Witam.
Bardziej ze mnie czytelnik niżeli aktywny forumowicz, ale przejrzałem wszelkie watki jakie wydały mi się zbliżonymi do mojego problemu i niestety swojej kwestii nie rozwiałem, mianowicie. Moja dzielna "Asia" niestety zaczęła niedomagać. W trakcie jazdy szarpie, niezależnie od obrotów silnika, czy prędkości (gaśnie jeżeli zejdzie się ów wątek z hamowaniem co omal mnie zdrowia nie kosztowało). Do tego na wolnych obrotach faluje i to momentami tak, że stojąc na luzie zgaśnie, zaobserwowałem, że gdy tak sobie faluje to kopci dość znacznie.
Dotychczas spróbowałem z wymianą filtra paliwa - nic, następnie zacząłem kombinować z zaślepieniem EGR, efektem jedynie mojego entuzjazmu do momentu testowej przejażdżki.
Logów niestety jeszcze nie posiadam, pisząc posta próbuję sie skontaktować, ze znajomym posiadającym program diagnostyczny. Zastanawiam sie również nad zakupem tego z allegro, ale czy to zrobi robotę?
Z góry thx za sugestie. Wiem, że logi napewno wiele by dały, ale może jakieś prace mechaniczne również przyniosą efekt.
[ AFB 2.5 150 KM] 2.5 TDI Quattro szarpie, kopci, faluje
[ AFB 2.5 150 KM] 2.5 TDI Quattro szarpie, kopci, faluje
Ostatnio zmieniony 16 lip 2013, 04:52 przez D14B3L, łącznie zmieniany 2 razy.
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
W pierwszej kolejności sprawdÂź czujnik obrotów wału korbowego, potem
proponowałbym abyś zadbał o podpięcie wszystkich czujników,łącznie z przepływomierzem. Objawy wskazują również na pompę wtryskową, może być tak, że padł tylko sterownik, chociaż i tak zazwyczaj sterownik pada, bo pompa mechanicznie się kończy
Twój opis może również wskazywać na żle ustawiony kąt wtrysku
No i problem może być w Âźle ustawionym rozrządzie, lub co gorsze przestawieniu się rozrządu w trakcie jazdy.
Jak widzisz przyczyn może być mnóstwo, i bez sprawdzenia VAGiem się nie obejdzie kolego.
proponowałbym abyś zadbał o podpięcie wszystkich czujników,łącznie z przepływomierzem. Objawy wskazują również na pompę wtryskową, może być tak, że padł tylko sterownik, chociaż i tak zazwyczaj sterownik pada, bo pompa mechanicznie się kończy


Jak widzisz przyczyn może być mnóstwo, i bez sprawdzenia VAGiem się nie obejdzie kolego.
Warsztat, naprawy Audi A6.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: