patrosss, w FWD są tylko 2 katypatrosss pisze:usunoles te dwa co sa kolo siebie a co z tym zaraz za turbinka ?
[ AKE 2.5 180 KM] Spadek mocy błąd 575
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
-
krystian49
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 9
- Rejestracja: 23 sty 2008, 16:03
- Lokalizacja: Białystok
piotras72 pisze:
ps. Prośba. Mógłbyś wykonać teraz 003stat i 003bs, oraz zestawić to z poprzednimi logami (kiedy katy były sprawne a potem zapchane) ? Dałoby to obraz jak ECU radzi sobie z anomaliami. pzdr.
Mocy przybywaj
Jutro zrobię logi i wrzucę porównanie. Nie ukrywam że byłem troche zapracowany i nie bardzo miałem czas to zrobić.
[ Dodano: 2013-05-09, 20:48 ]
sajmonG pisze:kolego czy w tym wstępnym też wspawałeś rurkę?? jeśli tak to jakie fi w wstępnym i tym drugim? jak się sprawuje Twoje wozidełko? Sam jestem na etapie wywalenia katalizatorów,tylko się waham, czy jeden czy 2
Ja wyciąłem oba katalizatory w pierwszy nie wstawiałem żadnej rurki natomiast w ten drugi wstawiłem rurkę.Wywaliłem bebechy ,obciąłem zaraz za katalizatorem na spawach po obu stronach,wstawiłem rurkę przez środek kat. ale około 1 cm dłuższą z jednej i z drugiej strony, tak aby nasadzić rury wydechowe na nią i wtedy zaspawałem.
Wydaje mi się że dźwięk auta nie uległ zmianie po tym zabiegu.
Mocy przybyło i auto zbiera się zdecydowanie lepiej.









