Brat zagotował auto
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Brat zagotował auto
Witam, brat bronił dzisiaj prace lic. i jadąc ze Zgierza do ÂŁodzi korek 10 Km i:
- 5 osób
- nawiew econ
- ciągle jedynka i przejazdy po 5-10m.
- na zewnątrz prawie 30stopnii.
Auto jak w opisie gaz 1.8T APU olej płyn jest.
Potem jak już minął korek to jadąc temp zmalała i była 90 idealnie.
Stojąc długo pod blokiem na klimce około 5-7minut też weszła mu temp na pierwsza kreske poza 90st.
Ruszył i wszystko ok.
Rozrząd z pompą wody wymieniony, olej ma już 10tyś będę wymieniał termostat jest nowy ma ze 3 miesiące i mi nigdy stojąc się nie gotował a jemu dać to zaraz coś zje...bie...
ja jak chce to stoje 10 minut 20 i nic. czemu moglo się tak stać mowi ze temp nie szła dalej tylko się wahała pierwsza kreska poza 90 i w dół.
Dodam, że mam uszkodzoną wiskozę działa cały czas z obrotami silnika jak dodaje gazu to obroty wiatraka rosną i jest niezły przeciąg.
Może być tak, że wtedy wiatrak nie włącza się na "2 bieg"?
a na klimie nie mam wiatraka bo padły szczotki i jestem w trakcie wymieniania szczotek dla tego kazałem mu nie stać na klimie - nie posłuchał...
- 5 osób
- nawiew econ
- ciągle jedynka i przejazdy po 5-10m.
- na zewnątrz prawie 30stopnii.
Auto jak w opisie gaz 1.8T APU olej płyn jest.
Potem jak już minął korek to jadąc temp zmalała i była 90 idealnie.
Stojąc długo pod blokiem na klimce około 5-7minut też weszła mu temp na pierwsza kreske poza 90st.
Ruszył i wszystko ok.
Rozrząd z pompą wody wymieniony, olej ma już 10tyś będę wymieniał termostat jest nowy ma ze 3 miesiące i mi nigdy stojąc się nie gotował a jemu dać to zaraz coś zje...bie...
ja jak chce to stoje 10 minut 20 i nic. czemu moglo się tak stać mowi ze temp nie szła dalej tylko się wahała pierwsza kreska poza 90 i w dół.
Dodam, że mam uszkodzoną wiskozę działa cały czas z obrotami silnika jak dodaje gazu to obroty wiatraka rosną i jest niezły przeciąg.
Może być tak, że wtedy wiatrak nie włącza się na "2 bieg"?
a na klimie nie mam wiatraka bo padły szczotki i jestem w trakcie wymieniania szczotek dla tego kazałem mu nie stać na klimie - nie posłuchał...
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 21 cze 2010, 14:13
- Lokalizacja: Piaseczno/Wrocław
W mojej A4 1.8 miałem to samo od początku eksploatacji. Korek, upał i zaraz wskaiwał na pierwszą kreskę (~100 stopni). Na początku mysłałem, że coś jest nie tak, ale później na forum A4 wyczytałem, że to normalne o ile temp. dalej nie rośnie. I rzeczywiście była to prawda. Przejechałem po tym jeszcze 4,5 roku zupełnie bezawaryjnie.
To podobno charakterystyczne dla 1.8, zapewne również tych uturbionych.
To podobno charakterystyczne dla 1.8, zapewne również tych uturbionych.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Lajt, wiatrak będzie tylko wydlube go bo odkrecic jest spoko tylko wyciaganc trudno. myslalem ze ten wiatrak to tylko klima i jej chlodnica. Teraz porobiłem logi pojeździłem trochę niezgodnie z przepisami i nic poza olejem do ~100stopni nie doszło na vagu max 93 vcds to samo na klimatroniku 92 a kanal nizej pokazuje to co widza zegary i 90 tak ze ciężko chbya jest zagotować szczelny układ tym bardziej ze jest ciśnienie Dzięki za szybką reakcje pytam z ciekawości bo zawsze jak mu dam auto bo coś to odbieram bez popielniczki, a to otarte.... ale to młodszy bratpastaldo pisze:Al ten wiatrak klimy zrób bo on ma za zadanie się włączyc i schłodzić dodatkowo własnie w takich sytuacjach.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- jankes1878
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 382
- Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew
No wlasnie tez zaczalem sie zastanawiac, w czym masz problem, bo w sumie takiego nie opisales. To normalna praca silnika - ma prawo osiagnac pow. 90'C a w zasadzie nawet do 120'C nic sie nie dzieje, chyba, ze masz wode. Wiec mozesz spac spokojnie a brat niech Ci postawi browara za uzyczke.
Było A6 C5 Avant 1,8T AEB LPG. Przez 7 lat trochę w nim pogrzebałem.
