[A6 C5] Syczy wezami z pod korka wlewu benzyny!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 304
- Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
[A6 C5] Syczy wezami z pod korka wlewu benzyny!
Po chwili po odpaleniu i tak az do momentu zgaszenia z pod korka wlewu benzyny wydobywa sie dosc glosny "syk". Jesli odkrece korek to jakby cisnenie uchodzilo ale gdy zakrece to znowu narasta i syczy w nieboglosy. Jest to dosc glosny dzwiek i zastanawiam sie w jaki sposob moglym sie go pozbyc...
Dzieki za pomoc
Pozdro
Dzieki za pomoc
Pozdro
Mozesz, masz system odpowietrzenia zapchany lub uszkodzony jest zawor.
Najwidoczniej zbiornik nie jest odpowietrzany a powinien. Sprawdź sobie najpierw zawor odpwietrzający znajduje się on zaraz pod osłona(plastikowa przykrywa)obudowy filtra. Zaraz na obudowie filtra jest taki zawor z podlaczonym przewodem elektrycznym. Podczas pracy powinnien on cykac, powinno byc to slyszalne albo wyczuwalne jak wezmiesz go do reki.
Jesli tu jest ok to moze byc problem w przewodach i tu juz zaczyna sie problem bo moze trzeba bedzie demontowac zbiornik a jesli to Quattro to trzeba demontowac caly naped. Ogolnie pozostawienie takiego syczenia moze ostatecznie doprowadzic do duzych podcisnien i uszkodzenia pompy.
Najwidoczniej zbiornik nie jest odpowietrzany a powinien. Sprawdź sobie najpierw zawor odpwietrzający znajduje się on zaraz pod osłona(plastikowa przykrywa)obudowy filtra. Zaraz na obudowie filtra jest taki zawor z podlaczonym przewodem elektrycznym. Podczas pracy powinnien on cykac, powinno byc to slyszalne albo wyczuwalne jak wezmiesz go do reki.
Jesli tu jest ok to moze byc problem w przewodach i tu juz zaczyna sie problem bo moze trzeba bedzie demontowac zbiornik a jesli to Quattro to trzeba demontowac caly naped. Ogolnie pozostawienie takiego syczenia moze ostatecznie doprowadzic do duzych podcisnien i uszkodzenia pompy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 304
- Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
oooo! Pedze do garazu sprawdzac co i jak... bo syczy mi juz dobre 3 miesiace...
Sprawdzilem.. Pytanie tylko ktory to czujnik ? ten na filtrze czy na rurze prowadzacej do filtra?
Swoja droga to nie cyka jak powinien. Jak poruszylem ten na filtrze pierwszy raz to cyknal a potem umilkl na wieki
Sprawdzilem.. Pytanie tylko ktory to czujnik ? ten na filtrze czy na rurze prowadzacej do filtra?
Swoja droga to nie cyka jak powinien. Jak poruszylem ten na filtrze pierwszy raz to cyknal a potem umilkl na wieki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 304
- Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
U mnie cyknelo raz i przestalo ale pamietam z 2.7T tam cykalo, i w 2.8 coupe tez... nawet w beemie 320 mi cykalo
Ale zauwaz ze jesli odlaczysz i podlaczysz spowrotem kabelek to przestaje syczec ? nie wiem na jak dlugo bo nie wysiadlem jeszcze z fury aby sprawdzic.. zawsze gasze przed...
Czy uszkodzony zawor ma jeszcze na cos wplyw czy tylko na cisnienie w zbiorniku?? Moze problemy z odpalaniem, spalaniem itp ?
Zna ktos angielska nazwe lub numer czesci?
Pozdro
Ale zauwaz ze jesli odlaczysz i podlaczysz spowrotem kabelek to przestaje syczec ? nie wiem na jak dlugo bo nie wysiadlem jeszcze z fury aby sprawdzic.. zawsze gasze przed...
Czy uszkodzony zawor ma jeszcze na cos wplyw czy tylko na cisnienie w zbiorniku?? Moze problemy z odpalaniem, spalaniem itp ?
Zna ktos angielska nazwe lub numer czesci?
Pozdro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 304
- Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
PYTANIE!
Czy zawor o ktorym mowimy jeste odpowiedzialny za cos jeszcze orpocz wyrownywania poziomu cisnienia w zbiorniku paliwa?
Bylem dzis w serwisie i prawde mowiac kosztuje 75 funtow! Troszke drogo jak za kawalek gumy. Prosze o rzetelna opinie na ten temat, zostawic czy wymienic?
Oraz czym ten zaworek sie zajumje
Pozdrawiam
Czy ktos ma moze jakis artykul na ten temat?? Nie moge znalezc nic sensownego na necie na temat PURGE VALVE... Polska prawidlowa nazwa??
Czy zawor o ktorym mowimy jeste odpowiedzialny za cos jeszcze orpocz wyrownywania poziomu cisnienia w zbiorniku paliwa?
Bylem dzis w serwisie i prawde mowiac kosztuje 75 funtow! Troszke drogo jak za kawalek gumy. Prosze o rzetelna opinie na ten temat, zostawic czy wymienic?
Oraz czym ten zaworek sie zajumje
Pozdrawiam
Czy ktos ma moze jakis artykul na ten temat?? Nie moge znalezc nic sensownego na necie na temat PURGE VALVE... Polska prawidlowa nazwa??
U mnie ten zawór po dluzszym okresie nie dzialania zaczal powodowac nierowna prace silnika. Np kiedy zatankowalem auto na fulla to przez pierwe kilka km gasł mi.
To nie jest kawalek gumy tylko w srodku jest elektrozawór. To ze go podlaczas naprawdopodobniej powoduje ze sie otwiera i juz nie zamyka lub na odwrot w kazdym razie cisnienie spada po czym powroci. Nie wiem co ci poradzic ja wymienilem bo nie szlo jezdzic pozatym mechanik stwierdzil ze rozwale pompe.
To nie jest kawalek gumy tylko w srodku jest elektrozawór. To ze go podlaczas naprawdopodobniej powoduje ze sie otwiera i juz nie zamyka lub na odwrot w kazdym razie cisnienie spada po czym powroci. Nie wiem co ci poradzic ja wymienilem bo nie szlo jezdzic pozatym mechanik stwierdzil ze rozwale pompe.
Tak to wyglada
http://www.aboveallmotorwerks.com/Produ ... 17C_S.aspx
Numer audi 077 133 517 C
Pozdro
http://www.aboveallmotorwerks.com/Produ ... 17C_S.aspx
Numer audi 077 133 517 C
Pozdro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 304
- Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Panowie, elektro-zawor wymieniony. Juz nie syczy ze zbiornika a obroty silnika wydaja sie rowniejsze i spokojniejsze. LPG rowniez sie uspokoilo, od 0 do 40 mil/h troche nierowno przyspieszal (dlawil sie) teraz spokoj.
Aha jeszcze jedno. Sprawdzalem w dwoch audi 1.8 T i dwoch 2.8 Q, elektrozawor w zadnej z nich nie wydaje dzwieku - bedac sprawnym. Nie tyka nie cyka nie piszczy, cichutki jak myszka.
POzdrawiam i dzieki za pomoc
Aha jeszcze jedno. Sprawdzalem w dwoch audi 1.8 T i dwoch 2.8 Q, elektrozawor w zadnej z nich nie wydaje dzwieku - bedac sprawnym. Nie tyka nie cyka nie piszczy, cichutki jak myszka.
POzdrawiam i dzieki za pomoc