[ INNY] AWT 150KM mało mocy
[ INNY] AWT 150KM mało mocy
Witam
Mam problem z audi 1.8T troche brakuje mocy pod nogą i na banzynie i na gazie. Na komputerze nic nie widać zero błędów czy jest ktoś w WWA z forumowiczów żeby się spotkać popodmieniać zawory i przepływkę? Macie jakieś pomysły co jeszcze mozna sprawdzić i jak nie kupując pół sklepu motoryzacyjnego?
Mam problem z audi 1.8T troche brakuje mocy pod nogą i na banzynie i na gazie. Na komputerze nic nie widać zero błędów czy jest ktoś w WWA z forumowiczów żeby się spotkać popodmieniać zawory i przepływkę? Macie jakieś pomysły co jeszcze mozna sprawdzić i jak nie kupując pół sklepu motoryzacyjnego?
Trochę się znam, a trochę nie znam 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- Bilskirnir
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
- Lokalizacja: Zabrze/Donegal
grzemo, kolega eldozet, pisze że błędy już sprawdził,więc kabelek już ma.Teraz pozostaje kwestia czytania logów.eldozet, przyczyn może być wiele,choć osprzęt w AWT jest dość trwały.Jakiś czas temu miałem przygodę z katalizatorem,zwyczajnie się zapadł (po podróży do Francji i Niemiec-autobany),zmniejszając swobodny przepływ spalin (kat nie był przytkany przez osady,nagar itd).ECU nie pluł błędami a logi mieściły się w normie.Tak jakby silnik nie oddychał poprawnie.Po wymianie kata...nie mogłem wyjść z podziwu że to tylko 1.8T,kolega z 2,5TDI nie dał rady mnie dogonić.
Dodam że katalizator wydawał niegłośny metaliczny stukot (nieregularny) kiedy się zapadł,co się potem okazało-wkład był lużny.
Oczywiście u ciebie może być coś innego...ale warto było wspomnieć.Pozdro
Dodam że katalizator wydawał niegłośny metaliczny stukot (nieregularny) kiedy się zapadł,co się potem okazało-wkład był lużny.
Oczywiście u ciebie może być coś innego...ale warto było wspomnieć.Pozdro
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir
Bilskirnir
to może być to też czuje na jałowym taki stukot jakby tłumik...
[ Dodano: 2013-04-20, 01:43 ]
Może być zamiennik tego kata? czy musi być ori?
[ Dodano: 2013-04-20, 17:05 ]
...i jeszcze jedno pytanie... Czy w przypadku kiedy są uszkodzone elektrozawory, przepływomierz będą widoczne błedy? Czy trzeba wszystko wymieniać na nowe dopiero wtedy sprawdzać czy jest jakaś różnica?
[ Dodano: 2013-04-20, 01:43 ]
Może być zamiennik tego kata? czy musi być ori?
[ Dodano: 2013-04-20, 17:05 ]
...i jeszcze jedno pytanie... Czy w przypadku kiedy są uszkodzone elektrozawory, przepływomierz będą widoczne błedy? Czy trzeba wszystko wymieniać na nowe dopiero wtedy sprawdzać czy jest jakaś różnica?
Trochę się znam, a trochę nie znam 

- Bilskirnir
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
- Lokalizacja: Zabrze/Donegal
To było słyszalne na wolnych obrotach z okolic katalizatora.
Chłopy meldują że zamienniki się sprawują bardzo dobrze.Choć mi się udało dostać Ori z rozbitego Passata 1.8T AWT który miał przelatane 65k km-miałem szczęście.
Osprzęt silnika warto sprawdzić DV,N75,EGR (a szczególnie jego sterowanie podciśnieniem),przepływka,turbo-ciśnienie robocze ,odma itd.
Generalnie,musisz ocenić kondycję motoru i jego osprzętu.Nie kupuj częśći na zapas,najpierw oględziny a potem wydatki.
Od czego chcesz zacząć i jakie są twoje możliwośći ?
Co masz na myśli elektrozawory ?
Pozdro.
Chłopy meldują że zamienniki się sprawują bardzo dobrze.Choć mi się udało dostać Ori z rozbitego Passata 1.8T AWT który miał przelatane 65k km-miałem szczęście.
Osprzęt silnika warto sprawdzić DV,N75,EGR (a szczególnie jego sterowanie podciśnieniem),przepływka,turbo-ciśnienie robocze ,odma itd.
Generalnie,musisz ocenić kondycję motoru i jego osprzętu.Nie kupuj częśći na zapas,najpierw oględziny a potem wydatki.
Od czego chcesz zacząć i jakie są twoje możliwośći ?
Co masz na myśli elektrozawory ?
Pozdro.
Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir
Bilskirnir
- Bilskirnir
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
- Lokalizacja: Zabrze/Donegal
- Bilskirnir
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
- Lokalizacja: Zabrze/Donegal
eldozet, jedziesz za miasto z kolegą na jakieś zacisze z długą prostą.Kolega siada z stoperem za twoimi plecami na komendę start dajesz jej pups ile się da aż do 100tki,kolega oczywiście zatrzymuje pomiar po osiagnięciu zamierzonej prędkości.Zrób kilka prób,aby uzyskać najlepszy czas.Jeśli będzie poniżej 10 sek do 100 to jest OK.Natomiast jeśli będziesz miał czas poniżej 9 sek to jest rewelacja
.Pozdro

Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir
Bilskirnir
- Bilskirnir
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 30 mar 2010, 01:10
- Lokalizacja: Zabrze/Donegal
eldozet, wynik świetny.Audi podaje,że nasze bunie są zdolne przyspieszać od 0-100 9,9 sek na manualu.A automat 9,8,także tylko się cieszyć że autko jest zdrowe
Nie martw się na zapas,zachowaj złocisze i idż na browara bo masz ku temu powody.Pozdro.

Errare humanum est,docendo discimus.Volenti nihil difficile.
Bilskirnir
Bilskirnir