Witam!
Mam nastepujacy objaw:
- brak mozliwość zjechania wybierakiem tip na pozycje 2,na tej pozycji jesli juz to wyswietla sie 3 bieg na Fis ,ale wajcha i tak sie nie zatrzaskuje i w tej max pozycji nie zostaje .
Wczoraj przy okazji wymiany wentylatora klimy umyłem od spodu silnik ze skrzynia karcherem .
Przy ruszeniu z garażu poczułem że dzwignia tip_a idzie wyrażnie z oporami , po kilku zmianach szła juz miekko ale pojawiłe sie kolejny problem-czasami skrzynia jest w takiej pozycji że nawet nie wyswietla info na fis ,a czasami przy delikatnym ruszeniu wajchy przerywa tryb D .
dotychczas sądziłem że wszystkie informacje dot pozycji dzwigni sa pod lewarkiem ,rozebrałem ,ale tam są tylko czujniki które nie wymuszaja zmiany na fis i kierunku ruchu skrzyni a jedynie przejscie z auto na tip .
Na allergro widziałem zdjecia lewarka z jakąś linką /zapewne podł do skrzyni / co oznacza że w skrzyni jest jakaś dzwignia z czujnikami polożenia lewarka
Mam pytanie ,czy ktoś wymienieniał,regulował itp ową linke ?
Czy jest widoczna od spodu auta ?
Jak wyciąga sie cały mechanizm zmiany w tip_e ?
[ TIP] Regulacja linki zmiany trybu tiptronic
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
pod lewarkiem jest płytka, która odpowiada za wyświetlanie wszystkich pozycji położenia lewarka
a6-c5-18t-problemy-z-tiptronickiem-vt10 ... b+awaryjny
poczytaj ten temat może coś ci się przyda
a6-c5-18t-problemy-z-tiptronickiem-vt10 ... b+awaryjny
poczytaj ten temat może coś ci się przyda
Dzięki za link /tego nie znalazłem / i zainteresowanie ,jednak dalej twierdze że te halotrony na przy lewarku to tylko element pomocniczy ,żeby nie powiedzieć w częsci dla ozdoby
Ten magnes na gumie wg mnie przełącza tylko diodami !
Drugi większy 5mm x 30mm działa w trybie tip /reczna zmiana / przy położonym w bok "na prawo" lewarku
A zasadniczą zmianę trybu pracy skrzyni robi owo mechaniczne cięgło /plus jakis czujnik w skrzyni -info do fis / i zmianę kierunku .
Czy ktoś wyciągał całość ?
Ten magnes na gumie wg mnie przełącza tylko diodami !
Drugi większy 5mm x 30mm działa w trybie tip /reczna zmiana / przy położonym w bok "na prawo" lewarku
A zasadniczą zmianę trybu pracy skrzyni robi owo mechaniczne cięgło /plus jakis czujnik w skrzyni -info do fis / i zmianę kierunku .
Czy ktoś wyciągał całość ?
Nie wiem ,mam go od roku i w sumie problem z brakiem "stałej 2" juz był.A chciaem to uruchomić .quest87 pisze:kolego a miałeś grzebane coś w skrzyni ?
Ustaliłem wczoraj na kanale że jest linka i wchodzi na górną cześć skrzyni po lewej stronie ,przy wachlowaniu lewarkiem linka pracuje ,podałem tam troche smaru w sprey i jest fajnie lekko ale "2' dalej nie ma ,pewnie kwestia regulacji .
Odpuszcze sobie bo dostęp zerowy ,trzeba by kolektor wydechowy wykrecać ,a i cały zespół lewarka wyglada że wykreca sie od spodu i tu kłopotem jest wielka osłona termiczna .
Jako ze znam sie na elektronice ,zbadałem co robi te płytka na lewarku i jak myslaem magnes po lewej /w gumie / przełacza diody na osłonie , a ten drugi /dzwignia w prawo / daje info tiptronic.
ÂŁatwo to sprawdzić wpinajac płytke i zewnetrzym magnesem sprawdzi sie działanie .
Ważna biegunowość magnesu ! bo miałem wyłamany ten od tip_a wkleiem odwrotnie i lipa
ps. potem dam foty
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga