Otoz wynikl problem z ogrzewaniem. Dziala ale bardzo slabo lekko cieple powietrze leci jak ustawie nawet na HI. Odrazu powiem ze klapa od regulacji powietrza cieple/zimne dziala OK. Silnik sie nagrzewa do 90 i tak trzyma zawsze. Do nagrzewnicy wchodza 2 weze, na jednym z nich jest jakis zawor chyba podcisnieniowy a za nim zaraz odpowietrznik o ile sie nie myle(plastikowy wykrecany) i ten wlasnie waz z zaworem jest zimny a ten drogi waz pod nim jest goracy. jak wykrecalem odpowietrznik za tym zaworem to nic z niego nie polecialo plynu. czy oba weze maja byc cieple? Co moze byc przyczyna?
I jeszcze jdeno spostrzezenie: jak jade na wysokich obrotach np 3tys przez kilometr to powietrze delikatnie cieplejsze sie robi ale jak jade juz normalnie znowu jest to samo.
[C4 2,5 TDi AEL] Słabe ogrzewanie=problem rozwiazany
[C4 2,5 TDi AEL] Słabe ogrzewanie=problem rozwiazany
Ostatnio zmieniony 14 sty 2009, 19:31 przez columb, łącznie zmieniany 1 raz.
A wiec dalej: nagrzewnice odpowietrzalem kilka razy zarowno na cieplym jak i na zimnym silniku. jest poprawa ale rewelacji nie ma. Silnik zeby zlapal 90stopni potrzebuje okolo 13-15km z predkoscia do 10km/h. Wskazowka stoi 1-2mm ponizej grubej kreski 90. Wahan wskazowki raczej nie zauwazylem. waz zasilajacy nagrzewnice jest goracy a odprowadzajacy(ten z zaworem i odpowietrznikiem) jest tez cieply ale zimniejszy od zasilajacego. jak dmuchawa jest na 4-5 kresek to dmucha cieplym wyraznie, jak dam na wieksze obroty to juz letnie leci. temp na klimatronicu caly czas na HI. Moze jednak termostat?? Doradzcie cos co jeszcze sprawdzic.
P.S Problem zostal rozwiazany poprzez plukanie nagrzewnicy. Ogrzewanie jest teraz super.
P.S Problem zostal rozwiazany poprzez plukanie nagrzewnicy. Ogrzewanie jest teraz super.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga