[ AEB 1.8 150 KM] Pytanie do posiadaczy 1.8T
[ AEB 1.8 150 KM] Pytanie do posiadaczy 1.8T
Witam, mam pytanie czy na wszyskich biegach turbina ciągnie wam od tylu samo tysiecy obrotów czyli 1800?
Wymieniłem przepływke na nówke oryginał, zawór n75 naprawiony, błedy skasowane, było ok jakiś czas ale ostatnio na 3,4,5 biegu to turbo czuc dopiero od 3500-4000 tyś to chyba coś jest nie tak bo czytałem ze w audi a6 1.8T turbinka pracuje najmocniej od 1750-2100 tyś. Troche sie martwie czy to turbo sie czasem nie kończy, chciałbym aby wypowiedzieli sie użytkownicy tych silników.Prosze o wyrozumiałosc i pomoc.pozdrawiam
Wymieniłem przepływke na nówke oryginał, zawór n75 naprawiony, błedy skasowane, było ok jakiś czas ale ostatnio na 3,4,5 biegu to turbo czuc dopiero od 3500-4000 tyś to chyba coś jest nie tak bo czytałem ze w audi a6 1.8T turbinka pracuje najmocniej od 1750-2100 tyś. Troche sie martwie czy to turbo sie czasem nie kończy, chciałbym aby wypowiedzieli sie użytkownicy tych silników.Prosze o wyrozumiałosc i pomoc.pozdrawiam
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
dziś próbowałem z kumplem sie dobrać do dv ale nie udało nam sie, DV to taka puszka odrazu koło turbiny czy dojście do niego jest lepsze np z kanału? Troche żle napisałem, bo n75 był dobry,ale po rozebraniu wtyczki od n75 okazało się ze kable dochodzą do wtyczki ale nie dochodza do pinów i zawór w ogóle nie chodził, po zrobieniu kumpel uruchomił zawór przez kompa i skasował błądgrzemo pisze:Nic nie piszesz o dv, trzeba sprawdzić.
Do zrobienia log dynamiczny z podglądem na wartości przepływki, aby być jej pewnym.
Jak naprawiłeś n75, popodaniu napięcia zmienia kierunek przepływu
było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
mysle ze wszystko jest ok, u mnie tez slychac cykliczne cykanie w okolicach filtra powietrza(tak pomiedzy filtrem a szyba przednia), a jesli chodzi o dzialanie turbo to 1 oraz 2 bieg wgniata juz od jakis 2tys obrotow 3 bieg jest w miare spokojny natomiast 4 oraz 5 bieg daje znac o sobie dopiero w okolicach 4tys i od 140km/h dostaje mocnego kopa. wszystko jest ok a Twoj mechanik ma racje : szukasz na sile :P
1.8T MrcZk'a hybryda itd
tak jak napisałeś kolego, nic dodać nic ująćMrcZk pisze:mysle ze wszystko jest ok, u mnie tez slychac cykliczne cykanie w okolicach filtra powietrza(tak pomiedzy filtrem a szyba przednia), a jesli chodzi o dzialanie turbo to 1 oraz 2 bieg wgniata juz od jakis 2tys obrotow 3 bieg jest w miare spokojny natomiast 4 oraz 5 bieg daje znac o sobie dopiero w okolicach 4tys i od 140km/h dostaje mocnego kopa. wszystko jest ok a Twoj mechanik ma racje : szukasz na sile :P

było:
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
Fiat 126p,Golf II,Golf III,Audi 80 B3,Opel Calibra
teraz:
Audi A6 C5 1.8T
Ci mechanicy to większość mówi, że człowiek się czepia i szuka czegoś na siłę
u mnie też mam takiego jak pojadę coś robić to mówią sprzedaj to i kup sobie 1.9 i będziesz latał to im mówię "chyba pełzał " nie obrażając tych co mają taki silnik. Mam taki samochód to robię, żeby było wszystko jak trzeba. Też mnie ostatnio zastanawiało przyspieszenie u mnie robiłem testy na 4 biegu od 2tyś do 5tyś i wyszło mi bardzo Âźle bo aż 27s. Sprawdziłem ciśnienie na cylindrach i wyszło mi ponad 12 tak więc jest dobrze. Jadę w następnym tyg do ProTurbo, żeby mi wszystko sprawdził i dopiero będę wiedział co jest nie tak. A co do pracy turbinki to u mnie też wgniata dopiero ok 3tyś obrotów i idzie aż do 6 tak samo
Pozdrawiam.


Pozdrawiam.
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
Witam
Ja tez sie wypowiem w sprawie turbo - co do wgniatania to moze nie przesadzajmy bo owszem kopa ma, ale wyscigowka to nie jest
U mnie najlepiej czuc turbo na 2,3 biegu 4 i 5 tez ale juz w mniejszym stopniu...
A co do cykania w okolicach filtra to na obudowie filtra jest taki zaworek (jesli sie nie myle jest to odpowietrznik baku lub cos w tym stylu.. i ona ma cykac
)
Ja tez sie wypowiem w sprawie turbo - co do wgniatania to moze nie przesadzajmy bo owszem kopa ma, ale wyscigowka to nie jest

A co do cykania w okolicach filtra to na obudowie filtra jest taki zaworek (jesli sie nie myle jest to odpowietrznik baku lub cos w tym stylu.. i ona ma cykac

Don't drink & drive Just Smoke & Fly
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
to że robi się czerwona to mocniejszej jeÂździe to normalne... w koncu sie turbo zagrzało.. dlatego warto po takiej jezdzie odczekać zanim zgasi się samochód żeby ostudzić turbine.
Don't drink & drive Just Smoke & Fly
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T
Bylo: Golf MK2 Country 1.8 4x4 Syncro; Opel Omega 2.0; WV Passat B4 1.6; Opel Corsa B 1.2 - Aktualnie Audi a6 c5 1.8T