mam audi a6 c4 2.8 ack automat na cztery łapy i chodzi mi po glowie zmaina silnika na 2.0 tdi bpw pochodzacego z a4 b7. lapy i elektronike ogarne problem mi sie pojawia w momecie połączenia orginalnej skrzyni z nowym silnikiem czy robil juz to ktos badz ma moze wizje jak by to mogło wygladać??? silniki oba wzdłuznie komputery wymienie wiazke tez przeplywka i nie wiem co tam jeszcze bedzie ale to dalo by sie zrobic kwestia tylko tej skrzyni, nie wiem jak to ugryżć
[A6 C4] swap silnika 2.8 ack na 2.0 tdi bpw
-
janmatejko
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 13:20
- Lokalizacja: krakow
[A6 C4] swap silnika 2.8 ack na 2.0 tdi bpw
witam wszystkich
mam audi a6 c4 2.8 ack automat na cztery łapy i chodzi mi po glowie zmaina silnika na 2.0 tdi bpw pochodzacego z a4 b7. lapy i elektronike ogarne problem mi sie pojawia w momecie połączenia orginalnej skrzyni z nowym silnikiem czy robil juz to ktos badz ma moze wizje jak by to mogło wygladać??? silniki oba wzdłuznie komputery wymienie wiazke tez przeplywka i nie wiem co tam jeszcze bedzie ale to dalo by sie zrobic kwestia tylko tej skrzyni, nie wiem jak to ugryżć

mam audi a6 c4 2.8 ack automat na cztery łapy i chodzi mi po glowie zmaina silnika na 2.0 tdi bpw pochodzacego z a4 b7. lapy i elektronike ogarne problem mi sie pojawia w momecie połączenia orginalnej skrzyni z nowym silnikiem czy robil juz to ktos badz ma moze wizje jak by to mogło wygladać??? silniki oba wzdłuznie komputery wymienie wiazke tez przeplywka i nie wiem co tam jeszcze bedzie ale to dalo by sie zrobic kwestia tylko tej skrzyni, nie wiem jak to ugryżć
Quattro ponad wszystko
-
janmatejko
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2
- Rejestracja: 15 kwie 2013, 13:20
- Lokalizacja: krakow
poprawiłem lokalizacje i przepraszam myślałem że tak może być, jestem porazpierwszy na takim forum pozdrawiam
wrazie gdyby były jeszcze jakies błedy piszcie poprawie.
PS. a juz ucieszyłem sie że ktoś odpowiedział na moje pytanie a tu zoooonk
[ Dodano: 2013-04-18, 12:37 ]
widzę że pytanie jest dość trudne więc może postaram sie odpowiedzieć sam a wy jeśli możecie skorygujcie moje myśli jeśli nie są zgodne z realiami. otóż silnik ze skrzynia łączy sprzegło w moim przypadku hydrokinetyczne które chyba zostawiłbym orginalne bo mam komplet do skrzyni i tu bym nic nie zmieniał. pozostaje mi przykrecic zmiennik momentu obrotowego do kola zamachowego powstaje pytanie jak???
które koło zastosować to przy silniku 2.0 mam od manuala a to od 2.8 raczej nie podejdzie do 2.0
czy moze poszukac koła od 2.0 automat??? tylko czy otwory do montażu sprzęgła będą w tym samym miejscu co na kole sprzegle hmmm chwilowo nie mam jak tego sprawdzic bo silnik 2.0 mam w domu a jestem teraz 1200km od niego. czy wie może ktoś jak połączyć sprzegło od skrzyni automatycznej z audi a6 c4 2.8 ack 1997 rok do silnika 2.0 bpw audi a4 b7. zakładam że mocowanie koła w obu silnikach ma inne rozstawy i nie przekrece sobie ich jak by mi pasowało więc szukam obcji alterantywnej tj. inne koło albo dorobienie flanszy którą przykrecam do sprzegla a potem calosc do kola zamachowego, to drugie nie wydaje sie całkiem głupie. skrzynie z silnikiem i tak musze na dorobionej flanszy łączyć więc nie będzie problemu z odległosciami miedzy skrzynia a silnikiem bo na obu bede mógł sobie ustawic odległość.
mogło by to chyba tak funkcjonować prawda? poprawcie mnie jeśli zadaleko wybiegam myślami
wrazie gdyby były jeszcze jakies błedy piszcie poprawie.
PS. a juz ucieszyłem sie że ktoś odpowiedział na moje pytanie a tu zoooonk
[ Dodano: 2013-04-18, 12:37 ]
widzę że pytanie jest dość trudne więc może postaram sie odpowiedzieć sam a wy jeśli możecie skorygujcie moje myśli jeśli nie są zgodne z realiami. otóż silnik ze skrzynia łączy sprzegło w moim przypadku hydrokinetyczne które chyba zostawiłbym orginalne bo mam komplet do skrzyni i tu bym nic nie zmieniał. pozostaje mi przykrecic zmiennik momentu obrotowego do kola zamachowego powstaje pytanie jak???
Quattro ponad wszystko










