


Nie bede opisywal problemu, tylko powiem, jak go rozwiazac po taniosci, ale tak samo, jak w regeneracji za 250zl.
Demontujemy sterownik. Bierzemy noz (taki budowlany z odlamywanym ostrzem - najlepiej solidny). Kladziemy sterownik na stole (warto wczesniej zabezpieczyc cylinderki papierem przyklejonym tasma - zeby nie wylecialy i nie dostal sie syf) i ostroznie odcinamy (jak pila) dookola na krawedzi, plaska czesc dekla plastikowego na glebokosc ok. 2mm. Ostroznie - bardziej z tego wzgledu, zeby nam noz nie pekl i aby przy tej okazji sie nie pochlastac. Wewnatrz nic nie uszkodzimy, jest tam dosc miejsca. Lokalizujemy miejsce zerwanych lutow. To te dwa najbardziej widoczne, srebrne przewody (w sumie jedyne widoczne na pierwszy rzut golym okiem, pozniej bedzie szok, ile jest tam jeszcze innych, zlotych dookola!)
Pod zadnym pozorem nie dotykac przewodow paluchami - sa tak cienke, ze ich nie czuc a mozna pozrywac.
Uwaga: Trzeba naprawde dobrze sie przyjrzec przez dobra lupe, zeby zobaczyc, ze sa one naprawde odlaczone.
Tu konczymy nasza robote(!), zamykamy dekiel tasma i udajemy sie do najblizszego serwisu komorek lub innego elektronika. Zlecamy tam usluge przylutowania tychze przewodow, jak nie bedzie zajety, to zalatwi sprawe od reki - nie zajmie mu to wiecej jak 10 minut. Nie wiem, ile skasuje (kumpel ma serwis komorek), ale sadze, ze 30 zl, to beda dla niego darowane pieniadze i my tez bedziemy przeszczesliwi.


Wracamy do domq, przyklejamy dekiel silikonem (moze pan w serwisie przyklei w cenie?), zabezpieczamy tasma do wyschniecia, od razu zakladamy sterownik na pompe(nie trzeba jeszcze dokrecac na amen), aby sprawdzic dzialanie i kulamy sie wokol auta z radosci!!

Nastepnie walimy szybko na forum i dzielimy sie ze mna radoscia, ze pomoglem.
P.S.:Po zdjeciu sterownika mozemy jechac z nim autem do serwisu. Nic sie nie dzieje innego, niz dzialo do tej pory - nie dziala ABS.
Pozdro!
Edycja - lepsze i pewniejsze rozwiązanie:
UWAGA! Istotna i bardzo pomocna informacja dla wszystkich posiadaczy silnika AEB (niewiem, może wszystkie 1,8T) i słynnych już pomp 8E0 614 111 F = 8E0 614 111 B

Padł sterownik? Żal ściska wydanie tyle kasy na używaną pompę? Tu masz rozwiązanie kłopotów:
Kupujesz pompę 8E0 614 111 AB - wczoraj kupiłem za 49zł, jeśli masz tylko ABS (bez ASRów, EBD, itp.), - montujesz zamiast swojej B i załatwione!


Żadnego programowania i innej gimnastyki. Przekręcamy tylko przewody, przepinamy wtyczkę (ta sama) i nic nie świeci, nic nie piszczy, ABS działa. Jazda!