Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C4 2,5 TDi AEL] Słabe ogrzewanie=problem rozwiazany

Układ chłodzenia, ogrzewanie i klimatyzacja
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

[C4 2,5 TDi AEL] Słabe ogrzewanie=problem rozwiazany

Post autor: columb » 01 sty 2009, 17:59

Otoz wynikl problem z ogrzewaniem. Dziala ale bardzo slabo lekko cieple powietrze leci jak ustawie nawet na HI. Odrazu powiem ze klapa od regulacji powietrza cieple/zimne dziala OK. Silnik sie nagrzewa do 90 i tak trzyma zawsze. Do nagrzewnicy wchodza 2 weze, na jednym z nich jest jakis zawor chyba podcisnieniowy a za nim zaraz odpowietrznik o ile sie nie myle(plastikowy wykrecany) i ten wlasnie waz z zaworem jest zimny a ten drogi waz pod nim jest goracy. jak wykrecalem odpowietrznik za tym zaworem to nic z niego nie polecialo plynu. czy oba weze maja byc cieple? Co moze byc przyczyna?
I jeszcze jdeno spostrzezenie: jak jade na wysokich obrotach np 3tys przez kilometr to powietrze delikatnie cieplejsze sie robi ale jak jade juz normalnie znowu jest to samo.
Ostatnio zmieniony 14 sty 2009, 19:31 przez columb, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: columb » 01 sty 2009, 20:36

ok rozumiem tak zrobie. mam to zrobic na zimnym czy na cieplym?? I jeszcze jedno ten waz z zaworem i odpowietrznikiem jest zasilajacy czy odprowadzajacy??
A6 C4 Avant AEL-było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było

Awatar użytkownika
maaly4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 19 lut 2008, 17:00
Lokalizacja: Rzepin

Post autor: maaly4 » 01 sty 2009, 21:39

Musi zejśc z nagrzewnicy całe powietrze.

tzn że to jest wyjscie z nagrzewnicy i zrób to na ciepłym silniku - pozdro

Awatar użytkownika
columb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 156
Rejestracja: 09 kwie 2008, 17:09
Lokalizacja: Lubin

Post autor: columb » 11 sty 2009, 10:28

A wiec dalej: nagrzewnice odpowietrzalem kilka razy zarowno na cieplym jak i na zimnym silniku. jest poprawa ale rewelacji nie ma. Silnik zeby zlapal 90stopni potrzebuje okolo 13-15km z predkoscia do 10km/h. Wskazowka stoi 1-2mm ponizej grubej kreski 90. Wahan wskazowki raczej nie zauwazylem. waz zasilajacy nagrzewnice jest goracy a odprowadzajacy(ten z zaworem i odpowietrznikiem) jest tez cieply ale zimniejszy od zasilajacego. jak dmuchawa jest na 4-5 kresek to dmucha cieplym wyraznie, jak dam na wieksze obroty to juz letnie leci. temp na klimatronicu caly czas na HI. Moze jednak termostat?? Doradzcie cos co jeszcze sprawdzic.

P.S Problem zostal rozwiazany poprzez plukanie nagrzewnicy. Ogrzewanie jest teraz super.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga