Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFB 2.5 150 KM] 2.5 TDI Quattro szarpie, kopci, faluje

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
D14B3L
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 05 gru 2010, 09:52
Lokalizacja: Oława

[ AFB 2.5 150 KM] 2.5 TDI Quattro szarpie, kopci, faluje

Post autor: D14B3L » 15 lip 2013, 19:04

Witam.

Bardziej ze mnie czytelnik niżeli aktywny forumowicz, ale przejrzałem wszelkie watki jakie wydały mi się zbliżonymi do mojego problemu i niestety swojej kwestii nie rozwiałem, mianowicie. Moja dzielna "Asia" niestety zaczęła niedomagać. W trakcie jazdy szarpie, niezależnie od obrotów silnika, czy prędkości (gaśnie jeżeli zejdzie się ów wątek z hamowaniem co omal mnie zdrowia nie kosztowało). Do tego na wolnych obrotach faluje i to momentami tak, że stojąc na luzie zgaśnie, zaobserwowałem, że gdy tak sobie faluje to kopci dość znacznie.

Dotychczas spróbowałem z wymianą filtra paliwa - nic, następnie zacząłem kombinować z zaślepieniem EGR, efektem jedynie mojego entuzjazmu do momentu testowej przejażdżki.

Logów niestety jeszcze nie posiadam, pisząc posta próbuję sie skontaktować, ze znajomym posiadającym program diagnostyczny. Zastanawiam sie również nad zakupem tego z allegro, ale czy to zrobi robotę?

Z góry thx za sugestie. Wiem, że logi napewno wiele by dały, ale może jakieś prace mechaniczne również przyniosą efekt.
Ostatnio zmieniony 16 lip 2013, 04:52 przez D14B3L, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 15 lip 2013, 19:31

W pierwszej kolejności sprawdÂź czujnik obrotów wału korbowego, potem
proponowałbym abyś zadbał o podpięcie wszystkich czujników,łącznie z przepływomierzem. Objawy wskazują również na pompę wtryskową, może być tak, że padł tylko sterownik, chociaż i tak zazwyczaj sterownik pada, bo pompa mechanicznie się kończy <uoee> Twój opis może również wskazywać na żle ustawiony kąt wtrysku <mysli> No i problem może być w Âźle ustawionym rozrządzie, lub co gorsze przestawieniu się rozrządu w trakcie jazdy.
Jak widzisz przyczyn może być mnóstwo, i bez sprawdzenia VAGiem się nie obejdzie kolego.
Warsztat, naprawy Audi A6.

D14B3L
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 05 gru 2010, 09:52
Lokalizacja: Oława

Post autor: D14B3L » 16 lip 2013, 04:26

szalony potwierdziłeś wszelkie moje obawy :) . THX za info, dzis po 18 bede miał logi
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez D14B3L, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 16 lip 2013, 14:18

D14B3L, napisałem PW do Ciebie <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja