Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Pompawspomagania po wymianie

Układ kierowniczy
ODPOWIEDZ
hugosanczez
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 20 mar 2012, 19:48
Lokalizacja: slask

Pompawspomagania po wymianie

Post autor: hugosanczez » 10 cze 2013, 07:09

Witam, Panowie mam takie pytanie bo wymieniłem pompę wspomagania bo juz na postoju nie dało się jej słuchać, oczywiście na uzywke, poprawa o 99% po 2 tygodniach zaczyna się od nowa wszystko! I tu moje pytanie czy może to być spowodowane przez manglownice bo słyszałem że jest tam coś takiego jak filterek lub zaworek zwrotny .

gacek197
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 23 kwie 2012, 18:41
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom

Post autor: gacek197 » 16 cze 2013, 21:51

A może masz niefarta i ta nowo wymieniona padła <mysli>

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 18 cze 2013, 13:03

Spróbuj dokładnie wyczyścić układ wspomagania, nalej nowego oleju Febi. I nie zapomnij o odpowietrzeniu.
Tu masz lekturę, poczytaj zastosuj i będzie chodzić jak nowa <okok>
wyje-pompa-od-wspomagania-vt43699.htm
A jak to będziesz miał mało, to poszukaj więcej w dziale Układ Kierowniczy.
Warsztat, naprawy Audi A6.

Awatar użytkownika
pastaldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 358
Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
Imię: Janusz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pastaldo » 18 cze 2013, 14:35

mi ostatnio wymieniali w zakładzie pompę to jakimś środkiem dokładnie płukali cały układ bo było podobno tyle opiłków że szok. Więc pewnie te opiłki spowodowały zgon tej drugiej pompy.

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 18 cze 2013, 17:36

pastaldo pisze:mi ostatnio wymieniali w zakładzie pompę to jakimś środkiem dokładnie płukali cały układ bo było podobno tyle opiłków że szok. Więc pewnie te opiłki spowodowały zgon tej drugiej pompy.
Niekoniecznie kolega musi spisać tą drugą pompę na straty. Myślę że po dokładnym wypłukaniu zalaniu dobrym olejem i odpowietrzeniu pompa będzie śmigać że hej. Możliwe że niepotrzebnie wymienił pompę, mogła potrzebować tylko takiego zabiegu.
Warsztat, naprawy Audi A6.

Awatar użytkownika
pastaldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 358
Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
Imię: Janusz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pastaldo » 18 cze 2013, 17:58

szalony pisze:
pastaldo pisze:mi ostatnio wymieniali w zakładzie pompę to jakimś środkiem dokładnie płukali cały układ bo było podobno tyle opiłków że szok. Więc pewnie te opiłki spowodowały zgon tej drugiej pompy.
Niekoniecznie kolega musi spisać tą drugą pompę na straty. Myślę że po dokładnym wypłukaniu zalaniu dobrym olejem i odpowietrzeniu pompa będzie śmigać że hej. Możliwe że niepotrzebnie wymienił pompę, mogła potrzebować tylko takiego zabiegu.
Oby Twa optymistyczna wija się sprawdziła. Ale jak rozmawiałem z mechanikiem to tam sa delikatne gładzie które pracuja z dużym spasowaniem i każde zanieczyszczenia w postaci opiłkow moga być śmiercionośne dla pompy.
Oczywiście życzę by na płukaniu się skończyło.

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 18 cze 2013, 18:13

Po montażu używanej lub regenerowanej pompy, oraz po czyszczeniu układu wspomagania należy po przejechaniu ok. 500 km wymienić płyn w układzie wspomagania w celu wypłukania pozostałych zanieczyszczeń. Taką regułkę sobie przypomniałem ;) Więc załóżmy że kolega hugosanczez w ciągu dwóch tygodni przejechał około 500 km. <okok>
Warsztat, naprawy Audi A6.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja