Koło zapasowe
- Abster
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 09 sie 2012, 22:27
- Imię: Abster
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa
Koło zapasowe
Koledzy kupiłem autko i nie było nic na zapas
Stąd pytanie jakie koło ( pełne ) powinienem zakupić 15", 16" czy 17" i jaki profil powinien być do niego ?
Patrzyłem na ori dojazdów-ki ale za połowę tej ceny mogę mieć pełne koło tylko nie wiem jakie.
Pomocy jakie powiano być i jakie macie u siebie ?
Stąd pytanie jakie koło ( pełne ) powinienem zakupić 15", 16" czy 17" i jaki profil powinien być do niego ?
Patrzyłem na ori dojazdów-ki ale za połowę tej ceny mogę mieć pełne koło tylko nie wiem jakie.
Pomocy jakie powiano być i jakie macie u siebie ?
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
W C5 ORI naprzykład jest 17 z kompresorkiem do pompowania między innymi koła zapasowego, które leży w bagażniku bez powietrza, opona jest poskładana i zajmuje mniej miejsca. Musisz pamiętać jednak, żeby zapas mieć tego samego rozmiaru co koła założone, bo w razie czego możesz uszkodzić napędy. . W QUATTRO wszystkie koła muszą być jednakowego rozmiaru.
Oby zapasu nigdy nie trzeba było zakładać
Oby zapasu nigdy nie trzeba było zakładać
Lektor.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 mar 2013, 07:53
- Lokalizacja: Scotland
Ja mam w zapasie oryginal 225/55 R16 a zalozone jeszcze przed zakupem 245/35 ZR19, mam ten sam dylemat. Ale porownijac te kola na opony.com.pl roznica w srednicy wynosi tylko 0.2 mm, faktem ze profil jest inny ale sadze, ze z dojazdem do najblizszej stacji wulkanizacji chyba nie powinno byc problemu.
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 mar 2013, 07:53
- Lokalizacja: Scotland
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Sir William Wallace owszem jeśli koła będą tej samej średnicy to prętkość obrotowa będzie identyczna i nic się nie stanie. Różnica 2 mm, no nie wiem... Ja założyłem kiedyś do 80-tki o około 4-5 mm wyższą zimówkę na dojazd do warsztatu to różnica była ogromna. Auto szło ciężko a dyferencjał żęził że żal...
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
szalony, tylko zauważ, że kol. Sir William Wallace, pisze o 0,2 mm a Ty zrobiłes z tego 2,0 mm
A nawet gdyby to było 2,0 mm na srednicy czyli 1,0 mm na promieniu to co juz wymieniasz wszystkie opony na nowe <szok>
Niigdy wszystkie równo nie pracują więc nigdy wszystkie idealnie równo się nie zużywają, poza tym z jaką dokładnością i ile razy dziennie sprawdzasz stopien ich napompowania (w czasie jazdy bardziej chodzi o promien dynamiczny koła) ?
Nie można demonizować, gdyby tak to traktować to wszystkimi autami nalezałoby jeÂździć tylko na wprost, bo na zakrętach zuzywają się dyferencjaly
Od tego przeciez w koncu one chyba są ?
A nawet gdyby to było 2,0 mm na srednicy czyli 1,0 mm na promieniu to co juz wymieniasz wszystkie opony na nowe <szok>
Niigdy wszystkie równo nie pracują więc nigdy wszystkie idealnie równo się nie zużywają, poza tym z jaką dokładnością i ile razy dziennie sprawdzasz stopien ich napompowania (w czasie jazdy bardziej chodzi o promien dynamiczny koła) ?
Nie można demonizować, gdyby tak to traktować to wszystkimi autami nalezałoby jeÂździć tylko na wprost, bo na zakrętach zuzywają się dyferencjaly
Od tego przeciez w koncu one chyba są ?
Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 mar 2013, 07:53
- Lokalizacja: Scotland
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga