[ AKE 2.5 180 KM] prosba kto ma ake w tipie
[ AKE 2.5 180 KM] prosba kto ma ake w tipie
witam, juz 3 raz zakladam podobny watek, sory za brak PL znakow ale pisze z tel. Chodzi mi o to jak zachowoja sie wasze ake w tiptronie, a konkretnie kiedy dostaja kopa, moj dostaje kopa od 1200 obr. Wydaje mi sie, ze to zbyt szybko, meczy mnie jazda tym autem szczegolnie w korkach, w zasadzie w przedziale od 1200 do 2000obr, nie moge utrzymac stalej predkosci bo auto wyrywa do przodu. Rozrzad ustawiony ok, kat wtrysku 1.4, zero bledow. Rece mi opadaja, czy ten model tak ma ? Mialem merca 3.2 cdi jazda tym autem byla przyjemnoscia, a tu od 1200 obr odrazu wykop do 2000, moze to wina pompy ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
Też o tym pomyślałem, nie wiem tylko jak to sprawdzić. Logi statyczne i dynamiczne coś nam powiedzą? Czy raczej odczyt zawartości ECU ?Piotruś pisze:Albo głupi chip ...
[ Dodano: 2013-05-28, 23:38 ]
Sprawdzone działa płynnie w każdym zakresie.mariusz888 pisze:sprawdÂź pedał gazu na vagu ,czy płynnie wartości wzrastają
Piotruś pisze:Dynamiczne 008 i 011 wystarczą.krymu pisze:Piotruś napisał/a:
Albo głupi chip ...
Też o tym pomyślałem, nie wiem tylko jak to sprawdzić. Logi statyczne i dynamiczne coś nam powiedzą? Czy raczej odczyt zawartości ECU ?
Piotruś proszę cię zerknij na logi nie wiem czy dobrze zlogowany ale może coś nam to powie 3bieg tip
http://vaglog.rtnet.pl/krymu_128703.html
i jeszcze powtorka
http://vaglog.rtnet.pl/krymu_128704.html
Dzieki bardzo za ocene logow, czulem, ze to jakis hardkor. Dodam tylko, ze to wloska robota, auto kupilem osobiscie od wlocha ktory mial go prawie 7 lat, druga ciekawostka rozrzad od nowosci nie zmieniony, 200 tys km no ale za to czip jaki profesjonalny hihi. Oczywiscie bede chcial wrocic do serii, zgodnie z twoja sugestia nawet go nie odpalam. Co radzisz zmienic kompa, jezeli taka opcja to czy trzeba adaptowac immo tzn. Zegary i pastylki w kluczach ? Czy lepiej oddac wsad do przywrocenia serii ?Piotruś pisze:Krymu, bardzo dobrze, że postanowiłeś drążyć swój problem.krymu pisze:Piotruś pisze: Dynamiczne 008 i 011 wystarczą.
Piotruś proszę cię zerknij na logi nie wiem czy dobrze zlogowany ale może coś nam to powie 3bieg tip
http://vaglog.rtnet.pl/krymu_128703.html
i jeszcze powtorka
http://vaglog.rtnet.pl/krymu_128704.html
Log 008 to jeden z największych debilizmów, wykraczający poza wszekle granice zdrowego rozsądku, szczególnie na tle niemalże seryjnego 011 ... .
Obraz przedstawionych logów wygląda tak jakby kretynowi dokonującemu "modyfikacji" ktoś przerwał robotę.
MASAKRA
Nie należę do panikarzy, nie lubię wyolbrzymiać ale proponuję nie jeÂździć więcej tym samochodem (żeby np. nie wypalić tłoków), tylko spkojnie zaprowadzić go do prawdziwego tunera (o ile tacy w ogóle istnieja ale to inna sprawa), który przywróci Ci serię. To jest konieczne żeby poznać prawdziwy stan silnika oraz osprzętu, a dopiero potem możesz pomyśleć o EWENTUALNYM "wirusie" (choć odradzam).
Koniecznie (plizzzz) informuj o poczynionych krokach i ich efektach.
Oczywiscie bede informowal na bierzaco co sie dzieje

Ciekawe co ten motor pokaze po powrocie do serii
Jeszcze raz dzieki za pomoc
Dzisiaj na szybko kolega znalazł u siebie wsad D00 bez przeróbek od allroada, wrzuciliśmy go i .... w końcu da się nim normalnie jeÂździć, co prawda mocy jest dużo mniej ale przyjemność z jazdy 100 razy większa, silnik na biegu jałowym chodzi ciszej, tip zmienia biegi przy wyższych obrotach i bardzo płynnie. Jak bedzie trochę czasu to go zloguje i wrzucę na forum. Jeszcze raz dzięki za pomoc.Piotruś pisze:W żadnym razie nie trzeba wymieniać kompa (ECU), tym bardziej, że jest to Rolada (Allroad znaczy siękrymu pisze:Co radzisz zmienic kompa,... )
.
Poza tym kupując używkę i tak nie ma żadnej pewności, że nikt tam nie grzebał ... .
Powrót do serii dla dobrego tunera (ha-ha-ha, sorry za podwójne zprzeczenie w jednym zdaniu
) nie jest wielkim wyczynem i trwa krócej niż wymontowanie ECU z puszki w podszybiu.
Sprawa jest o tyle prosta, że jeśli nie znjadziesz nikogo godnego zaufania w swojej okolicy - mozna ją załatwić również wysyłkowo.
Jeżeli jeden z najbardziej debilnych chipów jaki widziałem nie wypalił jeszcze turbiny, to jest duża szansa na całkiem satysfakcjonujące efekty, ale tego dowiemy się z nowych "pełnych" logów i z Twojej relacji (odczuć) z jazdy na programie seryjnym.krymu pisze:Ciekawe co ten motor pokaze po powrocie do serii
Jedna podpowiedÂź - do Twojego modelu ECU było kilka wersji oprogramowania. Postaraj się, o ile będzie to możliwe, żeby wgrano Ci soft D 06 - jest bezapelacyjnie najlepszy do Twojej Rolady.
Ja też dziekujękrymu pisze:Jeszcze raz dzieki za pomoc. Poza tym drobiazg ...
.