- Toperz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 501
- Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Piaseczno
Nie wymieniaj termostatu bo widać że działa i szkoda czasu oraz kasy. Przede wszystkim napraw wentylator u mnie jak mam załączoną klimę a jest upał to on pracuje prawie bez przerwy w korkach bo jak już ruszę to wisko działa. Co do 120st i wody, to nie powinno być problemu bo wzrasta znacznie ciśnienie w układzie a temp wrzenia też od tego zależy.
Jak się uporasz z naprawą to wszystko będzie ok.
Jak się uporasz z naprawą to wszystko będzie ok.
Fuck Fuel Economy
Powiem tak. Odkąd półtora roku temu wymieniłem termostat, to wskazówka temperatury jest jak przyklejona... 90C i ani mniej, ani więcej... obojętne czy -20C, czy + 35C i korek z godzinnym staniem. Oczywiście, mam w 100% sprawne wentylatory... to tylko taka mała dygresja w związku z tym, że temperatura ma prawo się wahać... moim zdaniem, jeśli wszystko jest w 100% sprawne, to nie ma wahania... oczywiście opieram się na wskazaniu w kokpicie. VCDS na pewno pokazywałby zmianę temperatury, ale myślę, że bardzo niewielką...jankes1878 pisze:ma prawo osiagnac pow. 90'C a w zasadzie nawet do 120'C
P.S. Absolutnie nie sugeruję, że powinieneś wymienić termostat. U Ciebie bardziej prawdopodobne są problemy z wydajnością wentylatorów...
Re: Brat zagotował auto
To opis z insturkcji vw passata ale to prawie takie same autka :D Wydaje mi się że wszystko jest w normie.zarzyk pisze: Stojąc długo pod blokiem na klimce około 5-7minut też weszła mu temp na pierwsza kreske poza 90st.
Ruszył i wszystko ok.
Druga sprawa to czy czujnik który włącza wiatrak od klimy w razie przegrzania silnika znajduje sie w dolnym węzy od chłodnicy? Czy wie ktoś ile on kosztuje ?
Pozdrawiam
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- hemiV8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gliwice
To fakt i tak powinno to wyglądać u minie sytuacja jest taka sam jak u Krzyśka. Takie wahania temperatury mogą być standardem ale w polonezie tracku miałem kiedyś takiego nowego i w korku w ciepłe dni 120°C było normą choć bardzo niebezpieczną dla tego wynalazku.0x4B25A pisze:wskazówka temperatury jest jak przyklejona... 90C i ani mniej, ani więcej... obojętne czy -20C, czy + 35C i korek z godzinnym staniem. Oczywiście, mam w 100% sprawne wentylatory...
zgadza się będą niewielkie różnice tak jak Krzysztof napisał ale na pewno nie po kilkanaście czy kilkadziesiąt stopni jak u Ciebie.0x4B25A pisze:VCDS na pewno pokazywałby zmianę temperatury, ale myślę, że bardzo niewielką...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
- Lokalizacja: Katowice
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
matibronx,
uszczelka pod pokrywa noweczka pod glowica suchutko ale przy ciężkim pałowaniu nigdy się nie grzeje ciężko jest mieć na vagu lub climatronicu 94 zazwyczaj 90 92 max zadko 93stopnie. a tam stał w korku i tak w 5 osob jechali po pare cm co ruszenie. Spokojnie widać było to jakieś jednorazowe i jak czytam tam czasami może być i jest to normalka
rafal149135,
Jak nie używam klimy to nie zgrzeje się a jeśli chodzi o chłodzenie czynnika to po mieście bez klimy wole okno otworzyć a trase to przy 120 i wiskozie na stałe kręcącej się jest taki przeciąg... na wolnych jak wsadzisz głowe pod maske koło wiatraka to czapke zdmuchnie tak sobie dmuchaw w standardzie. będę tez to robil spokojnie tylko znajde jakiś patent na wyciagniecie wiatraka od klimy by przodu nie zdjemowac. brakuje mi z pół cm...
uszczelka pod pokrywa noweczka pod glowica suchutko ale przy ciężkim pałowaniu nigdy się nie grzeje ciężko jest mieć na vagu lub climatronicu 94 zazwyczaj 90 92 max zadko 93stopnie. a tam stał w korku i tak w 5 osob jechali po pare cm co ruszenie. Spokojnie widać było to jakieś jednorazowe i jak czytam tam czasami może być i jest to normalka
rafal149135,
Jak nie używam klimy to nie zgrzeje się a jeśli chodzi o chłodzenie czynnika to po mieście bez klimy wole okno otworzyć a trase to przy 120 i wiskozie na stałe kręcącej się jest taki przeciąg... na wolnych jak wsadzisz głowe pod maske koło wiatraka to czapke zdmuchnie tak sobie dmuchaw w standardzie. będę tez to robil spokojnie tylko znajde jakiś patent na wyciagniecie wiatraka od klimy by przodu nie zdjemowac. brakuje mi z pół cm...
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga