po odkręceniu koła mamy taki widok nakrętki i śruby najlepiej spryskać np.wd40 ja zawsze używam nafty czekamy jakieś 15 min i odkręcamy
po wykręceniu śruby i nakrętki wystaje śruba która przeważnie jest zapieczona warto nakręcić inne nakrętki
i uderzyć młotkiem jak śruba wyjdzie mamy końcówke w ręku polecam młotek mosiężny aby nie uszkodzić śruby nie ma jej w kpl.
kolejnie odkręcamy kontre między drążkiem a końcówką
po zluzowaniu zaczynają się schody w moim przydadku trzeba było grzać palnikiem zapieczona od nowośći wcześniej zsuwamy osłone drążka aby jej nie popalić
jak się podda warto liczyć obroty ile ich było przy wykręcaniu jak mamy końcówke tej samej długości wkręcamy liczą obroty aby było ich tyle samo.Skręcamy wszystko w odwrotnej kolejności i gotowe
proszę pamiętać,że po takiej wymianie należy zrobić geometrie kół i nie zawsze może to być łatwe mi zajeło 1.5 godziny.Myśle,że się przyda pozdrawiam wszystkich










