Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] Spadek mocy błąd 575

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 07 maja 2013, 08:49

patrosss pisze:usunoles te dwa co sa kolo siebie a co z tym zaraz za turbinka ?
patrosss, w FWD są tylko 2 katy <okok> Jeden zaraz za turbiną (wstepny) i za nim drugi (właściwy). Nie ma rozdziału, tak jak w quattro, na 2 rury <okok>
Części samochodowe online - Motostacja pl

sajmonG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 02 cze 2012, 20:29
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: sajmonG » 08 maja 2013, 22:05

kolego czy w tym wstępnym też wspawałeś rurkę?? jeśli tak to jakie fi w wstępnym i tym drugim? jak się sprawuje Twoje wozidełko? Sam jestem na etapie wywalenia katalizatorów,tylko się waham, czy jeden czy 2 :)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 08 maja 2013, 22:25

sajmonG pisze:tylko się waham, czy jeden czy 2
sajmonG, a Ty na pewno w AFB masz 2 katalizatory ?
Części samochodowe online - Motostacja pl

sajmonG
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 02 cze 2012, 20:29
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: sajmonG » 08 maja 2013, 22:35

1 mam na pewno ;)

właśnie zgooglałem i okazało się, że mam tylko jeden :) nie wiem czemu myślałem, że mam dwa :)

dzięki romanS

krystian49
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 23 sty 2008, 16:03
Lokalizacja: Białystok

Post autor: krystian49 » 09 maja 2013, 20:33

piotras72 pisze:
ps. Prośba. Mógłbyś wykonać teraz 003stat i 003bs, oraz zestawić to z poprzednimi logami (kiedy katy były sprawne a potem zapchane) ? Dałoby to obraz jak ECU radzi sobie z anomaliami. pzdr.

Mocy przybywaj :>


Jutro zrobię logi i wrzucę porównanie. Nie ukrywam że byłem troche zapracowany i nie bardzo miałem czas to zrobić.

[ Dodano: 2013-05-09, 20:48 ]
sajmonG pisze:kolego czy w tym wstępnym też wspawałeś rurkę?? jeśli tak to jakie fi w wstępnym i tym drugim? jak się sprawuje Twoje wozidełko? Sam jestem na etapie wywalenia katalizatorów,tylko się waham, czy jeden czy 2 :)


Ja wyciąłem oba katalizatory w pierwszy nie wstawiałem żadnej rurki natomiast w ten drugi wstawiłem rurkę.Wywaliłem bebechy ,obciąłem zaraz za katalizatorem na spawach po obu stronach,wstawiłem rurkę przez środek kat. ale około 1 cm dłuższą z jednej i z drugiej strony, tak aby nasadzić rury wydechowe na nią i wtedy zaspawałem.
Wydaje mi się że dźwięk auta nie uległ zmianie po tym zabiegu.
Mocy przybyło i auto zbiera się zdecydowanie lepie
j. <hura>

Awatar użytkownika
patrosss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 20 paź 2012, 00:18
Lokalizacja: łódź

Post autor: patrosss » 10 maja 2013, 22:58

dzis wymienilem przeplywke na nowa zawor n75 przewody podcisnienia i nadal mam ten blad to albo katalizatory albo turbina do czyszczenia ... czasem w czasie jazdy przymula go musze puscic gaz i poczekac i znowu sie zbiera ..;/

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja