Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4] głośniki

Car Audio
ODPOWIEDZ
SdoN1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 02 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Augustów

[A6 C4] głośniki

Post autor: SdoN1 » 20 kwie 2013, 17:36

witam,
mam pytanie: jakie będą najlepsze głośniki do radia o mocy wyjściowej 4x50w i mocy RMS 20W RMS razy 4 kanały przy 4 omach, nie więcej niż 1.0% THD+N. Dodam, że mam podłączony do tego radia wzmacniacz i skrzynie basową blaupunkt gtb 1200. Proszę o wyrozumiałość bo jestem zielony w tym temacie. Interesują mnie głośniki tył i przód.

rafal149135
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: rafal149135 » 20 kwie 2013, 20:31

Hmmm powiedz ile masz kasy? Wsadz lepiej sam przód + wzmacniacz

SdoN1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 02 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Augustów

Post autor: SdoN1 » 20 kwie 2013, 21:19

mam 1000zł. Wzmacniacz mam blaupunkta 400w. auto mam po bracie i kilka lat temu zmieniał głośniki z tyłu na hipchonics czy jakoś tak. ale chce je wymienić i przód też. interesuje mnie głównie o jakiej mocy mogę kupić głośniki żeby ładnie grało no i żebym nie spalił radia :) . I tak jak powiedziałem na początku kompletnie się na tym nie rozumiem. Nie chce też bawić się w żadne wygłuszanie. Zwyczajnie chce trochę podnieść jakość dÂźwięku.

rafal149135
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 252
Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
Lokalizacja: Katowice

Post autor: rafal149135 » 20 kwie 2013, 21:30