Wentylator Klimatyzacji
Wentylator Klimatyzacji
Witam przepala mi wciaz po paru parunastu sekundach pracy wentylatora klimatyzacji bezpiecznik 40A sprawdzalem przekazniki-sprawne, sprawdzalem opornice-sprawna, znalazlem przetarcie na przewodach-naprawione, sprawdzalem szczotki wentylatora-jeszcze dobre, dzis rozpiolem kostki wentylatora zeby przedzwonic przewody i zastanawia mnie czy to normalne ze przewody idace od kostki do wentylatora plus i minus sa polaczone ze soba w sensie puszczony sygnal w przewod plusowy pojawia sie w przewodzie minusowym?? brak mi juz sil niech ktos cos poradzi wentylator niby sprawny bo jednak te pare sekund dziala zanim padnie bezpiecznik ;s
nie wiem czy dobrze zrozumialem ale na plusie pojawia sie minus i odwrotnie, tak? zakladajac ze tak nie powinno byc to ja bym sprawdzil czy tak samo jest na kostce kolo zbiornika z wspomagania (chyba wspomagania). Jesli bedzie polaczony plus z minusem to jeszcze przy opornicy sprawdz, a jak nie bedzie to juz wiesz na jakim odcinku jest jakies przebicie.
Odnosnie problemu z paleniem bezpiecznika to gdzies widzialem temat o tym samym i po zmianie wentylatora przestal sie przepalac.
sprawdziles na krotko z bezpiecznikiem czy bez?
Odnosnie problemu z paleniem bezpiecznika to gdzies widzialem temat o tym samym i po zmianie wentylatora przestal sie przepalac.
sprawdziles na krotko z bezpiecznikiem czy bez?
tak dokladnie sprawdzalem miernikiem jeden kabelek wetknolem w plus drugi w minus i jest sygnal jak by byly polaczone wentylator sprawdzalem na krotko bez bezpiecznika a wlasnie przy tej kostce kolo zbiorniczka wspomagania mialem przetarcie a z drugiej strony tej kostki byla stopiona izolacja to oczywiscie naprawilem sprawdze jeszcze na krotko przez bezpiecznik 40 A jak sie spali wymontuje i rozbiore wentylator ponownie zerkne dobrze jak to tam wyglada nie moge tak jezdzic bo gdziekolwiek stane w miescie na swiatlach zaczyna mi skakac temp sam visko nie daje rady
jak znajde chwile zabiore sie za to i dam znac czy cos znalazlem
Pozdrawiam

Pozdrawiam
szperalem dalejnie znalazlem nic niepokojacego wentyl na 100% sprawny wyciagalem raz jeszcze opornice jest przejscie opornosc jakies 1,4-1,5ohm nie wiem czy tyle powinno byc nie wiem tez czy te styki na opornicy powinny stac sztywno ale u mnie sa takie troche luzne. Umnie wisko daje rade i tez wolno sie kreci ale pod warunkiem ze nie kozystam z klimy na postoju
wtedy 3ma rowno 90st ale bez klimy w upaly nie jest za ciekawie w aucie
sprawdzilem tez bledy ukladu klimatyzacji nie ma rzadnych ;s

