[ MANUAL+Q] Poduszki tylny dyfer
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 190
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 20:21
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Olsztyn
[ MANUAL+Q] Poduszki tylny dyfer
Wymieniał ktoś poduszki w tylnym dyfrze? Kupiłem poduszki ale są inne niż te co mam zamontowane. Inny numer, ale niby to samo, starszych już nie produkują. Wczoraj zabrałem się za wymianę przedniej poduchy, ale jeszcze zmierzyłem przed wybiciem i wyszło mi ze jest o 2 [mm] za duża średnica. Zmontowałem wszystko z powrotem, bo nie wiem czy by tulejka przeżyła ponowne wciskanie...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 190
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 20:21
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Olsztyn
takie właśnie są, stare są inne przednia zamiast 4B3 599 381 mam (w aucie) 8E0 599 381A. Tylne tez są inne ale nie mam numerów bo nie zdemontowałem ich. z tego co patrzyłem na allegro to nowsze (pewnie po lifcie) mają poduszki, numeru które podałeś.hemiV8 pisze:kazio234,
Jaki nr mają nowe silentblock-i?
Z tego co wiem są takie:
4B3 599 381 sztuk 1 (strona lewa)
I
4B3 599 257A sztuk 2
- hemiV8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gliwice
kazio234,
Według tego, co sprawdziłem w Etce to rocznik 98 i np. 02 mają takie same nr części z tego wnioskuję, że nastąpiła zmiana nr, jeżeli poszukasz LM to pokazuje nr, jaki podałeś. Na 99% według mnie jest to to samo.
Lemforder 26613 01
Lemforder 26622 01
http://www.autopartoo.com/oem/425174.html
Według tego, co sprawdziłem w Etce to rocznik 98 i np. 02 mają takie same nr części z tego wnioskuję, że nastąpiła zmiana nr, jeżeli poszukasz LM to pokazuje nr, jaki podałeś. Na 99% według mnie jest to to samo.
Lemforder 26613 01
Lemforder 26622 01
http://www.autopartoo.com/oem/425174.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 190
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 20:21
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Olsztyn
wiem że niby to samo według katalogów, ale suwmiarka nie kłamie:)hemiV8 pisze:kazio234,
Według tego, co sprawdziłem w Etce to rocznik 98 i np. 02 mają takie same nr części z tego wnioskuję, że nastąpiła zmiana nr, jeżeli poszukasz LM to pokazuje nr, jaki podałeś. Na 99% według mnie jest to to samo.
Lemforder 26613 01
Lemforder 26622 01
http://www.autopartoo.com/oem/425174.html
- hemiV8
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gliwice
hmmkazio234 pisze:wiem że niby to samo według katalogów, ale suwmiarka nie kłamie:)
Tutaj sobie jeszcze sprawdź w drugim linku przy porównaniu Twojego nr 8E0 599 381 A i obecnego 4B3 599 381 u pozostałych producentów BOGE/LEMFORDER/VAICO nic się nie zmienia pozostają takie same nr, więc wniosek jest jeden… zgadzasz się?
http://www.findpart.org/part/aud-4b3599381
http://www.findpart.org/part/aud-8e0599381a
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
wyczyść dokładnie obudowę papierem ściernym sfazuj z jednej strony na szlifierce tuleje .przesmaruj olejem i pod prasę .ważne żeby równo zacząć w trakcie wciskania smaruj olejem. i wejdzie .dziwne bo pierścień zewnetrzny jest o ok 1.5 mm większy niż otwór w obudowie ale weszło bez uszkodzeń .da radę to zrobić .ważne jest sfazowanie bez tego nie zaczniesz równo .
ważne ustaw tuleję aby pracowała tak jak dyfer czyli góra dół czyli mostki tulei na górze i dole.
mimo nowej tuleji zostają małe szarpnięcia przy zmianie biegów dopiero zastosowanie pełnej tulei miej elastycznej eliminuje ten problem .ale ze skutkiem ubocznym miejsza trwałośc dyfra a szczególnie przełożenia głównego atak i koło talerzowe .
ważne ustaw tuleję aby pracowała tak jak dyfer czyli góra dół czyli mostki tulei na górze i dole.
mimo nowej tuleji zostają małe szarpnięcia przy zmianie biegów dopiero zastosowanie pełnej tulei miej elastycznej eliminuje ten problem .ale ze skutkiem ubocznym miejsza trwałośc dyfra a szczególnie przełożenia głównego atak i koło talerzowe .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga