Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] prosba kto ma ake w tipie

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
krymu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 08 lut 2012, 01:05
Lokalizacja: Przemków

[ AKE 2.5 180 KM] prosba kto ma ake w tipie

Post autor: krymu » 28 maja 2013, 21:25

witam, juz 3 raz zakladam podobny watek, sory za brak PL znakow ale pisze z tel. Chodzi mi o to jak zachowoja sie wasze ake w tiptronie, a konkretnie kiedy dostaja kopa, moj dostaje kopa od 1200 obr. Wydaje mi sie, ze to zbyt szybko, meczy mnie jazda tym autem szczegolnie w korkach, w zasadzie w przedziale od 1200 do 2000obr, nie moge utrzymac stalej predkosci bo auto wyrywa do przodu. Rozrzad ustawiony ok, kat wtrysku 1.4, zero bledow. Rece mi opadaja, czy ten model tak ma ? Mialem merca 3.2 cdi jazda tym autem byla przyjemnoscia, a tu od 1200 obr odrazu wykop do 2000, moze to wina pompy ?

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 28 maja 2013, 22:28

sprawdÂź pedał gazu na vagu ,czy płynnie wartości wzrastają <okok>
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

krymu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 08 lut 2012, 01:05
Lokalizacja: Przemków

Post autor: krymu » 28 maja 2013, 23:37

Piotruś pisze:Albo głupi chip ...
Też o tym pomyślałem, nie wiem tylko jak to sprawdzić. Logi statyczne i dynamiczne coś nam powiedzą? Czy raczej odczyt zawartości ECU ?

[ Dodano: 2013-05-28, 23:38 ]
mariusz888 pisze:sprawdÂź pedał gazu na vagu ,czy płynnie wartości wzrastają <okok>
Sprawdzone działa płynnie w każdym zakresie.

krymu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 08 lut 2012, 01:05
Lokalizacja: Przemków

Post autor: krymu » 29 maja 2013, 19:57

Piotruś pisze:
krymu pisze:Piotruś napisał/a:
Albo głupi chip ...


Też o tym pomyślałem, nie wiem tylko jak to sprawdzić. Logi statyczne i dynamiczne coś nam powiedzą? Czy raczej odczyt zawartości ECU ?
Dynamiczne 008 i 011 wystarczą.

Piotruś proszę cię zerknij na logi nie wiem czy dobrze zlogowany ale może coś nam to powie 3bieg tip

http://vaglog.rtnet.pl/krymu_128703.html

i jeszcze powtorka

http://vaglog.rtnet.pl/krymu_128704.html

Awatar użytkownika
gsmfon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 19 paź 2011, 07:18
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: gsmfon » 29 maja 2013, 20:38

Moje idzie dobrze no chyba że da się "S" to zbiera barzej...
Było: A6 C4 2.5TDi 115KM - Dobrze wspominane
Obecne: A6 C5 2.5TDi AKE 180KM - Miodzio ;]

krymu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 08 lut 2012, 01:05
Lokalizacja: Przemków

Post autor: krymu » 29 maja 2013, 22:28

Piotruś pisze:
krymu pisze:
Piotruś pisze: Dynamiczne 008 i 011 wystarczą.

Piotruś proszę cię zerknij na logi nie wiem czy dobrze zlogowany ale może coś nam to powie 3bieg tip

http://vaglog.rtnet.pl/krymu_128703.html

i jeszcze powtorka

http://vaglog.rtnet.pl/krymu_128704.html
Krymu, bardzo dobrze, że postanowiłeś drążyć swój problem.
Log 008 to jeden z największych debilizmów, wykraczający poza wszekle granice zdrowego rozsądku, szczególnie na tle niemalże seryjnego 011 ... .
Obraz przedstawionych logów wygląda tak jakby kretynowi dokonującemu "modyfikacji" ktoś przerwał robotę.
MASAKRA !!

Nie należę do panikarzy, nie lubię wyolbrzymiać ale proponuję nie jeÂździć więcej tym samochodem (żeby np. nie wypalić tłoków), tylko spkojnie zaprowadzić go do prawdziwego tunera (o ile tacy w ogóle istnieja ale to inna sprawa), który przywróci Ci serię. To jest konieczne żeby poznać prawdziwy stan silnika oraz osprzętu, a dopiero potem możesz pomyśleć o EWENTUALNYM "wirusie" (choć odradzam).

Koniecznie (plizzzz :) ) informuj o poczynionych krokach i ich efektach.
Dzieki bardzo za ocene logow, czulem, ze to jakis hardkor. Dodam tylko, ze to wloska robota, auto kupilem osobiscie od wlocha ktory mial go prawie 7 lat, druga ciekawostka rozrzad od nowosci nie zmieniony, 200 tys km no ale za to czip jaki profesjonalny hihi. Oczywiscie bede chcial wrocic do serii, zgodnie z twoja sugestia nawet go nie odpalam. Co radzisz zmienic kompa, jezeli taka opcja to czy trzeba adaptowac immo tzn. Zegary i pastylki w kluczach ? Czy lepiej oddac wsad do przywrocenia serii ?
Oczywiscie bede informowal na bierzaco co sie dzieje :)
Ciekawe co ten motor pokaze po powrocie do serii

Jeszcze raz dzieki za pomoc

krymu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 08 lut 2012, 01:05
Lokalizacja: Przemków

Post autor: krymu » 31 maja 2013, 18:11

Piotruś pisze:
krymu pisze:Co radzisz zmienic kompa,
W żadnym razie nie trzeba wymieniać kompa (ECU), tym bardziej, że jest to Rolada (Allroad znaczy się :) ... ) <luzik> .
Poza tym kupując używkę i tak nie ma żadnej pewności, że nikt tam nie grzebał ... .
Powrót do serii dla dobrego tunera (ha-ha-ha :| , sorry za podwójne zprzeczenie w jednym zdaniu <zalamka> ) nie jest wielkim wyczynem i trwa krócej niż wymontowanie ECU z puszki w podszybiu.
Sprawa jest o tyle prosta, że jeśli nie znjadziesz nikogo godnego zaufania w swojej okolicy - mozna ją załatwić również wysyłkowo.
krymu pisze:Ciekawe co ten motor pokaze po powrocie do serii
Jeżeli jeden z najbardziej debilnych chipów jaki widziałem nie wypalił jeszcze turbiny, to jest duża szansa na całkiem satysfakcjonujące efekty, ale tego dowiemy się z nowych "pełnych" logów i z Twojej relacji (odczuć) z jazdy na programie seryjnym.

Jedna podpowiedÂź - do Twojego modelu ECU było kilka wersji oprogramowania. Postaraj się, o ile będzie to możliwe, żeby wgrano Ci soft D 06 - jest bezapelacyjnie najlepszy do Twojej Rolady :) .
krymu pisze:Jeszcze raz dzieki za pomoc
Ja też dziekuję :) . Poza tym drobiazg ... <luzik> .
Dzisiaj na szybko kolega znalazł u siebie wsad D00 bez przeróbek od allroada, wrzuciliśmy go i .... w końcu da się nim normalnie jeÂździć, co prawda mocy jest dużo mniej ale przyjemność z jazdy 100 razy większa, silnik na biegu jałowym chodzi ciszej, tip zmienia biegi przy wyższych obrotach i bardzo płynnie. Jak bedzie trochę czasu to go zloguje i wrzucę na forum. Jeszcze raz dzięki za pomoc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja