[ A6 C6] Zacisk hamulcowy tył
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 04 kwie 2012, 20:29
- Imię: Napisz imię i auto
- Rocznik: 2021
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Łaziska
[ A6 C6] Zacisk hamulcowy tył
Witam!Mam pytanie czy zacisk hamulcowy tył z 2.7 lub 3.0 tdi pasuje do 2.0tdi?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK
I tak i nie a to dla tego że występuje kilka wersji w zależności od rocznika i specyfikacji wyposażenia. Ogólnie jest ta że 2.0 tdi ma mniejsze tracze z tylu(nie wentylowane) co za tym idzie jest krótsze jarzmo niż przy 2.7 lub 3.0 ale można pod pasować z wersji gdzie jest zwykła tarcza zwłaszcza z początku produkcji od 2004 rok. W młodszych rocznikach audi zastosowało z tyłu tarcze wentylowane co automatycznie mamy szerszy zacisk bo tarcza jest podwójna, kolejne zmiany to silniczki które występują w 2 wersjach 6-cio gwiazdowe wejście w zacisk i 12-sto wiec najlepiej mieć stary zacisk na miarę.
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL ! 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK
Zdejmij koło nie zaciagaj recznego.
Zdejmij zacisk 2 małe śrubki na klucz 13 i 15 płaska do przytrzymania bedzie potrzebna.
Gdy wyjmiesz zacisk bedziesz miał wiec dojścia aby odkrecić silniczek , po wyjeciu (troche ciasno siedzi) sprawdz na ile zabków jest bolec który z niego wystaje i czy podejdzie do Twoich nowych zacisków.
Zdejmij zacisk 2 małe śrubki na klucz 13 i 15 płaska do przytrzymania bedzie potrzebna.
Gdy wyjmiesz zacisk bedziesz miał wiec dojścia aby odkrecić silniczek , po wyjeciu (troche ciasno siedzi) sprawdz na ile zabków jest bolec który z niego wystaje i czy podejdzie do Twoich nowych zacisków.
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL ! 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 05 lut 2016, 01:58
- Lokalizacja: zduńska wola
W Audi A6 C6 2.0tdi od 2004 - występowały tylko tarcze nie wentylowane i silniczki 6-frezowe w zaciskach ,problem jest taki że 6 frezowa są często awaryjne ,następna wada to gnijący przewód plusowy przy wtyczce silniczka ,tych kabli do silniczków bardzo dużo sprzedałem ,bo to wada w tym aucie ,najlepsze rozwiązanie to zakup zacisków do tarcz nie wentylowanych z nowszego rocznika z silniczkami 12 frezowym które występowały od 2006- i zmiana wtyczek ,ostatnio klient taką zmianę zrobił w Audi z 2004roku Pozdrawiam
Stańczyk