witam,
mam pytanie: jakie będą najlepsze głośniki do radia o mocy wyjściowej 4x50w i mocy RMS 20W RMS razy 4 kanały przy 4 omach, nie więcej niż 1.0% THD+N. Dodam, że mam podłączony do tego radia wzmacniacz i skrzynie basową blaupunkt gtb 1200. Proszę o wyrozumiałość bo jestem zielony w tym temacie. Interesują mnie głośniki tył i przód.
[A6 C4] głośniki
-
- Forum Audi A6 / A7
mam 1000zł. Wzmacniacz mam blaupunkta 400w. auto mam po bracie i kilka lat temu zmieniał głośniki z tyłu na hipchonics czy jakoś tak. ale chce je wymienić i przód też. interesuje mnie głównie o jakiej mocy mogę kupić głośniki żeby ładnie grało no i żebym nie spalił radia . I tak jak powiedziałem na początku kompletnie się na tym nie rozumiem. Nie chce też bawić się w żadne wygłuszanie. Zwyczajnie chce trochę podnieść jakość dÂźwięku.
-
- Forum Audi A6 / A7
HiFonics pewnieSdoN1 pisze:mam 1000zł. Wzmacniacz mam blaupunkta 400w. auto mam po bracie i kilka lat temu zmieniał głośniki z tyłu na hipchonics czy jakoś tak. ale chce je wymienić i przód też. interesuje mnie głównie o jakiej mocy mogę kupić głośniki żeby ładnie grało no i żebym nie spalił radia . I tak jak powiedziałem na początku kompletnie się na tym nie rozumiem. Nie chce też bawić się w żadne wygłuszanie. Zwyczajnie chce trochę podnieść jakość dÂźwięku.
Jak nie chcesz wygłuszać to kup głosniki za 150zł i podepnij je pod radio, np Helixy, wygłuszenie to podstawa i na pewno sobie poradzisz z tym, pamiętaj że żeby zamontować głośniki 13cm (o 16cm nawet nie pisze) trzeba troche przerabiać panele, ew możesz je przykrecić do blachy w drzwiach po wywaleniu ori głosników... za reszte kasy jedz do MC, zatankuj do pełna i weÂź dziewczyne do kina bo inaczej wyrzucisz kase w błoto...
Głosniki z tyłu zostaw skoro są zmienione...
Jak byś chciał na poważnie to - wygłusz drzwi, zamontuj z przodu DLS RS6A są płytkie więc spokojnie wejdą, podłącz to pod radio, tył zostaw i dozbieraj do wzmacniacza z 400zł... bo blau... to g...
-
- Forum Audi A6 / A7