dziwny dzwiek po właczeniu klimy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 359
- Rejestracja: 14 gru 2010, 17:49
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Żary
- Kontakt:
dziwny dzwiek po właczeniu klimy
Witam problem moze nie jest powarzny ale denerwujacy.Mianowicie gdy włacze klime to słychac jakby piszczenie cos z pod maski słychac w kabinie. Po włączeniu trybu eco dzwiek znika co to moze byc? Obstawiam sprzegło klimy.
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
pasek od klimy w silniku 1.9 nie ma automatycznego naciągu!RomanS pisze:Ale niby jakkraschman pisze:i ewentualnie popraw naciąg....?
Pasek owszem nie zaszkodzi sprawdzić, może jest sfatygowany. Ale napinacz jest automatyczny
Od alternatora owszem, ale nie od klimy.
A paski piszczą tylko pod obciążeniem, np. przy włączonej klimatyzacji.
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
kraschman, oczywiście sprawdzić trzeba, bez tego nasze gdybanie to tylko gdybanie 
Ponadto po zastanowieniu doszedłem do wniosku, że nazwanie napinacza automatycznym nie jest najwłaściwsze. W 2,5 TDI napinanie jest całkiem inaczej zrealizowane niż w 1,9 TDI jednak automatem to nie jest.
Jednak nie takie proste jest sprawdzenie samego paska i jego naciągu. Co najmniej przód w położeniu serwisowym, demontaz wisko i obudów

Ponadto po zastanowieniu doszedłem do wniosku, że nazwanie napinacza automatycznym nie jest najwłaściwsze. W 2,5 TDI napinanie jest całkiem inaczej zrealizowane niż w 1,9 TDI jednak automatem to nie jest.
Jednak nie takie proste jest sprawdzenie samego paska i jego naciągu. Co najmniej przód w położeniu serwisowym, demontaz wisko i obudów

Ostatnio zmieniony 03 maja 2013, 23:25 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Części samochodowe online - Motostacja pl