


tak ja to wiem kolego.. tylko ze wlasnie na oslonie nic nie ma..adamze27 pisze:Rafi936, powiem szczerze że gdybym miał tylko dwa dni to odstawiłbym auto do mechanikaproblem z olejem w większosci przypadków jest do ogarniecia w szybkim tempie,chyba ze juz go motor pali
warto sprawdzic świece,wjechac na jakiś kanał w celu sprawdzenia wycieków,oczywiscie osłony w dół
4 litry to juz jest spora ilośc,wiec musi byc widac
[ Dodano: 2013-06-02, 14:17 ]
dolna osłona to 6 szybkowkretów+2 razy po 2 we wnękach koła i osłona jest na dole,no problem![]()
[ Dodano: 2013-06-02, 14:19 ]
górna pokrywa środkowa 4 wkręty,boczne po 2 wkręty
kolego nic nie cieknie bo stawiam w garazu... no i wlasnie nie wiem... wroce do polski to obczaje co tam ale wlsanie pytam bo chcialem miec punkt zaczepienia gdzie moze to cieknac... a jest taka mozliwosc ze cieknie gdzies opd strony kolektora?? bo mam wrazenie ze jak jest silnik rozgrzany to czuc tak jakby sie spalal jak otworze maske itp..adamze27 pisze:Rafi936, kolego,nic prostszego niz sie położyc na ziemi i zobaczyc czy masz mokrowyciagnij górne osłony i popatrz,raptem minuta aby je zdjac
jak czegos nie widac to latareczka
będzie punkt zaczepienia,bo tak można wróżyc
[ Dodano: 2013-06-02, 17:45 ]
a gdzie stawiasz samochód?zobacz czy zadnej plamy od oleju nie maja potrafiłem znaleÂźc malutką plamke od oleju na kostce i jechałem z reklamacją że olej cieknie
miejsce było niefortunne i znalezienie też nie takie łatwe,bo ciekło tylko jak silnik był wyłączony,a jak odpalony to nawet kropelki
kolego jest zalany castrol 10W40.... wymiana jest okolo 10 tys... jezdzone raz agresywnie raz ekonomi.. wiadomo zalezy gdzie i jak... glowy nie bede nastawial przy wyprzedzaniu .. wiem ze cos tam te V-ki biora.. ale ze az 4 litry?? to chyba jednak troche za duzo... no coz ale i tak nie moge zoabzcyc czy sa wycieki.. moge tylko powiedziec ze sprzodu silnika nic nie ma suchutko nie wiem jak tam z tylu...krisker pisze:A ile to jest "między wymianami"? Bo nawet jak 10 tysięcy, to wychodzi 1l/2500. Przy częstej jeÂździe na wysokich obrotach może spokojnie tyle spalić. W sumie mi nie pali mniej (o ile w ogóle). Dodam, że dużo zależy od samego oleju. Jeśli nie ma wycieków, a dymu specjalnie nie widać, to warto by zacząć od zmiany oleju. Co jest teraz zalane?
Jeśli faktycznie nie ma wycieków, to jestem niemal pewien, że da się obniżyć spalanie oleju nawet o połowę po samej zmianie oleju. Piszę to po swoich doświadczeniach z Castrolem (10W40 Magnatec). Jeśli koniecznie chcesz zostać przy półsyntetyku to lej 10W40 Valvoline Maxlife, chociaż ze swojej strony polecam jednak jakiś olej w pełni syntetyczny. Jest na forum obszerny wątek na ten temat.Rafi936 pisze:kolego jest zalany castrol 10W40....