[ AKN 2.5 150 KM] Pęknieta obudowa rozrządu = większa moc?
[ AKN 2.5 150 KM] Pęknieta obudowa rozrządu = większa moc?
Witam szanownych kolegów. Dzisiaj ruszajac energicznie spod świateł coś pięknie chrupnęło i wydało głośny dzwięk jakby pękającej butelki... Zatrzymałem sie i znalazlem rozsypane plastykowe części obudowy rozrządu. Auto dalej jezdzi normalnie a nawet o wiele lepiej, jakby mu ze 40KM dodało... Mam pytanko co dalej z tym fantem robic i dlaczego tak się stało oraz dlaczego auto jest teraz mocniejsze? Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
lepiej jezdzi, poniewaz nie ma oporow przy przepompowaniu ogromnej ilosci powietrza przez chlodnice - co robi sprawne wisko (zagrzane i przy calych lopatkach Oczywiscie w obecnym stanie samochod mozesz zdrowo przegrzac - musisz uwazac na temperature plynu (automatyczne zabezpieczenia ECU wlaczaja sie dopiero wowczas, gdy jest juz bardzo goraco i plyn sie gotuje).harnasm pisze:heh, miales racje, wczoraj bylo za ciemno i nie dojrzalem. nie ma ani jednej lopatki wentylatora... wymienie wentyl oraz obudowe rozrzadu i zobacze co tam sie jeszcze posypalo... moze mi tylko ktos wyjasnic dlaczego autko lepiej teraz jezdzi?
ktora oslonę od rozrzadu masz uszkodzona ?
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Co do tego, że lepiej jeÂździ to jednak trudno się zgodzić z opiniami które prezentujecie:
Rozumiem, że to wszystko odczucia subiektywne, ale innych w tym wątku nie ma, więc oceniam to co jest
harnasm pisze:o wiele lepiej, jakby mu ze 40KM dodało
Jak dla mnie to są 2 różne rzędy wielkości (wisko=40 KM ? <szok> <szok> <szok> ).tx-didi pisze:lepiej jezdzi, poniewaz nie ma oporow przy przepompowaniu ogromnej ilosci powietrza przez chlodnice
Rozumiem, że to wszystko odczucia subiektywne, ale innych w tym wątku nie ma, więc oceniam to co jest
Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
RomanS
witaj
mysle ze zgodzimy sie ze jest wyrazna i odczuwalna roznica (z i bez wiska) - co bez problemu mozna doswiadczyc eksperymentalnie ....
oczywiscie przy zalozeniu ze wisko jest w 100% sprawne a silnik w 100% zagrzany.
natomiast deklaracje o 40 KM nalezy potraktowac 'z przymruzeniem oka', co zreszta doskonale wiesz
witaj
mysle ze zgodzimy sie ze jest wyrazna i odczuwalna roznica (z i bez wiska) - co bez problemu mozna doswiadczyc eksperymentalnie ....
oczywiscie przy zalozeniu ze wisko jest w 100% sprawne a silnik w 100% zagrzany.
natomiast deklaracje o 40 KM nalezy potraktowac 'z przymruzeniem oka', co zreszta doskonale wiesz
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
harnasm, moze miales wczesniej juz uszkodzone wisko i bylo spiete na stale pamietasz czy silnik pracowal-halasowal jak hmmm powiedzmy silnik samolotu taki odglos zasysanego powietrza , gwizd szum
A teraz gdy lopatki sie rozlecialy niszczac przy okazji oslone rozrzadu to silnik juz nie ma tego duzego oporu i masz te utracone koniki
zobaczymy po ogledzinach
A teraz gdy lopatki sie rozlecialy niszczac przy okazji oslone rozrzadu to silnik juz nie ma tego duzego oporu i masz te utracone koniki
zobaczymy po ogledzinach
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6.
Forum Audi nie tylko A6.
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
harnasm, hej
No czyli ''chyba'' mamy winowajce zamieszania latwo to sprawdzic poprostu poruszaj , pokrec wiatrakiem tzn. resztkami powinien sie obracac a jesli nie idzie to wisko do wymiany
a ten TYP tak nie ma
No czyli ''chyba'' mamy winowajce zamieszania latwo to sprawdzic poprostu poruszaj , pokrec wiatrakiem tzn. resztkami powinien sie obracac a jesli nie idzie to wisko do wymiany
a ten TYP tak nie ma
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6.
Forum Audi nie tylko A6.
szum o ktorym pisalem myslalem ze wynika z pracy turbinki, jak auto zaczynalo ciagnac to wtedy pojawial sie ten wiatr. jak wroce do domu to poruszam resztkami i zobaczymy. na 100% juz teraz moge powiedziec ze wisko nie krecilo na wolnych obrotach na maxa, na postoju bylo cichutko, dopiero w miare wkrecania silnika sie szum nasilal.
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
harnasm, bylo cicho bo mialo male obroty ale zobaczymy popoludniu
Jak co to odpisze poznym wieczorem bo mam na popoludnie
Jak co to odpisze poznym wieczorem bo mam na popoludnie
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6.
Forum Audi nie tylko A6.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga