Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ALG 2.8 193 KM] Brak mocy, do 200km/h ledwo dobija

Silniki benzynowe
luke_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 21 paź 2011, 20:12
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zamość

[ ALG 2.8 193 KM] Brak mocy, do 200km/h ledwo dobija

Post autor: luke_A6 » 30 kwie 2012, 15:29

Witam, przy prędkości powyżej 170 po wrzuceniu 4 biegu zaczyna jakby brakować mocy, od 180km/h do 190km/h potrzebuje na pewno z 10 sekund, na gazie i na benzynie tak samo. Najwięcej jechałem 200, ale tu przyspieszenia juz prawie wcale nie było. Nie ma efektu uślizgiwania się czegoś w napędzie. Na cylindrach ciśnienie ponad 13 na ciepłym. Układ zmiennego dolotu sprawny. Wg mechanika odczyty z sond i przepływomierza są w porządku. Zawsze identyczne są drgania na jałowym(niezależnie czy benzyna czy lpg, poduszki pod silnikiem i pod skrzynią są dobre), po zwiększeniu obrotów ustają. ÂŚwiece, przewody i cewka zmieniona i jest identycznie na jałowym (wcześniej przed zmianą cewki czasem gubił iskrę w czasie jazdy). Na dokładne sprawdzenie układu odmy i podciśnieĂą jestem już umówiony. Czy to wszystko jest spowodowane źle ustawionym rozrządem?? Do tego wychodzi dość wysokie spalanie, trochę po mieście i trasy 20, 40km i mniejszego spalania niż 15 litrów na 100km nie miałem.

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 30 kwie 2012, 16:27

Co do drgaĂą to jest temat chyba na 20stron na forum. Na pewno przepływka sprawna? Mogą się koĂączyć zmienne fazy, albo przestrzelony rozrząd. Co do spalania: miasto 18l, trasa (150km/h) 12l. ;)
Moja furka dała jakieś 225km/h, bez zająknięcia. Szukaj przyczyny w rozrządzie, zmiennych fazach, może kat zapchany, przepływka, filtr powietrza, nieszczelność w dolocie, świece, kable, wtryski... Pełno tego.. Bez kompa dużo nie zdziałasz.

luke_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 21 paź 2011, 20:12
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zamość

Post autor: luke_A6 » 30 kwie 2012, 16:36

Dzięki za odpowiedź. Zamiast katalizatorów mam tłumiki przelotowe, a za nimi nie ma sond, więc to nie to. I jeszcze jedno pytanie. Czy można jakoś sprawdzić vagiem czy nie jest przestawiony rozrząd?

Awatar użytkownika
-=Rafal=-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1360
Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: -=Rafal=- » 30 kwie 2012, 16:47

Można, w grupie 53 bodajże... <mysli>

luke_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 21 paź 2011, 20:12
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zamość

Post autor: luke_A6 » 30 kwie 2012, 17:15

Czyli da się wszystko sprawdzić vagiem co jest związane z rozrządem? Jeśli ma ktoś namiary na fachowca od vw/audi w lubelskim to proszę o informacje :)

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 30 kwie 2012, 18:12

-=Rafal=- pisze:Można, w grupie 53 bodajże... <mysli>
-asn-30-220-km-sprawdzenie-ustawienia-r ... htm#505248

z tego tematu wynika ze 93

opisane wszystko co i jak interpretowac

pozdrawiam :]

luke_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 21 paź 2011, 20:12
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zamość

Post autor: luke_A6 » 30 kwie 2012, 21:03

Jeszcze jedna rzecz, porównując osiągi; nasze 2.8, z 2.8 w jakie siedzą w bmw e39 z tych samych lat, mam wrażenie że audi są zepsute :|

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 30 kwie 2012, 21:59

luke_A6 pisze:Jeszcze jedna rzecz, porównując osiągi; nasze 2.8, z 2.8 w jakie siedzą w bmw e39 z tych samych lat, mam wrażenie że audi są zepsute :|
weź pod uwagę ze dane fabryczne tj 8 s do setki masz na oponach 195 no nowiutkim sprzęgle hydrokinetycznym i ledwo co dotartych garach

po za tym jak chcesz poprawić osiągi auta to lej benzynę v power racing 100+ oktanów tylko ta benzyna daje lepszy efekt bo jest z domieszką tlenków które zwiększają siłe wybuchu w tłoku

pozdrawiam

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 30 kwie 2012, 22:04

Witam, przy prędkości powyżej 170 po wrzuceniu 4 biegu zaczyna jakby brakować mocy,
pytanie . czy do prędkośći 170 km/h jedziesz na 3 biegu ??

luke_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 21 paź 2011, 20:12
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zamość

Post autor: luke_A6 » 01 maja 2012, 22:16

rafal100 pisze:pytanie . czy do prędkośći 170 km/h jedziesz na 3 biegu ??
dokładnie tak, ale właśnie co w związku z tym ? :)

[ Dodano: 2012-05-02, 14:19 ]
Do tego mam powolną reakcje na pedał gazu (czytałem podobny temat z tym że o 3.0 asn) na gazie czy benzynie po nagłym wciśnięciu gazu w podłogę i szybkim odpuszczeniu obroty podskakują do max 1200 obrotów, ale nie ma żadnego dławienia się..

[ Dodano: 2012-05-08, 14:15 ]
Do tego przyspieszenie do 100 trwa 10-11 sekund :[

[ Dodano: 2012-05-09, 14:20 ]
Sprawdzilem te zmienne fazy, na wolnych pierwsza
wartosc na 0 normalnie, a dwie
następne od minus 2 do 1. W
czasie jazdy pierwsza wartość
zmieniała się nie na 1 jak w
temacie, a na 2. Pozostałe dwie
wartości mieściły sie w
granicach jakie są podane w
temacie o fazach. Co to oznacza?

[ Dodano: 2012-05-10, 20:22 ]
Wałki rozrządu wpadły na malowane znaki, a na dole znak jest o 1cm za bardzo w prawo względem strzałki na obudowie.. Jak przestawie rozrzad dam odpowiedz.

jmm

Post autor: jmm » 17 kwie 2013, 15:23

Kolego, ogarnales może temat bo chyba mam identyczne objawy :-(

Awatar użytkownika
19Maaarcin89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 172
Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Chełmno

Post autor: 19Maaarcin89 » 17 kwie 2013, 17:26

raftor pisze:
luke_A6 pisze:Jeszcze jedna rzecz, porównując osiągi; nasze 2.8, z 2.8 w jakie siedzą w bmw e39 z tych samych lat, mam wrażenie że audi są zepsute :|
weÂź pod uwagę ze dane fabryczne tj 8 s do setki masz na oponach 195 no nowiutkim sprzęgle hydrokinetycznym i ledwo co dotartych garach

po za tym jak chcesz poprawić osiągi auta to lej benzynę v power racing 100+ oktanów tylko ta benzyna daje lepszy efekt bo jest z domieszką tlenków które zwiększają siłe wybuchu w tłoku

pozdrawiam
Moim zdaniem nie trzeba lac zadnej v pawer racing. Jesli samochod chodzil dobrze a teraz nie chodzi to cos jest nie tak, a koledze raczej nie chodzi o to zeby poprawic osiagi tylko zeby chodzil normalnie jak 2.8.

Do kazdego samochodu powinno sie lac taka benzyne jaka jest zalecana przez producenta, w kazdym samochodzi na klapce od wlewu jest napisane jaka powinno sie lac, i chyba v power nie jest za bardzo potrzebny.

Takie jest moje zdanie i nikt nie musi sie z tym zgadzać ;)

luke_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 21 paź 2011, 20:12
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zamość

Post autor: luke_A6 » 19 kwie 2013, 15:51

Teraz mam gorszy problem, jak jest ciepło mam 12 do setki.

Zajcu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:01
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Zajcu » 19 kwie 2013, 15:52

no to teraz spokojnie ja bym Cie wyjebał XDDD

Audiowizulany
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 28 lut 2012, 19:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Audiowizulany » 02 lis 2013, 23:27

Jak tam luke, problem rozwiązany?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga