[ AJK 2.7 230 KM] falowanie przy mocniejszym przyspieszaniu
a teraz wrocilem z pracy, odczekalem chwilke i wyciagnolem te zawory DV i jeden przepuszkal calkiem powietrze z kazdej strony jak dmuchalem to przepuszczal ale jak wcisnolem taka blaszke i poruszalem to juz tylko przepuszczal powietrze w jedna strone
zalozylem na silnik i pojechalem na probe, wydaje mi sie ze jest lepiej ale zostaje taki swist delikatny przy okolo 3500 obrotow i proszke traci moc

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
wiec koledzy lipa z tymi zaworami, na chwilke poruszanie pomoglo ale znalazlem temacik na forum gdzie byl poruszany temat zaworiw DV i pisali chlopaki jak je sprawdzic i zrobilem jak pisali i okazuje sie ze obydwa zaworki mam uszkodzone
ale przynajmniej jak na chwilke sie uspokoilo to blad w skrzyni biegow sie nie pojawil 


wiec tak, po zrobieniu okolo 120 km zauwazylem ze dalej sie pojawia falowanie przyspieszenia ale w troszke mniejszym stopniu i moge troszle szybciej przyspieszac, wiec lekka poprawa jest 
znalazlem takie zaworki na allegro za 165 zeta tylko niewiem czy podejda dokladnie bo one sa od 1.8 turbo o numerach
06A 145 710 N

znalazlem takie zaworki na allegro za 165 zeta tylko niewiem czy podejda dokladnie bo one sa od 1.8 turbo o numerach
06A 145 710 N



[ Dodano: 2013-05-27, 19:26 ]
wiec wymienilem obydwazaworki DV, co prawda nie na nowe ale sprawdzalem je bardzo dokladnie. dzwiek przy okolo 3000 obrotow i zmianie biegu dalej wystepuje ale juz jest duzo cichszy. po wpieciu Vaga dalej mam blad nr 17963 o przekroczeniu maksymalnego cisnienia doladowania i dodatkowo w silniku pojawil sie blad nr 17862 - czujnik 1 temperatury spalin G235 zwarcie z masa i nieda sie go skasowac

co dalej koledzy



