Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 1.9 Tdi] AFN - turbina, przepływka?

Silniki wysokoprężne
aguamak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 124
Rejestracja: 10 kwie 2010, 20:32
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: aguamak » 05 lip 2012, 22:31

problem był bardzo błahy, nie znam się,więc opiszę swoimi słowami,że znajomy mechanik wziął tą "puszkę" metalową do której dochodzi wężyk podciśnienia odpowiada ona chyba za regulację tych łopatek turbiny), dmuchnął w nią ustami i powiedział,że jest nieszczelna,założył inną i od tamtego czasu ten problem minął, także uważajcie i sprawdźcie u siebie,żeby was nie naciągali na nową turbinę,jak mnie chcieli :-/

birdman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 201
Rejestracja: 17 lip 2008, 16:53
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: birdman » 18 lip 2012, 22:39

To był właśnie zawór N75. Przy takich objawach jak ty warto sprawdzić wszystkie przewody podciśnienia. U mnie dwa były sparciałe i powodowały wpadanie w trym serwisowy. Po ich wymianie problem ustąpił.

Awatar użytkownika
Gotti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 03 lis 2010, 23:51
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gotti » 07 kwie 2013, 21:19

Podepne się pod tema z zapytaniem :
autko śmigało do wczoraj jak należy jeszcze zrobiłem niezłą trase na przełomie tygodnie
2x530km mięciutko się zbierał turbo ekstra sie wkręcało.
Nagle jak pisałem do wczoraj : nagle spadek mocy :| i na dodatek na postoju spradziłem po podniesieniu przedniej klapy że nie pompuje w przewody/węże gumowe - węże są miękie a nie jak kiedyś po dodaniu gazu pęczniały itd. zero mocy od ruszania.
Moje domysły turbina padła na amen - szykuje się jutro na warszat.
Więc mam jeszcze pytanko czy to prawdopodobne żeby tak nagle padła ? <stres>
najechane ponad 300tyś więc miała prawo ale może jeszcze szukac przyczyny w N75,przepływka? :(

P.S
sprawdzałem sztangę pracuje odchyla się po dodaniu gazu i wraca . <stres>

Proszę o szybka odp. czy jest jeszcze szansa uratowania tych kilkuset złotych <zalamka> i czy warto brać regenerowaną z Częstochowy ul.Warszawska 364 firma G-TURBO GUMEX BIS AUTO SERVICE
Obrazek
----------------------------------------------------------
Najbardziej są zawsze bici : mali, trzeźwi, pracowici.

Awatar użytkownika
wydra
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 19 wrz 2010, 10:53
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: wydra » 08 kwie 2013, 00:08

zdejmij węża i na zgaszonym silniku zobacz jakie ma luzy i czy się kręci wogóle
dziwny objaw, regenerowane chodzą jak najbardziej, byle nie na chińskich częściach

jak by co mam do sprzedania używkę AFN w bdb stanie, nie regenerowaną i po czyszczeniu kierownic :)

Awatar użytkownika
Gotti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 03 lis 2010, 23:51
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gotti » 08 kwie 2013, 22:16

Witam
tema rozwiazany :
szykowałem się na grube naprawy wyszły pierdoły
<radocha> <radocha> <radocha>
czyszczenie zaworu N75 , wymiana prawie wszystkich tych cienkich przewodów gumowych podciśnienia od turbo(dwa z nich z małymi dziurkami-reszta już w kiepskim stanie) i w/w zaworu oraz tego hmm N18 chyba (też przewody).
Turbinka bez luzu-sprawdzona,grube przewody gumowe szczelne.
Teraz śmiga jak nowe <radocha>

Pozdrawiam
Obrazek
----------------------------------------------------------
Najbardziej są zawsze bici : mali, trzeźwi, pracowici.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja