Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ INNY] [AWT 1.8T 150KM] szarpie, przerywa na wysokich obrot

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
mavik0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 16 paź 2012, 19:16
Lokalizacja: Mikołów

[ INNY] [AWT 1.8T 150KM] szarpie, przerywa na wysokich obrot

Post autor: mavik0 » 26 kwie 2013, 19:04

Witam, dzisiaj podczas powrotu z krótkiej trasy do domu auto przy wkrecaniu a obroty zaczeło szarpac i przerywać.
Odstawilem auto, po 2h odpalilem, wszystko było okej. Pierwsze 10km auto chodziło normalnie i póÂźniej znow ten sam problem- nie chce wkrecac sie na obroty, szarpie nim i trzesie. Czasem jakby zaskoczy i wkreci sie jednak po chwili znowu to samo. VAG nie pokazał żadnych błędów. Myślimy, ze problemem mogą byc cewki zapłonowe.
No luzie i postoju auto normalnie sie kręci.
Jakies pomysly?

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 26 kwie 2013, 19:34

Tak myślę że można by sprawdzić filtr paliwa <mysli>
mavik0 pisze:przy wkrecaniu a obroty zaczeło szarpac i przerywać.

Będzie przytkany, i przy większych obciążeniach potrzebuje więcej paliwa którego może mu brakować.
mavik0 pisze:Odstawilem auto, po 2h odpalilem, wszystko było okej. Pierwsze 10km auto chodziło normalnie i póÂźniej znow ten sam problem- nie chce wkrecac sie na obroty, szarpie nim i trzesie.
Po postoju śmieci w filtrze osiadają, a przy ruchu i przepływie paliwa znowu zaczyna je mieszać.
mavik0 pisze:No luzie i postoju auto normalnie sie kręci.
Bo wtedy nie potrzebuje dużej dawki paliwa, to co przepłynie przeż filtr na wolnych obrotach mu wystarczy.
Należało by sprawdzić również cewki oraz przewody wysokiego napięcia, jednak zacząłbym od filtra. Przewody wysokiego napięcia możesz sprawdzić takim garażowym sposobem, jak się ściemni powinno być widać jak "świecą" ;)

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 26 kwie 2013, 19:47

Na pokrywie filtra pod zdejmowaną osłonką znajduje się przekaÂźnik stopnia mocy. Z jego lewej strony jest wtyczka 6 pinów a po prawej wtyk 4 piny. Jeśli jest uszkodzony i się rozgrzeje to silnik nie pali na jeden z cylindrów. O ile pamiętam nie wywala żadnych błędów VAG do sterownika.

mavik0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 16 paź 2012, 19:16
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: mavik0 » 26 kwie 2013, 20:50

jeden przewód jest na koncowce cały przetopiony i po wyjeciu cewki i odpaleniu nie iskrzy sie(na reszcie widać iskre)
Wiec obstawiam w pierwszej kolejnosci ten przewód a pozniej cewke.

up- nie posiadam w ogóle tego przekaźnika mocy ; o, jakie są tego konsekwencje?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja