Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AJK 2.7 230 KM] falowanie przy mocniejszym przyspieszaniu

Silniki benzynowe
krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 22 maja 2013, 11:50

Nie da się ominąć:/ Co do ceny to już pisałem że od skody są tańsze,240 to za dwa zapłacisz.Za jakąś godzinę podeślę Ci numery części.A używki to nie wiesz co kupisz.
340KM i 500NM :)

robertukf
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 31 lip 2009, 14:54
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: robertukf » 22 maja 2013, 12:15

jak kupujesz DV to tylko nowe. sidmotorsport.pl - polecam

Matys83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 12 maja 2013, 08:24
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Matys83 » 22 maja 2013, 18:37

a teraz wrocilem z pracy, odczekalem chwilke i wyciagnolem te zawory DV i jeden przepuszkal calkiem powietrze z kazdej strony jak dmuchalem to przepuszczal ale jak wcisnolem taka blaszke i poruszalem to juz tylko przepuszczal powietrze w jedna strone :) zalozylem na silnik i pojechalem na probe, wydaje mi sie ze jest lepiej ale zostaje taki swist delikatny przy okolo 3500 obrotow i proszke traci moc

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 22 maja 2013, 18:56

Czyli na 100% są do wymiany,przypiekły się.
340KM i 500NM :)

Matys83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 12 maja 2013, 08:24
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Matys83 » 22 maja 2013, 19:10

a tam one sa polaczone do jednego wezyka a pozniej zasuwaja do N75 ?? a moze jak je teraz rozruszalem to jakbym je na spokojnie wymyl to moze by pomoglo ??

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 22 maja 2013, 19:29

Matys83 pisze:a moze jak je teraz rozruszalem to jakbym je na spokojnie wymyl to moze by pomoglo
Warto spróbować, przecież to mechaniczny zawór. <okok>

Matys83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 12 maja 2013, 08:24
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Matys83 » 22 maja 2013, 20:28

wiec koledzy lipa z tymi zaworami, na chwilke poruszanie pomoglo ale znalazlem temacik na forum gdzie byl poruszany temat zaworiw DV i pisali chlopaki jak je sprawdzic i zrobilem jak pisali i okazuje sie ze obydwa zaworki mam uszkodzone :( ale przynajmniej jak na chwilke sie uspokoilo to blad w skrzyni biegow sie nie pojawil :)

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 22 maja 2013, 23:44

To dobrze że błąd na skrzyni się nie pojawił.
340KM i 500NM :)

Matys83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 12 maja 2013, 08:24
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Matys83 » 23 maja 2013, 05:49

ja to sie tak jeszcze bardzo tym nie ciesze bo pozniej przemyslalem ze olej w skrzyni byl zimny i podobno to tez ma znaczenie.

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 23 maja 2013, 08:46

Też ma znaczenie.Pojezdzisz to sprawdzisz
340KM i 500NM :)

Matys83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 12 maja 2013, 08:24
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Matys83 » 23 maja 2013, 18:21

wiec tak, po zrobieniu okolo 120 km zauwazylem ze dalej sie pojawia falowanie przyspieszenia ale w troszke mniejszym stopniu i moge troszle szybciej przyspieszac, wiec lekka poprawa jest :)
znalazlem takie zaworki na allegro za 165 zeta tylko niewiem czy podejda dokladnie bo one sa od 1.8 turbo o numerach

06A 145 710 N

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 23 maja 2013, 21:12

Wymień pierw Dv-ki i w tedy sprawdzisz czy dalej będzie szarpać.
340KM i 500NM :)

Matys83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 12 maja 2013, 08:24
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Matys83 » 23 maja 2013, 21:39

wlasnie taki mam zamiar tylko zapytalem ze te z 1.8 T o tych numerach co pisalem podejda??

krystek13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: krystek13 » 24 maja 2013, 10:06

Podejdą na 100%.:)
340KM i 500NM :)

Matys83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 12 maja 2013, 08:24
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Matys83 » 29 maja 2013, 07:53

:) bardzo mnie to cieszy :) <okok>

[ Dodano: 2013-05-27, 19:26 ]
wiec wymienilem obydwazaworki DV, co prawda nie na nowe ale sprawdzalem je bardzo dokladnie. dzwiek przy okolo 3000 obrotow i zmianie biegu dalej wystepuje ale juz jest duzo cichszy. po wpieciu Vaga dalej mam blad nr 17963 o przekroczeniu maksymalnego cisnienia doladowania i dodatkowo w silniku pojawil sie blad nr 17862 - czujnik 1 temperatury spalin G235 zwarcie z masa i nieda sie go skasowac :( blad w skrzyni biegow nr 17125 - sprzeglo mostkujace przekroczenie momencu obrotowego : zablokowane/ prak przenoszenia mocy - da sie skasowac ale po chwili znow sie pojawia...
co dalej koledzy ?? gdzie szukac ?? jak wyglada ten zaworek N75 ?? moze teraz na nim sie skupie ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja