Mam nastepujacy objaw:
- brak mozliwość zjechania wybierakiem tip na pozycje 2,na tej pozycji jesli juz to wyswietla sie 3 bieg na Fis ,ale wajcha i tak sie nie zatrzaskuje i w tej max pozycji nie zostaje .
Wczoraj przy okazji wymiany wentylatora klimy umyłem od spodu silnik ze skrzynia karcherem .
Przy ruszeniu z garażu poczułem że dzwignia tip_a idzie wyrażnie z oporami , po kilku zmianach szła juz miekko ale pojawiłe sie kolejny problem-czasami skrzynia jest w takiej pozycji że nawet nie wyswietla info na fis ,a czasami przy delikatnym ruszeniu wajchy przerywa tryb D .
dotychczas sądziłem że wszystkie informacje dot pozycji dzwigni sa pod lewarkiem ,rozebrałem ,ale tam są tylko czujniki które nie wymuszaja zmiany na fis i kierunku ruchu skrzyni a jedynie przejscie z auto na tip .
Na allergro widziałem zdjecia lewarka z jakąś linką /zapewne podł do skrzyni / co oznacza że w skrzyni jest jakaś dzwignia z czujnikami polożenia lewarka
Mam pytanie ,czy ktoś wymienieniał,regulował itp ową linke ?
Czy jest widoczna od spodu auta ?
Jak wyciąga sie cały mechanizm zmiany w tip_e ?