwus> <nerwus>

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 27 lip 2013, 16:55

Filtr paliwa sprawdÂź, potem pompkę <okok>
Lektor.

krejzi89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 25 lip 2013, 09:36
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: krejzi89 » 27 lip 2013, 17:47

Tak sie składa ze mam orginalny założony ;/ więc raczej maCONAJMNIEJ jakies 5 lat( tyle jest w pl.)
PS, bedzie pasował od 3.0 PB `04r ? bo taki akurat mam

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 27 lip 2013, 18:15

krejzi89 pisze:Tak sie składa ze mam orginalny założony więc raczej maCONAJMNIEJ jakies 5 lat( tyle jest w pl.)
filtr paliwa !? <szok> <niedowiarek>
krejzi89 pisze:bedzie pasował od 3.0 PB `04r ? bo taki akurat mam
Wątpię ;)
Lektor.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 27 lip 2013, 23:13

SprawdÂź jakie ma wskazania przepływka, najlepiej zrobić loga dynamicznego

krejzi89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 25 lip 2013, 09:36
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: krejzi89 » 27 lip 2013, 23:30

ewentualnie jutro po południu podłącze,
a co sądzisz o sondach? mogą być przyczyną?
bo coś z niezabogata mieszanke mi wywaliło dzisiaj;/ ale nie sprawdzałem dalej bo wszystko w pospiechu jak to przy sobocie.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 27 lip 2013, 23:35

lpg jest ??

Awatar użytkownika
Shark
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 199
Rejestracja: 27 gru 2010, 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Shark » 27 lip 2013, 23:44

jak chodzi słabo w grubych rękawiczkach po kolei po jednej fajce zdejmuj ze świecy, w trakcie wyciągania powinieneś słyszeć cykanie jakby iskra skakała i auto zacznie jeszcze bardziej kuleć a wręcz może zgasnąć, jeśli nie będzie reakcji wiesz że to na tym cylindrze nie ma iskry, każdą sprawdÂź. zanotuj na których nie było i sprawdÂź wtedy czy przypadkiem z tych cylindrów nie idą kable na jedną cewkę, jeśli tak to zamień cewki miejscami i sprawdÂź od początku. Jeśli dalej będzie kulać na tych samych cylindrach to masz coś z dawkowaniem paliwa albo kompresją albo brak zasilania na cewkę, lecz jeśli wypadanie zapłonów jest na cewce która wcześniej obsługiwała inne cylindry to masz do wymiany cewke

krejzi89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 25 lip 2013, 09:36
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: krejzi89 » 28 lip 2013, 12:10

dzieki Szark, jak bede w domu to zrobie tak jak napisales, wieczorem opisze efekty

a co do lpg to tylko butla zostala i przewod z butli ,poprzedni wlasciciel zdemontowal
( ;myslalem ze mnie pobije jak powiedzialem ze gaz mozna by zalozyc mowi ze niemcy juz mieli epoke gazu i tyle wystarczy;)

[ Dodano: 2013-07-28, 18:06 ]
no i cały test w pi*du
podjeżdzam pod garaż -kuleje tragicznie, maska w gore, osłony won, i? i działa jak lalunia.;/
no juz szlak mnie trafia;/

[ Dodano: 2013-07-28, 18:26 ]
co do popmpki paliwa to chyba troche jęczy.
w poprzednim audi chodziła zdecydowanie ciszej,

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga