Mam s6 z przebiegiem 210tys i problem z tiptronicem przy wlaczeniu na D auto ledwo ledwo sie toczy potem szarpniecie przechodzi w serwis i sobie tam pomalu jedzie na R nie ma zadnych problemow, przy przelaczaniu z D n R jest male szarpniecie i teraz moje pytanie bo zakładam że opcja samej wymiany oleju nic nie da?? wina sterownika to pewnie tez nie jest skoro auto ma problemy z ruszeniem i teraz najważniejsze pyatnie bo gdzies kiedyś widziałem że ktos sam regenrował skrzynie ale nie moge znaleÂźć tego tematu, jakie części muszę wymienić żeby uratować tą skrzynie jakieś pojecie o mechanice mam więc musze to zrobić sam bo przebywam w szwajcarii a tu opcja regenarcji nie wchodzi w gre najlepiej pojechac do salonu i kupic nowa skrzynie wg mechanikow albo auto na zlom
[ TIP+Q] s6 problem z tiptronicem
[ TIP+Q] s6 problem z tiptronicem
Wiem, że temat wałkowany miliony razy na forum ale potrzebuje kilku informacji
Mam s6 z przebiegiem 210tys i problem z tiptronicem przy wlaczeniu na D auto ledwo ledwo sie toczy potem szarpniecie przechodzi w serwis i sobie tam pomalu jedzie na R nie ma zadnych problemow, przy przelaczaniu z D n R jest male szarpniecie i teraz moje pytanie bo zakładam że opcja samej wymiany oleju nic nie da?? wina sterownika to pewnie tez nie jest skoro auto ma problemy z ruszeniem i teraz najważniejsze pyatnie bo gdzies kiedyś widziałem że ktos sam regenrował skrzynie ale nie moge znaleÂźć tego tematu, jakie części muszę wymienić żeby uratować tą skrzynie jakieś pojecie o mechanice mam więc musze to zrobić sam bo przebywam w szwajcarii a tu opcja regenarcji nie wchodzi w gre najlepiej pojechac do salonu i kupic nowa skrzynie wg mechanikow albo auto na zlom
może jest ktoś w stanie mi pomoc co bedzie mi potrzebne do rozdłubania tego grata chodzi mi oczywiscie o części do wymiany
Mam s6 z przebiegiem 210tys i problem z tiptronicem przy wlaczeniu na D auto ledwo ledwo sie toczy potem szarpniecie przechodzi w serwis i sobie tam pomalu jedzie na R nie ma zadnych problemow, przy przelaczaniu z D n R jest male szarpniecie i teraz moje pytanie bo zakładam że opcja samej wymiany oleju nic nie da?? wina sterownika to pewnie tez nie jest skoro auto ma problemy z ruszeniem i teraz najważniejsze pyatnie bo gdzies kiedyś widziałem że ktos sam regenrował skrzynie ale nie moge znaleÂźć tego tematu, jakie części muszę wymienić żeby uratować tą skrzynie jakieś pojecie o mechanice mam więc musze to zrobić sam bo przebywam w szwajcarii a tu opcja regenarcji nie wchodzi w gre najlepiej pojechac do salonu i kupic nowa skrzynie wg mechanikow albo auto na zlom
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Nie ma możliwości kolego samemu wyremontowac skrzyni automatycznej. <szok> Może czytałeś temat o przekładce z automata na manual, (owszem to było), ale na pewno nie o remoncie w garażu.
Podepnij Vaga, zczytaj błędy i wrzuc tu na forum, może byc w ten temat, wtedy będziemy myślec co dalej.
Pozdrawiam
Podepnij Vaga, zczytaj błędy i wrzuc tu na forum, może byc w ten temat, wtedy będziemy myślec co dalej.
Pozdrawiam
Warsztat, naprawy Audi A6.
Podoba mi się takie podejscieboostertd pisze:a dlaczego nie ma co to jakies magiczne urzadzenie?? czytalem wlasnie o tym jak ktos regenerowal skrzynie na wlasna reke i napewno tu na forum tylko nie pamietam czy to byl osobny temat czy wypowiedz w jakims innym temacie
Teraz temat naprawy automatów w RP wyglada tak samo jak w PRL -> lot na ksieżyc .
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Kolego, piszesz że ogarniasz mechanikę. Przepraszam Cię, naprawdę nie chcę Cię urazic, ale... Poszukaj schematów, i poczytaj trochę o skrzyniach automatycznych.boostertd pisze:a dlaczego nie ma co to jakies magiczne urzadzenie?? czytalem wlasnie o tym jak ktos regenerowal skrzynie na wlasna reke i napewno tu na forum tylko nie pamietam czy to byl osobny temat czy wypowiedz w jakims innym temacie
Jeśli jednak udała by Ci się taka "operacja" to na pewno zdobędziesz szacunek nie tylko na tym forum
Pozdrawiam
Robert
Warsztat, naprawy Audi A6.
Ale najpierw błedy bo to moze być tylko
konwerter regenerowane
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jeśli na R jedzie normalnie, to na ja konwerter bym nie liczył, raczej poleciał kosz forward - biegi do jazdy do przodu.boostertd pisze:bledy zczytam jutro i kolego nie pisze tu o jakiesj kompletnej regeneracji skrzyni tylko wlasnie może to jest jakas drobnostka o ile mozna rzec tak w tym temaci ktora bede sam w stanie wymienic i nie bede musial wywalic za to kwoty ktora przekracza wartosc mojego auta
Oczywiście podstawową obsługę już wykonałeś mam nadzieję - czyli stan oleju.
Możesz też zlać olej (do jakiejś bańki, żeby go zalać ponownie), odkręcić miskę i sprawdzić co na magnesach.
Sam remont skrzyni jak najbardziej możesz ogarnąć, graty zamówić możesz z Samko, albo Midparts, a wątek o samodzielnej naprawie tipa był chyba na AKP.
no niestety nie zrobilem jeszcze nic bo z tego co wyczytalem na forum olej powinien miec ok 30-35stopni do prawidlowego sprawdzenia??? a ja zamowilem VAGa i niestety przyszedl uszkodzony 2 tydzien czekam na wymiane wiec pojechalem do warsztatu a tam mechnicy zlapali sie za glowe i koniec swiata (tu auto z takim przebiegiem to juz zlom, szrot i wogle juz dawno piwinien byc w Polsce albo jakiejs innej afryce) wiec na zczytanie bledow podjade dzisiaj do kolegi ale olej moge sprawdzic dopiero jak przyjdzie moj, ogolnie tak jak napisalem na R auto jedzie normalnie jak na swoje 340km ale do przodu nic tylko szarpniecie przejscie w serwis no i jedzie ale non stop na jednym biegu z moca chyba 34km
No i po vagu nic nie wyszlo jedyny blad jaki pokazuje to:
P0730 kontrolka stopnia/przełożenia
BÂŁęDNY POMIAR PRZEKÂŁADNI
Błąd stały
i tyle za tydzień będe miał dostęp do podnosnika spuszcze olej i zobaczymy, chyba że ma ktoś jakiś pomysł
[ Dodano: 2013-07-08, 14:10 ]
jest ktos w stani mi cos podpowiedziec po tym bledzie??
No i po vagu nic nie wyszlo jedyny blad jaki pokazuje to:
P0730 kontrolka stopnia/przełożenia
BÂŁęDNY POMIAR PRZEKÂŁADNI
Błąd stały
i tyle za tydzień będe miał dostęp do podnosnika spuszcze olej i zobaczymy, chyba że ma ktoś jakiś pomysł
[ Dodano: 2013-07-08, 14:10 ]
jest ktos w stani mi cos podpowiedziec po tym bledzie??










