są tutaj na forum koledzy dla ktorych komfort jest nie wazny,liczy się tylko desing i sportowa jazda ,ja tez się dziwiłem jak mozna jezdzic na s-line na 19''-20'' niby komfortowo, ale juz mnie nic nie zdziwi kazdy robi co uwaza za słuszne ze swoim bolidem,tylko jak dla mnie c6 jest tylko dupowozem i nigdy nie będzie sportowcem nio chyba ze RS6 C6 ale to juz inna bajkaDoomino pisze:Witam panowie podepne si na temat sline miałem A4 sline rok 2006 myśle ze to jest to samo co w A6 i muszę wam powiedzieć ze w tym aucie pomimo ze było one na pełnym wypasie jeździć się nie dało czułem się jak by mi ktoś przykrecil kółka plastikowe do jakiejś deski i tak w nim mną walilo ze czsem walilem głowa o sufit tak ze naprawdę niewiem jak ktoś może powiedzieć ze na 20" kołach jeździ się spoko. Ja miałem 18 i myślałem ze mnie szlak trafi. Z A4 przesiadlem się na BMW5 ten to dopiero płynie ale co z tego brakowało audi środka wykończenia itd wiedz teraz znowu jestem przy audi ale tym razem a6 zawieszenie standardowe i powiem wam ze tez jest nie co twardawy ale myśle ze jest taki jak ma być ciut ciut wiecej i znów by był problem tak ze naprawdę podziwiam tych co majo zawieszenie s-linę i na 19 lub 20 masakra ale każdy lubi co lubi i spoko pozdrawiam
[ A6 C6] Wymiana zawieszenia z S LINE na Standardowe ! Możli
Witam
Mam auto A6 c6 3.0 quattro. Zawieszenie s-line czerwone amortyzatory + sprezyny. Opony tez s-line zima 225/45/r17.
Chcialbym zmienic to zawieszenie na standard. Przod dokupilem z dawcy 2.7tdi no i mam pytanie do tylu poniewaz posiadam amortyzatory + sprezyny z 2.7 (nie quattro) numer amortyzatora 4F0 513 032 H sprezyna zolty rozowy niebieski niebieski. Czy beda pasowaly?
Mam auto A6 c6 3.0 quattro. Zawieszenie s-line czerwone amortyzatory + sprezyny. Opony tez s-line zima 225/45/r17.
Chcialbym zmienic to zawieszenie na standard. Przod dokupilem z dawcy 2.7tdi no i mam pytanie do tylu poniewaz posiadam amortyzatory + sprezyny z 2.7 (nie quattro) numer amortyzatora 4F0 513 032 H sprezyna zolty rozowy niebieski niebieski. Czy beda pasowaly?
Mam w swojej zawieszenie s-line i według mnie jest to najlepszy kompromis pomiędzy wygodą a wyglądem do tego felga 17". Co prawda zdarza się nieraz, że czuć dziury ale fakt że drogi to się trzyma.
Przy dużej glebie i 20" to naprawdę musi być masakra. Nie wiem jak można w Polsce na czymś takim jeździć i nie przetrzeć misą czy skrzynią.
Przy dużej glebie i 20" to naprawdę musi być masakra. Nie wiem jak można w Polsce na czymś takim jeździć i nie przetrzeć misą czy skrzynią.
Witam kolegomateoosh pisze:odgrzeje troche kotleta, bo sam jestem w trakcie wymiany zawiasu 1BV (S-Line) na 1BA (standard). Generalnie trzeba ustalic kategorie wagowa auta w oparciu o wlepke w bagazniku. U mnie (3.0 TDI avant quattro z hakiem)
numery czesci:
tyl 0YL - klasa 11
amortyzator 4F0 513 032 H
sprezyna 4F0 511 115 CA - zolty zielony pomaranczowy - lesjofors 4204254
odbijak - 4f0 512 131
zawias przod 0JL - klasa 11
amortyzator 4F0 413 031 AM
sprezyna 4F0 411 105 BJ - szary zielony zielony zielony - lesjofors 4004266
sprezyna dodatkowa 8D0 412 131 H
mozna sie pokusic o zostawienie sprezyn 1BV i zapodanie tylko amortyzatorow, zrobi sie bardziej miekko, ale amorki szybciej padna, bo nie beda pracowaly w swoim ulubionym zakresie. poza tym amorek 1BA (standard) jest ciut dluższy.
generalnie sprezyna przod w aso: 331PLN, tyl w aso: 360PLN. Do tego amortyzatory. Koszt wiec jakies 2.5k sie robi. Ale bede wymianial, bo w mojej okolicy na 1BV to 0 komfortu jest ...
Potrzebuje wiadomosci na temat tych kolorow na sprezynach,co dany kolor oznacza
Jesli masz takie wiadomosci prosilbym o jakąś odpowiwc
- Bart_d
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 19 cze 2009, 10:11
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 TFSI 560KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki
Podepnę się pod temat (aby nowego nie tworzyć) - czy mógłby ktoś podać kolory sprężyn tył i przód do A6 C6 2.0TDI 2006 sedan dla zawieszenia 1BA odczytanych z auta lub wg. ETKI.
Mam zawieszenie 1BE (rewelacyjne na dobre drogi) ale zastanawiam się nad zmianą na standardowe (mam z pracy do domu 5 km dziur wypełnionych co jakiś czas odrobinką asfaltu).
Mam zawieszenie 1BE (rewelacyjne na dobre drogi) ale zastanawiam się nad zmianą na standardowe (mam z pracy do domu 5 km dziur wypełnionych co jakiś czas odrobinką asfaltu).
Co do tej ceny to nie byłbym takim pewny. Tydzień temu dzwoniłem do ASO (audi Lubin) podałem numer VIN i zapytałem o koszt amortyzatorów i sprężyn i wygląda to następująco:amortyzator przód 850zł sztuka, tył 750 sztuka. Sprężyna 400 zł.szt. Podane ceny są w przybliżeniu, bo już dokładnie nie pamiętam ale całość wychodzi w granicach 5 tys złotych. Chyba się skuszę bo oryginał to oryginał i do tego nowymateoosh pisze:odgrzeje troche kotleta, bo sam jestem w trakcie wymiany zawiasu 1BV (S-Line) na 1BA (standard)
generalnie sprezyna przod w aso: 331PLN, tyl w aso: 360PLN. Do tego amortyzatory. Koszt wiec jakies 2.5k sie robi. Ale bede wymianial, bo w mojej okolicy na 1BV to 0 komfortu jest ...
Czy zawieszenie a6 jest takie same przed liftem jak i po lifcie, czy audi coś zmieniła?
Marzy o tym każdy chłopaczyna z bloków mieć mieszkanie, kozacki samochód. Hajsu pełna kieszeń, w pliku nowa seria sztuka uśmiechnięta, na jej dłoni biżuteria!
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga