Mówię tutaj o pokonywaniu zakrętów z prędkościami na 50% możliwości,w sensie że można by pokonać je spokojnie dwa razy szybciej.Mam pewne podejżenie...koła maja rózne rozmiary opon:
-na przedniej osi-225/45/18
-na tylnej osi-245/40/18
Rozmiar "kompletnie ubranych" kół róznii się nieznacznie,dodam że koła były w takim zestawie zamontowane w A6 C6 i nie było problemów.Dodam że felgi mają ET bardziej wysunięte na zewnątrz(dzięki temu koła wogóle sie mieszczą).
Problem z różna prędkością obrotową między osiami wynikający z róznych rozmiarów kół?
Problem z niewłąściwa pracą mechanizmu różnicowego bądż samego sterownika ASR wynikający z poszerzenia rozstawu przedniej osi???
Dzięki z góry

Zmieniłem tagi tytułu aby dostosować do obowiązujacych, na przyszłość prosze stosuj je właściwie, RomanS