Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ A6 C6] Zacisk hamulcowy tył

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
Tomcio14
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:29
Imię: Napisz imię i auto
Rocznik: 2021
Nadwozie: Inne
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Łaziska

[ A6 C6] Zacisk hamulcowy tył

Post autor: Tomcio14 » 19 sty 2013, 20:43

Witam!Mam pytanie czy zacisk hamulcowy tył z 2.7 lub 3.0 tdi pasuje do 2.0tdi?

krzycho2626
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 502
Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK

Post autor: krzycho2626 » 20 sty 2013, 00:43

I tak i nie a to dla tego że występuje kilka wersji w zależności od rocznika i specyfikacji wyposażenia. Ogólnie jest ta że 2.0 tdi ma mniejsze tracze z tylu(nie wentylowane) co za tym idzie jest krótsze jarzmo niż przy 2.7 lub 3.0 ale można pod pasować z wersji gdzie jest zwykła tarcza zwłaszcza z początku produkcji od 2004 rok. W młodszych rocznikach audi zastosowało z tyłu tarcze wentylowane co automatycznie mamy szerszy zacisk bo tarcza jest podwójna, kolejne zmiany to silniczki które występują w 2 wersjach 6-cio gwiazdowe wejście w zacisk i 12-sto wiec najlepiej mieć stary zacisk na miarę.
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL ! :)

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 11 lip 2013, 16:09

krzycho2626 pisze:2 wersjach 6-cio gwiazdowe wejście w zacisk i 12-sto wiec najlepiej mieć stary zacisk na miarę.
Możesz rozwinąć wypowiedÂź? mam pacjenta na stole i nie wiem czy mi podejdzie... jak to sprawdzić?

krzycho2626
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 502
Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK

Post autor: krzycho2626 » 12 lip 2013, 14:09

Zdejmij koło nie zaciagaj recznego.
Zdejmij zacisk 2 małe śrubki na klucz 13 i 15 płaska do przytrzymania bedzie potrzebna.
Gdy wyjmiesz zacisk bedziesz miał wiec dojścia aby odkrecić silniczek , po wyjeciu (troche ciasno siedzi) sprawdz na ile zabków jest bolec który z niego wystaje i czy podejdzie do Twoich nowych zacisków.
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL ! :)

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 12 lip 2013, 14:34

Dzięki jak tylko będzie czas to sprawdzę :-) w razie czego przekładka silniczka nie wchodzi w grę? :-(

krzycho2626
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 502
Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK

Post autor: krzycho2626 » 12 lip 2013, 15:31

Chyba że kupisz zaciski z silniczkami w komplecie:)
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL ! :)

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 12 lip 2013, 16:11

Znaczy się mam pełny zestaw 320mm na tył i chce żeby działał ^_^

krzycho2626
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 502
Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK

Post autor: krzycho2626 » 12 lip 2013, 23:47

Napisz jak poszło?
Ps: tarcza pojedyńcza czy wentylowana?
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL ! :)

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 12 lip 2013, 23:52

Wentylowane, obsada za tydzień.

marcomarc1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 05 lut 2016, 01:58
Lokalizacja: zduńska wola

Post autor: marcomarc1 » 05 lut 2016, 02:22

W Audi A6 C6 2.0tdi od 2004 - występowały tylko tarcze nie wentylowane i silniczki 6-frezowe w zaciskach ,problem jest taki że 6 frezowa są często awaryjne ,następna wada to gnijący przewód plusowy przy wtyczce silniczka ,tych kabli do silniczków bardzo dużo sprzedałem ,bo to wada w tym aucie ,najlepsze rozwiązanie to zakup zacisków do tarcz nie wentylowanych z nowszego rocznika z silniczkami 12 frezowym które występowały od 2006- i zmiana wtyczek ,ostatnio klient taką zmianę zrobił w Audi z 2004roku Pozdrawiam
Stańczyk

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja