[ ALG 2.8 193 KM] Brak mocy, do 200km/h ledwo dobija
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 114
- Rejestracja: 21 paź 2011, 20:12
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zamość
[ ALG 2.8 193 KM] Brak mocy, do 200km/h ledwo dobija
Witam, przy prędkości powyżej 170 po wrzuceniu 4 biegu zaczyna jakby brakować mocy, od 180km/h do 190km/h potrzebuje na pewno z 10 sekund, na gazie i na benzynie tak samo. Najwięcej jechałem 200, ale tu przyspieszenia juz prawie wcale nie było. Nie ma efektu uślizgiwania się czegoś w napędzie. Na cylindrach ciśnienie ponad 13 na ciepłym. Układ zmiennego dolotu sprawny. Wg mechanika odczyty z sond i przepływomierza są w porządku. Zawsze identyczne są drgania na jałowym(niezależnie czy benzyna czy lpg, poduszki pod silnikiem i pod skrzynią są dobre), po zwiększeniu obrotów ustają. ÂŚwiece, przewody i cewka zmieniona i jest identycznie na jałowym (wcześniej przed zmianą cewki czasem gubił iskrę w czasie jazdy). Na dokładne sprawdzenie układu odmy i podciśnieĂą jestem już umówiony. Czy to wszystko jest spowodowane źle ustawionym rozrządem?? Do tego wychodzi dość wysokie spalanie, trochę po mieście i trasy 20, 40km i mniejszego spalania niż 15 litrów na 100km nie miałem.
- -=Rafal=-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1360
- Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:12
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk
Co do drgaĂą to jest temat chyba na 20stron na forum. Na pewno przepływka sprawna? Mogą się koĂączyć zmienne fazy, albo przestrzelony rozrząd. Co do spalania: miasto 18l, trasa (150km/h) 12l.
Moja furka dała jakieś 225km/h, bez zająknięcia. Szukaj przyczyny w rozrządzie, zmiennych fazach, może kat zapchany, przepływka, filtr powietrza, nieszczelność w dolocie, świece, kable, wtryski... Pełno tego.. Bez kompa dużo nie zdziałasz.
Moja furka dała jakieś 225km/h, bez zająknięcia. Szukaj przyczyny w rozrządzie, zmiennych fazach, może kat zapchany, przepływka, filtr powietrza, nieszczelność w dolocie, świece, kable, wtryski... Pełno tego.. Bez kompa dużo nie zdziałasz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
-asn-30-220-km-sprawdzenie-ustawienia-r ... htm#505248-=Rafal=- pisze:Można, w grupie 53 bodajże...
z tego tematu wynika ze 93
opisane wszystko co i jak interpretowac
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
weź pod uwagę ze dane fabryczne tj 8 s do setki masz na oponach 195 no nowiutkim sprzęgle hydrokinetycznym i ledwo co dotartych garachluke_A6 pisze:Jeszcze jedna rzecz, porównując osiągi; nasze 2.8, z 2.8 w jakie siedzą w bmw e39 z tych samych lat, mam wrażenie że audi są zepsute
po za tym jak chcesz poprawić osiągi auta to lej benzynę v power racing 100+ oktanów tylko ta benzyna daje lepszy efekt bo jest z domieszką tlenków które zwiększają siłe wybuchu w tłoku
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 114
- Rejestracja: 21 paź 2011, 20:12
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zamość
dokładnie tak, ale właśnie co w związku z tym ?rafal100 pisze:pytanie . czy do prędkośći 170 km/h jedziesz na 3 biegu
[ Dodano: 2012-05-02, 14:19 ]
Do tego mam powolną reakcje na pedał gazu (czytałem podobny temat z tym że o 3.0 asn) na gazie czy benzynie po nagłym wciśnięciu gazu w podłogę i szybkim odpuszczeniu obroty podskakują do max 1200 obrotów, ale nie ma żadnego dławienia się..
[ Dodano: 2012-05-08, 14:15 ]
Do tego przyspieszenie do 100 trwa 10-11 sekund
[ Dodano: 2012-05-09, 14:20 ]
Sprawdzilem te zmienne fazy, na wolnych pierwsza
wartosc na 0 normalnie, a dwie
następne od minus 2 do 1. W
czasie jazdy pierwsza wartość
zmieniała się nie na 1 jak w
temacie, a na 2. Pozostałe dwie
wartości mieściły sie w
granicach jakie są podane w
temacie o fazach. Co to oznacza?
[ Dodano: 2012-05-10, 20:22 ]
Wałki rozrządu wpadły na malowane znaki, a na dole znak jest o 1cm za bardzo w prawo względem strzałki na obudowie.. Jak przestawie rozrzad dam odpowiedz.
- 19Maaarcin89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 172
- Rejestracja: 26 wrz 2011, 22:21
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Chełmno
Moim zdaniem nie trzeba lac zadnej v pawer racing. Jesli samochod chodzil dobrze a teraz nie chodzi to cos jest nie tak, a koledze raczej nie chodzi o to zeby poprawic osiagi tylko zeby chodzil normalnie jak 2.8.raftor pisze:weÂź pod uwagę ze dane fabryczne tj 8 s do setki masz na oponach 195 no nowiutkim sprzęgle hydrokinetycznym i ledwo co dotartych garachluke_A6 pisze:Jeszcze jedna rzecz, porównując osiągi; nasze 2.8, z 2.8 w jakie siedzą w bmw e39 z tych samych lat, mam wrażenie że audi są zepsute
po za tym jak chcesz poprawić osiągi auta to lej benzynę v power racing 100+ oktanów tylko ta benzyna daje lepszy efekt bo jest z domieszką tlenków które zwiększają siłe wybuchu w tłoku
pozdrawiam
Do kazdego samochodu powinno sie lac taka benzyne jaka jest zalecana przez producenta, w kazdym samochodzi na klapce od wlewu jest napisane jaka powinno sie lac, i chyba v power nie jest za bardzo potrzebny.
Takie jest moje zdanie i nikt nie musi sie z tym zgadzać
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 28 lut 2012, 19:42
- Lokalizacja: Warszawa
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga